ik heb iig 2 boekenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Mijn eigen posts zijn lila en die van TS aqua
Oh god, die Vlooienmarkt. Wiens kraampje hebben we in elk geval:
- JJH
- Muis006
- MissBliss
- Re
- Greys + Maes
- ElisaB
- Senesta
- Whiskers
- Cat22
- Dipkip
- Conleche zei per PM ook nog iets te gaan zoeken
- Qwea (Kweej, jij en MM hadden ook nog wat he, dacht ik?)
- Morretje heeft ook in het Vlooienmarkt topic toegezegd
- oh-oh (maar die post hem maandag)
- Ynske (maar zondag later toch?)
- Pisces29
- Loontjah (of heel vroeg, of zondag laat)
- ChipsZak.
- Verita
Die hebben allemaal al in het topic gereageerd in elk geval dat ze bezig waren.
We waren idd bij de burenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die staat zwetend in de kelder haar Vlooienmarktspul uit te zoeken!
Dat... óf ze zit te zuipen bij de buren!
Ik had dus al gekeken bij de AH hier en vomar. Maar die hebben het niet. Blijft de deka overquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:26 schreef Morretje het volgende:
Hm, Q, dat zou ik niet weten.. Supermarkt zou mijn gok zijn, maar of dat gaat lukken?
neequote:
gewoon sesambolletje opensnijden, en heel even op een grillpan leggen met de binnenkantquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had dus al gekeken bij de AH hier en vomar. Maar die hebben het niet. Blijft de deka over
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee
misschien toch maar eens gaan overleggen?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:57 schreef Muis006 het volgende:
Met de boodschappenlijst voor alle baksels kan je een weeshuis voeden.
Vandaag niks, tot groot verdriet van heer Muis, die net opmerkte dat hij wel een account aan wil maken hier zodat hij op mijn taarten kan biedenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Goed bezig Muis! Wat ga je voor lekkere taarten bakken vandaag?
Kan ik vast op die choco-lime cookies bieden?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vandaag niks, tot groot verdriet van heer Muis, die net opmerkte dat hij wel een account aan wil maken hier zodat hij op mijn taarten kan biedenen toen zei hij, met den pink aan den mondhoek, dat hij "one million dollars!" wilde bieden
In de kraam kan je op 3 dingen bieden: een carrot cake, een fondant-taart en een batch (>40 st) white chocolate lime cookies.
Nog niet! Patience, young padawan!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Kan ik vast op die choco-lime cookies bieden?
*Zondagmiddag F5 vastplakt
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:10 schreef ElisaB het volgende:
Fritz is in tha hous! We weten alleen niet precies waar
Wacht maar gewoon mijn topique af, gij nieuwsgierig aagje!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
Tof Elies!
Muis, hoe ga je dat met die taarten en cakejes doen dan?
Versturen? Laten ophalen? Of de 12e meenemen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |