Dan kun je ze morgen dus pas kapotslaanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:24 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ze hebben tegenwoordig allemaal z'n powershield, net als de tripods uit War Of The Worlds.
They are preparing an invasion.
op je arm?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:30 schreef Tahiti het volgende:
haarlak + aansteker
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:18 schreef Klonk het volgende:
ik heb verdomme de afdrukken van mijn eigen hand op mijn arm staan, dan dunkt me toch dat ik hard genoeg sla
Werkt ook leuk bij je vriendinquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:35 schreef Ploertendoder het volgende:
En zo'n elektrische vliegenmepper dan? Dan hoor je het zo lekker knetteren![]()
![]()
Al uitgeprobeerd?quote:
Je mocht 3 maanden niet neuqen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:57 schreef B.. het volgende:
[..]
Hehe, tuurlijk... maar ze was er niet zo blij mee.
Mja, maar dan stinkt het de volgende 15 minuten naar verbrande vliegen. En ik heb altijd het idee .. dat de andere vliegen in de kamer het niet weten te waarderen als ik 1 van de kameraderen elektrocuteer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:35 schreef Ploertendoder het volgende:
En zo'n elektrische vliegenmepper dan? Dan hoor je het zo lekker knetteren![]()
![]()
Wat een slechte grapquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:15 schreef SeanFerdi het volgende:
beter dan staal dat vliegt, want als je dat op je kop krijgt heb je een probleem!
Bel gelijk ff de brandweer en het brandwonden centrum...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:30 schreef Tahiti het volgende:
haarlak + aansteker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |