abonnement Unibet Coolblue
pi_72114367
Graag, dan heeft PSV weinig te vrezen uit 020
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72114885
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:21 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Babel
Met Zeegelaar hebben ze een zelfde type speler als Babel.
Ze zich beter op andere posities richten.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_72128367
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_72129753
Mauricio Ramos, van Palmeiras naar Standard Luik. (Sporza)
pi_72131446
De Guzman ---> Valencia

bron
pi_72131670
Anita ---> Willem II (huurbasis)

bron
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 08:50:08 #207
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72131843
Stefan Babovic van FC Nantes naar Feijenoord.
David Depetris van AS Trencin naar Feijenoord.
Vincken van Feijenoord naar Excelsior (huur).

Babovic zou niets moeten kosten, salaris (¤500.000) zou betaald worden door z'n rijke vader (als investering in z'n zoon). Heeft een speler van FC Nantes knockout getrapt in de kleedkamer, dat heeft er volgens mij mee te maken dat'ie weg mag (volledige bericht in het Feijenoordtopic).
Depetris zou niets moeten kosten, bij doorverkoop een x percentage naar AS Trencin.

Bronnen voor al dit prachtige nieuws? De aflevering van Voetbal International (Johan Derksen) gisteravond (terug te zien op rtlgemist.nl )
pi_72132109
Ze gaan met consumptiebonnen betalen? Ze hebben geen rooie rotcent, ze kunnen zelfs geen salarissen betalen.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:47:54 #209
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72132636
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:12 schreef El-Salvador het volgende:
Ze gaan met consumptiebonnen betalen? Ze hebben geen rooie rotcent, ze kunnen zelfs geen salarissen betalen.
Staat er toch bij?
Loon van die Serviėr komt voor rekening van Papa Serviėr.
Alleen het loon van Depetris, maar dat zal de wereld ook niet zijn. Tis een Argentijn met Italiaans paspoort (meen ik) dus hoeft geen buiten-EU loon te ontvangen. Bij AS Trencin zal het ook geen vetpot geweest zijn?

Dat van die lonen valt volgens mij mee en gaat het alleen om de grootverdieners (bij elkaar goed voor zo'n 6 miljoen meen ik).

EDIT:
Daarnaast lijkt er een salarispostje vrij te komen als Guzzie naar Valencia vertrekt.
pi_72133235
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:47 schreef Keltie het volgende:

[..]

Staat er toch bij?
Loon van die Serviėr komt voor rekening van Papa Serviėr.
Alleen het loon van Depetris, maar dat zal de wereld ook niet zijn. Tis een Argentijn met Italiaans paspoort (meen ik) dus hoeft geen buiten-EU loon te ontvangen. Bij AS Trencin zal het ook geen vetpot geweest zijn?

Dat van die lonen valt volgens mij mee en gaat het alleen om de grootverdieners (bij elkaar goed voor zo'n 6 miljoen meen ik).

EDIT:
Daarnaast lijkt er een salarispostje vrij te komen als Guzzie naar Valencia vertrekt.
Nooit gehoord dat een papa loon gaat betalen, belachelijke constructie waar je geeneens aan zou moeten willen meewerken. En als die verkocht wordt krijgt papa de poen? Blijft het toch nog in de familie.

ik zie nu onderstaand item en snap heel goed dat ze dit soort constructies aan moeten gaan (uit dezelfde uitzending):
quote:
'Feyenoord kan salaris van spelers niet meer betalen' Tell-a-Friend print nieuwsartikel


--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 25-aug-2009 07:56

Feyenoord heeft geen geld meer om de salarissen van haar eigen spelersgroep te betalen. Dat meldde VI-hoofdredacteur Johan Derksen maandagavond in het programma Voetbal Insite.

Volgens Derksen kan de club niet meer aan zijn financiėle verplichtingen voldoen. Halverwege vorig seizoen kwam de stadionclub ook al in de problemen met de salarissen. Destijds moest Feyenoord geld lenen om de spelersgroep te kunnen uitbetalen.

De club gaat nu met enkele goedbetaalde routiniers als Denny Landzaat (foto) praten om tot een regeling te komen. Een van de opties is dat Feyenoord de salarissen over meerdere jaren gaat spreiden.

Sportieve prestaties
Technisch adviseur Leo Beenhakker zou algemeen directeur Eric Gudde inmiddels gevraagd hebben in interviews niet meer te praten over de financiėle situatie bij Feyenoord. De technisch directeur is van mening dat de nadruk de komende tijd op de sportieve prestaties van de club moet liggen. (NUSport)
Volgens mij heeft Feyenoord nog een gat in de begroting en lijkt me dat dat gat gedicht moet gaan worden als Guzzy verkocht wordt.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:26:39 #211
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72133412
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:19 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Nooit gehoord dat een papa loon gaat betalen, belachelijke constructie waar je geeneens aan zou moeten willen meewerken. En als die verkocht wordt krijgt papa de poen? Blijft het toch nog in de familie.
Tjah, Pappie wil dat hij speelt om z'n carričre niet te verneuken.
Over transferrechten is niet gesproken meen ik, speler an sich word volgens mij ook gewoon van Feijenoord en maakt papie ¤500.000 over aan Feijenoord voor het salaris (zo bracht Derksen het).
Of het nu z'n vader of Dhr. Blokland is, dat maakt natuurlijk ook niets uit.
quote:
ik zie nu onderstaand item en snap heel goed dat ze dit soort constructies aan moeten gaan (uit dezelfde uitzending):
[..]

Volgens mij heeft Feyenoord nog een gat in de begroting en lijkt me dat dat gat gedicht moet gaan worden als Guzzy verkocht wordt.
Een gat in de begroting dicht je niet met de verkoop van 1 speler?
Begroting is maandelijks, dat dicht je alleen door de grootverdieners (Makaay, Hofland, De Cler, Van Bronckhorst) te lozen.
Het bedrag wat je voor Guzzie zal gaan vangen lijkt mij ook niet echt voldoende om echt iets aan de schuld te doen
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:26:54 #212
67205 Colplay
How you doin??
pi_72133416
Ben wel benieuwd voor welk bedrag De Guzman weggaat. Zal toch wel miljoen of vijf zijn lijkt mij? Anders is het toch voor Feyenoord beter om hem te houden en weer eens Europees voetbal te halen. Levert dan meer extra inkomsten op dan nu een verkoop van je beste speler en dan straks misschien wel weer met lege handen te staan. Al is die kans dit jaar wel kleiner dan vorig seizoen natuurlijk.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_72134846
quote:
Vanwege de hamstringblessure van Francesc Fabregas overweegt Arsenal nog een middenvelder aan de selectie toe te voegen. Manager Arsčne Wenger heeft volgens The Daily Mail zijn oog laten vallen op zijn landgenoot Blaise Matuidi. De Franse jeugdinternational staat onder contract bij Saint-Etienne en moet ongeveer vijf miljoen euro kosten.

Ook Bolton Wanderers zoekt nog versterking voor de middenlinie. Volgens AS hebben The Trotters zich bij Real Betis Sevilla gemeld voor de overname van Achille Emana. De international van Kameroen mag vertrekken bij de uit de Primera División gedegradeerde club, maar Betis zou wel acht miljoen euro willen ontvangen voor Emana.

Fabio Grosso lijkt bij Olympique Lyon zijn basisplaats te hebben verloren aan nieuwkomer Aly Cissokho. Reden voor de Italiaanse international om een vertrek uit Frankrijk te overwegen. Naar verluidt staat Juventus klaar om de linksback in de gelederen op te nemen.

Ondanks de uitstekende seizoenstart wil Tottenham Hotspur zich nog roeren op de transfermarkt. Kicker meldt dat Christian Lell zich mag verheugen in de belangstelling van de Londense club. De 24-jarige rechtsback komt bij Bayern München vooralsnog niet voor in de plannen van trainer Louis van Gaal.
vi.nl
quote:
Brazilian midfielder Anderson has been told he can leave Manchester United after reacting badly to being omitted from the starting line-up for the Community Shield defeat by Chelsea.
bron
quote:
Everton are preparing a £5m bid for Middlesbrough defender Robert Huth. They may be put off bidding for Bolton's Gary Cahill (£10m) and Stoke's Ryan Shawcross (£12m) as their clubs will hold out for big sums.
bron

[ Bericht 22% gewijzigd door Eric_Cantona op 25-08-2009 11:46:20 ]
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_72135268
quote:
'Chelsea richt vizier op getalenteerd drietal Benfica'

The Sun meldt dat Chelsea belangstelling heeft voor drie spelers van het Portugese Benfica. Volgens het tabloid gaat het om verdediger David Luiz en de buitenspelers Angel Di Maria en Fabio Coentrao.
bron
quote:
'Faubert in beeld bij AC Milan'

Volgens L'Équipe heeft AC Milan interesse in middenvelder Julien Faubert.

Faubert staat momenteel onder contract bij het Engelse West Ham United, dat hem het voorbije seizoen een half jaar verhuurde aan Real Madrid. Milan zou de middenvelder willen ruilen voor Massimo Oddo, die het voorbije seizoen voor Bayern München uitkwam.

Naast Faubert zou Milan ook interesse hebben in zijn ploeggenoot Valon Behrami. De Zwitser speelde in het verleden al eens in de Serie A. Tussen 2005 en 2008 kwam Behrami uit voor Lazio.
bron
quote:
Tiendalli kan kiezen uit twee clubs

Naar alle waarschijnlijkheid verlaat Dwight Tiendalli nog deze transferperiode Feyenoord. De rechtsback speelt in de plannen van trainer Mario Been geen rol. Zaakwaarnemer Winnie Haatrecht laat tegenover Sportweek weten dat er twee clubs geļnteresseerd zijn in Tiendalli. Deze week zal de belangenbehartiger gaan praten met de clubs, waarna Tiendalli een beslissing zal nemen.
bron
quote:
'Tuncay staat voor terugkeer bij Fenerbahēe'

De kranten in Turkije melden dat Fenerbahēe en Sanli Tuncay momenteel onderhandelen over een terugkeer van de aanvaller naar Istanbul.

Tuncay staat momenteel onder contract bij het Engelse Middlesbrough, dat dit seizoen uitkomt in het Championship. Vanwege de degradatie zit een vertrek van de international van Turkije er al een tijdje aan te komen.
bron
quote:
Barcelona optimistisch over komst Chygrynskiy

De transfer van Dmytro Chygrynskiy van Shakhtar Donetsk naar FC Barcelona lijkt dan toch te gaan plaatsvinden.

Shakhtar en de verdediger gingen begin juli nog niet in op de avances van de Catalanen. De Oekraļners lijken nu echter van gedachten te zijn veranderd. Aan de vooravond van de strijd om de Europese Supercup werd er weer onderhandeld tussen beide partijen.

"Ze vragen van ons een flinke afkoopsom," zei Barcelona-voorzitter Joan Laporta tegen de Catalaanse zender TV3 over de situatie. "De onderhandelingen zijn gaande. Ik denk dat we een oplossing kunnen vinden."
bron
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_72148934
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:26 schreef Colplay het volgende:
Ben wel benieuwd voor welk bedrag De Guzman weggaat. Zal toch wel miljoen of vijf zijn lijkt mij? Anders is het toch voor Feyenoord beter om hem te houden en weer eens Europees voetbal te halen. Levert dan meer extra inkomsten op dan nu een verkoop van je beste speler en dan straks misschien wel weer met lege handen te staan. Al is die kans dit jaar wel kleiner dan vorig seizoen natuurlijk.
Feyenoord heeft natuurlijk gewoon behoefte aan cash-flow, 5 miljoen euro is voldoende om de salarissen van september en oktober te betalen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72150365
FC Groningen verlegt jachtterrein naar Braziliė
25/08/2009 16:20

Na het afzeggen van Adriįn Ramos blijft FC Groningen in Zuid-Amerika op zoek naar een spits. In Braziliė wordt een andere potentiėle aanwinst bekeken.

Nadat de Colombiaanse spits Ramos onvoldoende indruk had gemaakt en de transfer was afgeblazen, besloten de FC Groningen-directeuren Henk Veldmate en Hans Nijland maandag hun verblijf in Zuid-Amerika te verlengen.

'Aangezien de reisafstand van Colombia naar Braziliė goed te overbruggen valt, willen we niets aan het toeval overlaten en deze kans om nog een andere spits – die zoals gezegd bij ons bekend is – aan het werk te zien, niet aan onze neus voorbij laten gaan', aldus Nijland op de website van FC Groningen. 'We willen onszelf later niet verwijten, dat we er niet alles aan hebben gedaan de juiste speler te vinden.'

In de zoektocht van FC Groningen valt de naam van Rafael Coelho Luiz als mogelijke opvolger van Berg. De 21-jarige Braziliaan speelt sinds maart 2007 voor Figueirense. In mei vorig jaar was hij in beeld bij FC Utrecht. Maar de proefperiode mondde niet uit in een contract vanwege de onduidelijkheid over de transferrechten.


Gewoon een vlucht SP - BA gaan boeken voor het weekend en Sebastian Fernandez gaan bekijken of 6 miljoen euro bieden voor Mouche
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72151026
Sneijder blijft bij zijn standpunt over Real Madrid
25/08/2009 18:50

Ook de vermeende nieuwe pogingen van Internazionale om Wesley Sneijder te overtuigen hebben niets opgeleverd. De Nederlandse middenvelder blijft bij zijn standpunt.

Real Madrid drukte Sneijder op het hart te verkassen naar Internazionale, dat al tot een vergelijk was gekomen met de Spaanse club. Maar ondanks het mogelijk vooruitzicht van een vaste plaats op de tribune laat de middenvelder zich niet verjagen. De oud-Ajacied baseert zich ook op een onderhoud met trainer Manuel Pellegrini, die Sneijder heeft verteld hem te willen houden.

Volgens La Gazzetta Dello Sport zou Sneijder echter dinsdag in Milaan zijn om alsnog te praten over een transfer. Maar dat nieuws is niet waar, de 25-jarige middenvelder noch zijn zaakwaarnemer Sųren Lerby reisden af naar Inter om te praten over een overgang.


De klok begint nu toch wel echt te tikken

Wanneer sluit overigens de transfermarkt? Zondag om 24.00h of maandag om 24.00h?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72151731
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sneijder blijft bij zijn standpunt over Real Madrid
25/08/2009 18:50

Ook de vermeende nieuwe pogingen van Internazionale om Wesley Sneijder te overtuigen hebben niets opgeleverd. De Nederlandse middenvelder blijft bij zijn standpunt.

Real Madrid drukte Sneijder op het hart te verkassen naar Internazionale, dat al tot een vergelijk was gekomen met de Spaanse club. Maar ondanks het mogelijk vooruitzicht van een vaste plaats op de tribune laat de middenvelder zich niet verjagen. De oud-Ajacied baseert zich ook op een onderhoud met trainer Manuel Pellegrini, die Sneijder heeft verteld hem te willen houden.

Volgens La Gazzetta Dello Sport zou Sneijder echter dinsdag in Milaan zijn om alsnog te praten over een transfer. Maar dat nieuws is niet waar, de 25-jarige middenvelder noch zijn zaakwaarnemer Sųren Lerby reisden af naar Inter om te praten over een overgang.


De klok begint nu toch wel echt te tikken

Wanneer sluit overigens de transfermarkt? Zondag om 24.00h of maandag om 24.00h?
Het lijkt me ook niet meer gezond eigenlijk als hij alsnog naar Inter gaat. Die supporters zitten toch niet op een speler te wachten die liever bij een andere club voetbalt. Zeker de fanatieke supporters niet dat wordt dan sowiezo moelijk voor hem daar...
pi_72155905
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 19:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sebastian Fernandez gaan bekijken
Daar was Groningen al mee rond, alleen kwam hij niet door de medische keuring, hij had verrotte knieen.

Anyway:
quote:
Ajax bekijkt Noorse spits Huseklepp

25/08/2009 22:20

Een nieuwe naam kan worden toegevoegd aan het lijstje van mogelijke versterkingen voor Ajax. De Amsterdammers volgen de verrichtingen van SK Brann-spits Erik Huseklepp.

'Er is niets nieuws te melden over Erik', vertelde Roald Bruun-Hanssen, technisch directeur van SK Brann, maandag tegen NRK aan de vooravond van het duel met Sandefjord. 'Zowel Ajax als Bolton Wanderers heeft kaartjes gekregen voor het competitieduel.'

De 24-jarige Huseklepp kon zich tegen Sandefjord niet onderscheiden. De international kon niet voorkomen dat SK Brann op eigen veld met 1-0 ten onder ging.

Ajax en Bolton sluiten aan in de rij van clubs die belangstelling hebben voor Huseklepp. De Noorse international is ook in beeld bij Chelsea, Sevilla, Everton en Blackburn Rovers. Zijn contract met SK Brann loopt tot 2010.

VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72155960
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:24 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Daar was Groningen al mee rond, alleen kwam hij niet door de medische keuring, hij had verrotte knieen.

Anyway:
[..]


En sindsdien heeft hij een seizoen in de basis gespeeld in de primera division bij Banfield
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72156199
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En sindsdien heeft hij een seizoen in de basis gespeeld in de primera division bij Banfield
Zolang hij niet geopereerd is geweest en de boel er onder de scan niet goed uitziet gaat Groningen echt geen risico nemen, hoe goed hij ook kan voetballen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72156370
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:31 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zolang hij niet geopereerd is geweest en de boel er onder de scan niet goed uitziet gaat Groningen echt geen risico nemen, hoe goed hij ook kan voetballen.
Hij speelt nu gewoon op een vergelijkbaar niveau dan Groningen, dus de medische staf van Groingen zit ernaast

Ik heb geen idee of hij geopereed is of hij door de medische keuring komt maar hij is in elk geval wel een versterking voor Groningen en betaalbaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72157370
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:24 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Daar was Groningen al mee rond, alleen kwam hij niet door de medische keuring, hij had verrotte knieen.

Anyway:
[..]
Of we daar beter van worden? Beetje houterig komt ie op me over. Hij kan wel leuk juichen zag ik.

edit: die eerste kool is heerlijk.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_72161842
'PSV onderzoekt mogelijkheid komst Olivier Minatel'
25 augustus 2009 RvN Telegraaf.nl

De Telegraaf meldt dat PSV de mogelijkheid onderzoekt om de 17-jarige Braziliaan Olivier Minatel aan te trekken. De aanvaller van FC Paulinia werkte eind vorig seizoen nog een stage af bij Jong PSV. Vanwege een Spaans paspoort zou hij al voor zijn 18e naar PSV kunnen komen.


Verassende transfer zou het zijn want meestal gaan goede jonge spelers uit Brazilie met een Europese pas naar grote ploegen, maar misschien zijn die niet geinteresseerd

Doordat hij een EU pas heeft is hij in elk geval makkelijk te verkopen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:12:39 #225
67205 Colplay
How you doin??
pi_72163247
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 18:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Feyenoord heeft natuurlijk gewoon behoefte aan cash-flow, 5 miljoen euro is voldoende om de salarissen van september en oktober te betalen
Oke, dat is een waar punt.

Hij kan nu dus ook naar Chelsea

Bron: http://www.sportwereld.nl(...)_voor_De_Guzman.html

Van de transfersom blijft dus netto ongeveer 2,5 miljoen over. Been had aangegeven hiervan een gedeelte te kunnen investeren, maar dat zal dan wel een speler van AGOVV worden...
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')