Volgens mij wil je gewoon neukenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er staat een glas van de Ikea naast mij te glimmen, te wachten tot ik haar vul met water uit één van de kranen in dit huis. Mijn gehele lichaam wil niets anders dan liggen, slapen, maar mijn mond is te droog en lijkt uiteen te vallen als ik niet snel opsta.
Ik wil zo graag een boek schrijven wat de hele tijd zo gaat, maar ik heb geen inspiratie.
Ik kijk de film wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er staat een glas van de Ikea naast mij te glimmen, te wachten tot ik haar vul met water uit één van de kranen in dit huis. Mijn gehele lichaam wil niets anders dan liggen, slapen, maar mijn mond is te droog en lijkt uiteen te vallen als ik niet snel opsta.
Ik wil zo graag een boek schrijven wat de hele tijd zo gaat, maar ik heb geen inspiratie.
En mijn vader, want die heeft stukken gelezen van me die eigenlijk privé waren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen IQM het boek gaat lezen
Omgquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En mijn vader, want die heeft stukken gelezen van me die eigenlijk privé waren.
Nee, dat was vannacht, dus niet deze nacht maar de nacht hiervoor en ik ben nu ook te moe om te neuken/geneukt te worden. Dat ik dit vertel.quote:
Niet uitermate, maar wel enigszins. Er stond niet iets ergs in maar het was wel persoonlijk. Hij complimenteerde me met mijn schrijfstijl.quote:
Te moe om geneukt te wodenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat was vannacht, dus niet deze nacht maar de nacht hiervoor en ik ben nu ook te moe om te neuken/geneukt te worden. Dat ik dit vertel.
Ja godver hey, het is bijna 4 uur, ik ben echt té moe. Nu ook geestelijk. En graag gedaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Te moe om geneukt te woden
Maar tof dat je het verteld
quote:
Die heb ik ook ergens, onder stof.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:53 schreef iszinloos het volgende:
Ik moet de verzamelde werken van edgar allen poe nog eerst uitlezen.
Slaap lekker wdquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja godver hey, het is bijna 4 uur, ik ben echt té moe. Nu ook geestelijk. En graag gedaan.
Hellaaaa yeaaaah. Dankjewel, jij ook alvastquote:
Daar heb ik er wel een boel van gelezenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:53 schreef iszinloos het volgende:
Ik moet de verzamelde werken van edgar allen poe nog eerst uitlezen.
Ik had bij bol punt com . Een boek gekocht met alles er in.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Daar heb ik er wel een boel van gelezen
Ik kan me er maar een paar herinneren, over een ontsnapte aap, en wakker worden in een doodskist oid
Het scherm brandt als een soort baken in de leegte van mijn gedachten. Mijn vingers lijken als vanzelf te typen, maar in gedachten ben ik al in bed. Ben ik al aan het dromen. Eindelijk rust. In een moment van bewustheid realiseer ik me wat ik net getypt heb. Een knipperend lijntje, met daarvoor: "Welterusten, wd."quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja godver hey, het is bijna 4 uur, ik ben echt té moe. Nu ook geestelijk. En graag gedaan.
Het is gewoon elke scheet semi-intellectueel uitsmeren als het laatste restje pasta in een pot. Je wordt er heel lam van.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:59 schreef Siniti het volgende:
Ik kan niet zo vaag schrijven. Bij mij ziet het er altijd lomp uit als ik het probeer dus ik probeer het ook maar niet.
Als ik elke semi intellectuele scheet die in mij opkomt ga uitsmeren in een topic, krijg je een woordenbrij die je NIET wil lezen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is gewoon elke scheet semi-intellectueel uitsmeren als het laatste restje pasta in een pot. Je wordt er heel lam van.
Ik heb zelfs een kloon waarmee ik dat heel graag deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |