Wat een kutfilm was datquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:13 schreef Maisnon het volgende:
Labyrinth, motherfucker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
You remind me of the babe
ik ben twaalf en wat is ditquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:13 schreef Maisnon het volgende:
Labyrinth, motherfucker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
David Bowie i love youuuuuuquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:13 schreef Maisnon het volgende:
Labyrinth, motherfucker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke wat welkequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:19 schreef iszinloos het volgende:
Jammer dat het SHE bash topic dicht is.![]()
Gelukkig heb ik de afbeelding opgeslagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Welke wat welke
remlof die film is geweldig gij heiden!
Ik kan maar een reden bedenken dat je het niet leuk vind en die is zieligRemlof heeft hem al dicht gegooid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En pics weg gehaald.
Waar is Grashopper Slayer Samson nu weer heen?Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Hou eens op met zulke domme fouten te maken. Is dat een neurotische tik of zo?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:11 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Hou eens op me te corrigeren. Is dat een neurotische tik ofzo?
Erin gedrild op journalisten boot camp.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Welke wat welke
remlof die film is geweldig gij heiden!
Ik kan maar een reden bedenken dat je het niet leuk vind en die is zieligDat zal het zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Christiane F. - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo de ultieme Bowie film.
Vleugje onwetendheid, met een flinke scheut slordigheid en haast.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Hou eens op met zulke domme fouten te maken. Is dat een neurotische tik of zo?
Ik heb precies het omgekeerde. Vol kennis, netjes en nooit ongeduldig of haastig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:25 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Vleugje onwetendheid, met een flinke scheut slordigheid en haast.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
Ik vind Christiane F. - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo de ultieme Bowie film.
En zeer bescheiden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb precies het omgekeerde. Vol kennis, netjes en nooit ongeduldig of haastig.
Je naakte lichaam?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:33 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn lichaam schreeuwt om mijn bed maar mijn hoofd negeert het verlangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |