Once upon a time, there was Candy and Dan. It was just the two of them. Everything was gold. He was handsome and a very good criminal. We lived on sunlight and chocolate bars. He would climb balconies, climb everywhere, do anything for her, oh Danny boy. You came into my life really fast and I liked it. But Danny you said, you promised. You pointed at the sky, that one called Sirius or dog star, but on here on earth. How much do I love this whiring in my ears. Since there is only one thing to love and it cannot be you. Danny the daredevil. Candy went missing.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Zie eerdere PI. Niet supergeniaalfantastisch, maar wel mooi.
Doe maar niet het is een film met nauwelijks verhaal.quote:
Je snapt ook wel wat ik wilde zeggen. Bijdehante kut gedoe.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar The Imaginarium of Doctor Parnassus en The Dark Knight waren nog niet uit toen hij doodging!
Ik corrigeerde je slechts, het voelde als mijn plicht.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je snapt ook wel wat ik wilde zeggen. Bijdehante kut gedoe.
Ik heb 'm al wel gedownload, en er een beetje doorheen gescrolld, maar het kon me toen niet bekoren, nee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:00 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Doe maar niet het is een film met nauwelijks verhaal.
Ze liggen in een tent en gaan opeens neuken dat is de film, oh en het zijn cowboys.
Ik moest huilen op het einde, mijn papa ook en mijn mama en mijn zuster... maar we waren het wel eens dat het een langdradige film isquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb 'm al wel gedownload, en er een beetje doorheen gescrolld, maar het kon me toen niet bekoren, nee.Mja, wil het wel ooit een kans geven...
Hij is echt slecht.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb 'm al wel gedownload, en er een beetje doorheen gescrolld, maar het kon me toen niet bekoren, nee.Mja, wil het wel ooit een kans geven...
Laat maar zitten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:04 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Hij is echt slecht.![]()
Mijn moeder nog noch ik konden hem uitkijken. De film word wordt in mijn ogen alleen gewaardeerd omdat ze toevallig homo zijn.
Dus je bent gewaarschuwd!
Hou eens op me te corrigeren. Is dat een neurotische tik ofzo?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Laat maar zitten.Ik kan slecht tegen films zonder verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |