Ik heb 'm al wel gedownload, en er een beetje doorheen gescrolld, maar het kon me toen niet bekoren, nee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:00 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Doe maar niet het is een film met nauwelijks verhaal.
Ze liggen in een tent en gaan opeens neuken dat is de film, oh en het zijn cowboys.
Ik moest huilen op het einde, mijn papa ook en mijn mama en mijn zuster... maar we waren het wel eens dat het een langdradige film isquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb 'm al wel gedownload, en er een beetje doorheen gescrolld, maar het kon me toen niet bekoren, nee.Mja, wil het wel ooit een kans geven...
Hij is echt slecht.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb 'm al wel gedownload, en er een beetje doorheen gescrolld, maar het kon me toen niet bekoren, nee.Mja, wil het wel ooit een kans geven...
Laat maar zitten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:04 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Hij is echt slecht.![]()
Mijn moeder nog noch ik konden hem uitkijken. De film word wordt in mijn ogen alleen gewaardeerd omdat ze toevallig homo zijn.
Dus je bent gewaarschuwd!
Hou eens op me te corrigeren. Is dat een neurotische tik ofzo?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Laat maar zitten.Ik kan slecht tegen films zonder verhaal.
Wat een kutfilm was datquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:13 schreef Maisnon het volgende:
Labyrinth, motherfucker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
You remind me of the babe
ik ben twaalf en wat is ditquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:13 schreef Maisnon het volgende:
Labyrinth, motherfucker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
David Bowie i love youuuuuuquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:13 schreef Maisnon het volgende:
Labyrinth, motherfucker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke wat welkequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:19 schreef iszinloos het volgende:
Jammer dat het SHE bash topic dicht is.![]()
Gelukkig heb ik de afbeelding opgeslagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Welke wat welke
remlof die film is geweldig gij heiden!
Ik kan maar een reden bedenken dat je het niet leuk vind en die is zieligRemlof heeft hem al dicht gegooid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En pics weg gehaald.
Waar is Grashopper Slayer Samson nu weer heen?Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Hou eens op met zulke domme fouten te maken. Is dat een neurotische tik of zo?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:11 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Hou eens op me te corrigeren. Is dat een neurotische tik ofzo?
Erin gedrild op journalisten boot camp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |