Van die grote enge beesten spoel ik dus altijd weg door het toilet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:29 schreef IQM het volgende:
En vannacht klimt 'ie uit de prullenbak en bijt 'ie m'n nek kapot.
I know what you mean.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja omdat ik zo niet hoef te praten hey, dit is zoveel makkelijker dan face to face met iemand.En nee, nog niet, moge die dag snel komen want ik word wanhopig en ik krijg dromen.
Dank je voor de tip.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Trek een shirt met een tekst in het Hebreeuws erop aan, gegarandeerd succes bij de Israelische chickies.
Ik heb 'm onder een A4'tje gelegd en die helemaal dichtgepropt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Van die grote enge beesten spoel ik dus altijd weg door het toilet.
Krekels... kunnen vliegen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:31 schreef IQM het volgende:
En wtf, wat doet een krekel in m'n slaapkamer?![]()
Retard. Is 'ie helemaal naar boven geklommen via de buitenkant...
Ik moet maar 's een betere hor plaatsen.
De laatste 2 boeken zijn wel weer leuk vind ik. Alleen is het moeilijk om 600 paginas te verfilmen in 2 uurquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb de laatste twee boeken liggen en ik zie er nu al tegenop om zo'n pil als leesvoer te nemen
Nee dat is handig, dan klimmen ze weer omhoog en bijten in je bil of iets anders hihihihiquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Van die grote enge beesten spoel ik dus altijd weg door het toilet.
Daarom hebben ze het laatste deel ook in twee gedaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
De laatste 2 boeken zijn wel weer leuk vind ik. Alleen is het moeilijk om 600 paginas te verfilmen in 2 uur_!
Mensen die de s laten staan als ze plaatjes linkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:33 schreef iszinloos het volgende:
Mooie camera trouwens.![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig wel ja, die kan weer tof wordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom hebben ze het laatste deel ook in twee gedaan.
Ik snapte al niet wat ik verkeerd deed.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mensen die de s laten staan als ze plaatjes linken
[ afbeelding ]
Waarom zie ik het verschil niet tussen de 400D en de 450D? Ik zie het alleen bij de 300D die ik ook nog heb liggen maar die is nog op rolletje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:33 schreef iszinloos het volgende:
[ afbeelding ]
Het was meer zoiets:quote:
Bij mijn toilet blijft alles wat je doorspoelt meestal wel in het riool.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee dat is handig, dan klimmen ze weer omhoog en bijten in je bil of iets anders hihihihials je op de wc zit.
Om te beginnen: 450D heeft een groter schermpje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom zie ik het verschil niet tussen de 400D en de 450D? Ik zie het alleen bij de 300D die ik ook nog heb liggen maar die is nog op rolletje.
Vanwaar dequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:33 schreef iszinloos het volgende:
[ afbeelding ]
Sense, it really makes none. Je zet het toch op de computer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Om te beginnen: 450D heeft een groter schermpje.
Als je zo gaat ouwehoeren, dan heeft het ook geen zin om er nog verder inhoudelijk op in te gaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sense, it really makes none. Je zet het toch op de computer.
Je foto was wazig. Dus dan heb je er nog niks aan.quote:
Oh ja, de eerste was zonder flits. En bewogen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:41 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Je foto was wazig. Dus dan heb je er nog niks aan.![]()
Krekel hunter IQM :crikey!!
Het zou wat kunnen worden.
QFTquote:
Doe het toch, slaapt lekkerder als je alleen een laken hebtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |