quote:Ik heb ook familieleden e.d. op Fok
waarom dat nou weer? Als het normaal bedoelt was lees niet verder!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:42 schreef IQM het volgende:
Je bent homo of niet?
Gaat makkelijker dan je denkt, ik heb per ongeluk eens iemand z'n tand eruit geslagen met mijn onderarm terwijl dat niet helemaal de bedoeling was...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:47 schreef Civilian het volgende:
Ik zit toch te denken he.. hoe kan een elleboog perongeluk iemand z'n gezicht raken
Wat is er nou weer kut aan homo zijn?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:46 schreef Automaticoo het volgende:
[..]
waarom dat nou weer? Als het normaal bedoelt was lees niet verder!
Hij wilt ze hart luchten. Voelt zich niet fijn en dan krijg je zo kut opmerking toegestuurd! Sommige fokkers hebben echt geen gevoel! Plaats een nuttige post of niks.
Niks maar wat is de relevantiemet dit onderwep?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat is er nou weer kut aan homo zijn?
een topic aanmaken en meteen gaan slapenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:08 schreef Remake het volgende:
Ik denk dat ie niet reageert omdat ie al een half uur slaapt misschien.
M'n vader is op vakantie in Turkije, en ik heb ook zojuist met mijn zus besproken, en zij geeft mij gelijk deze keer. Ze heeft ook met mijn moeder gesproken en aan haar verteld dat ze haar grenzen moet opzoeken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:36 schreef zeemonster het volgende:
Waar is je vader in het verhaal ? Kan je het met je zus bespreken zodat zij je kan helpen?
Kan dat niet dan is je huisarts de eerste persoon tot wie je je nu moet richten met je verhaal. Hij of zij kan en zal je verder helpen hiermee.
Jongen, maar ik ga toch geen geweld tegen m'n moeder gebruiken? Ze heeft al een hoge bloeddruk, ze kan zomaar flauwvallen of iets ergers.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:38 schreef Rossoneri het volgende:
Ben je een jongen of meisje? Ik neem tenminste aan dat een 16 jarige jongen zijn moeder wel aankan
Jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:39 schreef prupke het volgende:
Had je de gordijnen dicht op je kamer?
Dank je wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:41 schreef o.us het volgende:
tvp
ik heb er gewoon geen woorden voor dit soort acties. succes TS!
Ben ik ook van plan om dat te gaan doen. M'n moeder is nogal bang geworden sinds ik de politie had gebeld, ze werd namelijk ineens kalm toen zij de politieauto zag. En sindsdien zij ook met de politie sprak, werd ze ook kalm tegenover mij. En ik zag duidelijk dat ze bang werd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:42 schreef Automaticoo het volgende:
Ik zal het inderdaad bespreken met je huisarts. De politie is vaak niet doordacht op dit vlak. De huisarts kan je doorverwijzen naar een hulp. Succes
Nee.quote:
Grappig genoeg verzonden ze de politie wel hierheen, maar toen ze hier waren was het 'een valse melding'. Het is een poging tot geweld, en dat is al voldoende om de politie in te schakelen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:47 schreef klaasdj het volgende:
Als het nog een keer gebeurt, weer politie bellen. Die stomme idioten hebben ook geen psychologie gestudeerd en je hebt recht op veiligheid. Ze zullen vast wel een keer begrijpen dat het niet goed zit.
Bovendien een vertrouwenspersoon vinden. Altijd handig.
Nee, die kloon ben ik niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:00 schreef Bakkerbier het volgende:
Ik ben de enige die dit verhaal zeer twijfelachtig en ongeloofwaardig vind? Vooral met een kloon die niet meer reageerd. Gewoon een sluiplemming van dees als je het mij vraagt Ik word soms zo moe van haar...
Realiseer je heel goed dat je in haar huis woont en dat zij volledig voor je zorgt. Dat betekend inderdaad dat zij het voor het zeggen heeft. Je mag het er best niet mee eens zijn maar zij heeft simpelweg het laatste woord. Zoals de politie al zegt: Je bent pas 16.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:31 schreef Kloon1247130140171 het volgende:
Bij haar is het "Plicht is plicht". Ik kan met haar überhaupt nooit ergens discussiëren, we kunnen het nooit ergens mee eens zijn met elkaar. Wat zij zegt, moet volgens haar.
Goed gelukkigquote:
Het mag best haar huis zijn, ze mag best voor me zorgen, maar ze kan niet altijd gelijk hebben. Als ik vind dat ze de vogel op een krappe plek zet, heb ik de recht om het op een andere plek te zetten als ze simpelweg niet wilt luisteren. Ik heb al een aantal keren geprobeerd om met haar erover te praten, maar als het bij haar "plicht is plicht" blijft, dan moet ik mijn eigen keuzes maken. De vogel wilt ook een normaal leven leiden en niet stressgevoelig blijven. Hiervoor had ik een andere vogel, ik dacht toen ook maar "Laat het zitten". Het resultaat? Dood geplukt. Dat wil ik deze keer voorkomen, als ze een vogel wilt moet ze het überhaupt niet op een krappe plek zetten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 07:37 schreef Croga het volgende:
[..]
Realiseer je heel goed dat je in haar huis woont en dat zij volledig voor je zorgt. Dat betekend inderdaad dat zij het voor het zeggen heeft. Je mag het er best niet mee eens zijn maar zij heeft simpelweg het laatste woord. Zoals de politie al zegt: Je bent pas 16.
Daarnaast: 112 is bedoelt voor direct levensgevaar. Dit heeft in de verste verte niets met direct levensgevaar te maken. Als je écht problemen wilt dan bel je de volgende keer wéér de politie. Het enige wat dat je gaat opleveren is een hele dikke boete. Doe je het daarna nog eens dan nemen ze je simpelweg mee. 112 bel je alleen als er iemand een hartaanval heeft, aangereden is, of dood ligt te bloeden. Niet als je het niet met je moeder eens bent.
Nee, dat recht heb je niet. Het is haar huis, zij bepaalt wat er gebeurt, niet jij. Als je het er niet mee eens bent kun je dat kenbaar maken. Als ze bij haar mening blijft heb je gewoon pech. Als je later je eigen huis hebt dan mag jij het bepalen, nu niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:16 schreef Kloon010101023 het volgende:
Het mag best haar huis zijn, ze mag best voor me zorgen, maar ze kan niet altijd gelijk hebben. Als ik vind dat ze de vogel op een krappe plek zet, heb ik de recht om het op een andere plek te zetten als ze simpelweg niet wilt luisteren.
Dan nog is het geen levensgevaar en is 112 dus geen optie. Als je de politie er graag bij wilt halen, wat ik al een belachelijk idee vindt, dan kun je 0900-8844 bellen. Het is geen noodgeval, nog niet eens in de buurt van een noodgeval dus bel je geen 112, zo simpel is het.quote:En klopt, 112 is bedoeld voor direct levensgevaar. Had ik andere keuzes dan? Als ik de deur openliet, zou ze met stokken/andere gereedschappen op mij af gaan en mij daarmee slaan. Zoals ze vaker doet. En nu kun je wel zeggen "Je bent een jongen van 16, sterker dan haar. Je kan haar best tegenhouden". Dat heb ik inderdaad vaker gehoord. Maar zoals ik al eerder heb geschreven, ze heeft een hoge bloeddruk. Een val van haar kan haar al iets ergs aanrichten. Als ik niets doe, krijg ik flink wat wonden. En als ik actie onderneem, doet ze haar zelf pijn, en krijg ik gezeik. Tja, welke opties had ik? Geen. Ze stopt nooit tot ze haar zin heeft gehad.
Je moeder kwam met een ijzeren buis achter je aan en jij maakt je druk dat ze mss kan flauwvallen? Het kan mss wel je moeder zijn maar je hoeft niet alles te pikkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:15 schreef Kloon010101023 het volgende:
Jongen, maar ik ga toch geen geweld tegen m'n moeder gebruiken? Ze heeft al een hoge bloeddruk, ze kan zomaar flauwvallen of iets ergers.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:36 schreef zeemonster het volgende:
Waar is je vader in het verhaal ? Kan je het met je zus bespreken zodat zij je kan helpen?
Kan dat niet dan is je huisarts de eerste persoon tot wie je je nu moet richten met je verhaal. Hij of zij kan en zal je verder helpen hiermee.
Het mag best haar eigen huis zijn, zij mag ook inderdaad bepalen wat er gebeurd, maar als men er niet over eens is, dan wilt men er toch best over praten en samen een oplossing vinden i.p.v. "Wat moet is moet" schreeuwen. Als je vind dat iets niet kunt, lost je het samen op. Het is niet zo dat het 100/0 moet blijven. Maar 50/50.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:26 schreef Croga het volgende:
Nee, dat recht heb je niet. Het is haar huis, zij bepaalt wat er gebeurt, niet jij. Als je het er niet mee eens bent kun je dat kenbaar maken. Als ze bij haar mening blijft heb je gewoon pech. Als je later je eigen huis hebt dan mag jij het bepalen, nu niet.
Geloof me, ik had ook niet de neiging om 112 te bellen. Het is echter niet een echte noodgeval nee, maar als je je onveilig voelt? 0900-8844 zei je. Dan duurt het nog wel 15-20 minuten tot de politie aankomt. En probeert zij nog meer acties onder te nemen. Nu de politie er snel bij was, realiseerde zij zich dat ik op z'n minst acties onderneem. Wanneer moest ik anders de politie bellen? Nadat zij mij een aantal blauwe plekken heeft geslagen? Nee, dan bel ik ze liever meteen zodat ik het kan voorkomen. Ik heb geen zin om met 20 blauwe plekken op straat te lopen.quote:Dan nog is het geen levensgevaar en is 112 dus geen optie. Als je de politie er graag bij wilt halen, wat ik al een belachelijk idee vindt, dan kun je 0900-8844 bellen. Het is geen noodgeval, nog niet eens in de buurt van een noodgeval dus bel je geen 112, zo simpel is het.
"Of iets ergers". Als ze zou vallen, en haar hoofd maar ergens tegen aan zou stoten, zou ze zeer waarschijnlijk een hersensbloeding krijgen. Dan heb ik echter liever dat ik 20 blauwe plekken krijg dan dat er zoiets bij haar gebeurd. En ik heb geen zin in een strafblad, en problemen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:39 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Je moeder kwam met een ijzeren buis achter je aan en jij maakt je druk dat ze mss kan flauwvallen? Het kan mss wel je moeder zijn maar je hoeft niet alles te pikken
Ik heb twee zussen, de ene is volledig aan mijn moeders kant, wat er ook gebeurd. Al zou mijn moeder zomaar uit het niets een glas tegen mijn hoofd aan gooien, zou zij aan mij vertellen "Het was je eigen schuld!". Maar de andere staat over het algemeen neutraal. En die heeft gelukkig deze keer mijn kant gekozen. Ze gaat ook een nieuwe slot e.d. laten maken voor mijn deur zodat ik de volgende keer de deur niet een uur lang tegen hoef te houden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:50 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Zo als het bij mij overkomt, dat de moeder de zus gaat bellen lijkt het erop dat de zus dus aan de kant van de moeder staat, en TS dus in z'n eentje tegenover het hele gezin.
Sterkte TS, dit is eigenlijk iets wat niemand door moet maken.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:56 schreef Kloon010101023 het volgende:
[..]
Ik heb twee zussen, de ene is volledig aan mijn moeders kant, wat er ook gebeurd. Al zou mijn moeder zomaar uit het niets een glas tegen mijn hoofd aan gooien, zou zij aan mij vertellen "Het was je eigen schuld!". Maar de andere staat over het algemeen neutraal. En die heeft gelukkig deze keer mijn kant gekozen. Ze gaat ook een nieuwe slot e.d. laten maken voor mijn deur zodat ik de volgende keer de deur niet een uur lang tegen hoef te houden.
En dat is de reden waarom ik me onveilig voelde.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:56 schreef Mr-Coffee het volgende:
Als je als moeder met een ijzeren buis of uberhaupt met een object wat als wapen kan dienen achter je eigen kind gaat, dan is er iets fundamenteels mis lijkt me.
Nee, ze woont in Zuid Holland terwijl ik in Utrecht woon. Circa 75-80 KM van me vandaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:58 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Woont die zus nog thuis die aan jouw kant staat?
Zo niet, kan je dan niet naar haar toe vluchten?
Want dit is dus echt 2 tegen 1.
Ik ben pas 16, wordt nogal moeilijk op deze leeftijd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:58 schreef Mirjam het volgende:
ga het huis uit, zoek een kamer ergens
ja, maar als je echt wil kan hetquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:00 schreef Kloon010101023 het volgende:
[..]
En dat is de reden waarom ik me onveilig voelde.
[..]
Nee, ze woont in Zuid Holland terwijl ik in Utrecht woon. Circa 75-80 KM van me vandaan.
[..]
Ik ben pas 16, wordt nogal moeilijk op deze leeftijd.
Ik heb al met mijn zus hierover gesproken, ik zei tegen haar "Ik wil weg hier.". Ze zei dat ik helaas op z'n minst nog twee jaar moet wachten, dat ik dan pas weg kan gaan. Op een 16-jarige leeftijd in een eigen appartement wonen is lastig en moeilijk. Bijbaantje? Misschien verdien ik dan wel nét genoeg om de huur te betalen, maar incl. eten, materiaal e.d.? Dat wordt erg lastig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar als je echt wil kan het
mijn zusje zat ook al heel vroeg op kamers, ik ken wel meer mensen die al heel jong uitvlogen
als het echt zo erg is, is da ee goeie oplossing
appartement?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:07 schreef Kloon010101023 het volgende:
[..]
Ik heb al met mijn zus hierover gesproken, ik zei tegen haar "Ik wil weg hier.". Ze zei dat ik helaas op z'n minst nog twee jaar moet wachten, dat ik dan pas weg kan gaan. Op een 16-jarige leeftijd in een eigen appartement wonen is lastig en moeilijk. Bijbaantje? Misschien verdien ik dan wel nét genoeg om de huur te betalen, maar incl. eten, materiaal e.d.? Dat wordt erg lastig.
Thanks, ik zal er naar kijken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
appartement?
schroef je verwachtingen even terug naar een kamer, met gedeelde faciliteiten
Als dit geen hoax is is het inderdaad een heel goede oplossing voor zolang als het nodig is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:15 schreef nightsleeper het volgende:
Is een KTC (kamertrainingcentrum) niet iets voor jou? Je bent nog vrij jong en wat hulp bij het zelfstandig wonen zou daarom misschien niet verkeerd zijn. Bovendien worden die dingen gesponsord door de overheid, dus als je onder de achttien bent en nog naar school gaat betaal jij daar geen huur.
Je maakt een kloon aan om het anoniem voor je familie te vertellen die hier meelezen en vervolgens ga je zo detaillistisch posten dat familie direct weet wie en wat het is.quote:
Wat een onzin. Ik heb al regelmatig 112 moeten bellen, dat was niet om direct levensgevaar maar wel een geval, snel hulp is noodzakelijk (brand, ongeluk, geweldpleging, vernieling). Bij geen enkele situatie was er sprake van direct levensgevaar, bij elke situatie was 112 het juiste nummer. Bij 112 word je snel geholpen en heb je snel weer de handen vrij om eventueel hulp te bieden bij de situatie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 07:37 schreef Croga het volgende:
[..]
Daarnaast: 112 is bedoelt voor direct levensgevaar.
Ik mag toch hopen dat je niet serieus bentquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 07:37 schreef Croga het volgende:
[..]
Realiseer je heel goed dat je in haar huis woont en dat zij volledig voor je zorgt. Dat betekend inderdaad dat zij het voor het zeggen heeft. Je mag het er best niet mee eens zijn maar zij heeft simpelweg het laatste woord. Zoals de politie al zegt: Je bent pas 16.
Jeugdzorg. En inderdaad is dit te partij die misschien je verder kan helpen aan een andere plek.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:30 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Serieus dit is een gevalletje jongerenzorg of hoe het ook heet. Je moeder die je behoorlijk heftig aanvliegt is zeker niet goed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |