7km te hard kost je al 34 euroquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:34 schreef Ps2K het volgende:
[..]
140 op de teller uit zich als 132 gps snelheid. Op de snelweg heb je 3-4km correctie dus dan kijk je naar een bekeuring van hoogstens twee tientjes.
Hoe zit dat eigenlijk? Is de GPS betrouwbaarder (in mijn geval tomtom) of de km-teller in de auto?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:34 schreef Ps2K het volgende:
[..]
140 op de teller uit zich als 132 gps snelheid. Op de snelweg heb je 3-4km correctie dus dan kijk je naar een bekeuring van hoogstens twee tientjes.
gps is veeeeel nouwkeuriger dan de auto tellerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:53 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk? Is de GPS betrouwbaarder (in mijn geval tomtom) of de km-teller in de auto?
Dan ga je toch 2 boetes betalenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:51 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer... tijdens die politie staking ben ik van de weg afgehaald omdat ik 170 reed. Ik kreeg geen bekeuring vanwege de polite acties, ze zouden alleen de zware overtredingen bekeuren. Toen zei ik natuurlijk met mijn domme kop: "Is 50km te hard dan geen zware overtreding?"Waarop de agent antwoorde dat ik wel veel te hard reed maar wel netjes... pffff
Zie mijn groene tagquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:54 schreef prupke het volgende:
[..]
Dan ga je toch 2 boetes betalen
wat is het probleem??
Je mag je geld ook overmaken aan andere goede doelen
acties van fok bv....
ik zag het te laatquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:56 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Zie mijn groene tagIk heb een genereuze donatie gemaakt, ik kan heel slecht tegen mishandelde diertjes
Nee dat geld is al opgegaan aan de zielige diertjes en een grote voorraad rum. En waarom ben jij nog niet groen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:58 schreef prupke het volgende:
ontopic : ga nou es die boetes gewoon betalen
ff geldgebrek (helaas) (it's not easy getting green )quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:59 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nee dat geld is al opgegaan aan de zielige diertjes en een grote voorraad rum. En waarom ben jij nog niet groen?
Goh, 4 koters?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:02 schreef prupke het volgende:
[..]
ff geldgebrek (helaas) (it's not easy getting green )
En 4 etters te onderhouden....
helaas moet ik deze overslaan
Maar daarintegen : hebben wij ook niet te hard gereden (is ontopic he)
Pff in de natuur zouden ze ook niet iedere dag te eten krijgen...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:02 schreef prupke het volgende:
[..]
ff geldgebrek (helaas) (it's not easy getting green )
En 4 etters te onderhouden....
helaas moet ik deze overslaan
Maar daarintegen : hebben wij ook niet te hard gereden (is ontopic he)
Daar geef ik de GFT bakken de schuld van (of wie ze ook bedacht heeft )quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:14 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pff in de natuur zouden ze ook niet iedere dag te eten krijgen...
dearest Japsnars, als je er geen snars van benul hebt...vraag dan eerst om de snars voordat je er over yeptquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Goh, 4 koters?
Misschien moet je toch maar eens aan de pil gaan
Je FoBo is leegquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:16 schreef prupke het volgende:
[..]
Daar geef ik de GFT bakken de schuld van (of wie ze ook bedacht heeft )
maar de actie loopt nog en ik ben nog wel bezig met een dingetje (wat hoop ik gaat lukken )
heb geen geld meer om fotos te laten makenquote:
lol wtf heb je moet pluisje gedaan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:25 schreef prupke het volgende:
[..]
heb geen geld meer om fotos te laten maken
al mijn geld gaat naar mijn "downsyndroompje" : [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:19 schreef prupke het volgende:
[..]
dearest Japsnars, als je er geen snars van benul hebt...vraag dan eerst om de snars voordat je er over yept
(sorry ik stuiter een beetje )
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:25 schreef prupke het volgende:
[..]
heb geen geld meer om fotos te laten maken
al mijn geld gaat naar mijn "downsyndroompje" : [ afbeelding ]
Maar alleen als je een stabiele snelheid rijdt, er zit een kleine vertraging in...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gps is veeeeel nouwkeuriger dan de auto teller
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |