Ik had hem op dat moment verdient. Ik rijd vaak te hard als de wegsituatie dat toe laat, maar ik probeer nooit asociaal te rijden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:22 schreef o.us het volgende:
Wat ben jij een arrogante klootzak zeg, ff jezelf een boete wensen. Weet je wel hoeveel pijn dat doet?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:26 schreef swarmahoer het volgende:
wel de flitsers ontweken vandaag op de a50
Hij reedt de vangrail in?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:17 schreef Ps2K het volgende:
Aangezien optie 1 gevaarlijk en asociaal is besloot ik voor optie 2 te gaan. Ik minderde vaart om afstand te creeren tussen mij en de VW Fox om daarna weer vaart te maken zodat ik dichter op hem reed. Nadat twee keer herhaald te hebben begreep de kankerlijer het en ging naar links, waardoor ik mijn vrolijke weg weer kon vervolgen.
Op dat moment was de verkeersdrukte alweer een beetje toegenomen en profesionele en oplettende autorijder die ik ben kijk ik in de achteruitkijk spiegel...
Hij ging naar links? Als hij nog naar links kon, waarom ging je er dan niet links omheen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:17 schreef Ps2K het volgende:
Nadat twee keer herhaald te hebben begreep de kankerlijer het en ging naar links, waardoor ik mijn vrolijke weg weer kon vervolgen.
+1 scherpquote:
140 op de teller uit zich als 132 gps snelheid. Op de snelweg heb je 3-4km correctie dus dan kijk je naar een bekeuring van hoogstens twee tientjes.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:31 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
130-140 rijden is dan ook ten strengste verboden jongeman.
Oh meneer denkt dat hij meer te vertellen heeft dan DE Hoofdcommissaris?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:34 schreef Ps2K het volgende:
[..]
140 op de teller uit zich als 132 gps snelheid. Op de snelweg heb je 3-4km correctie dus dan kijk je naar een bekeuring van hoogstens twee tientjes.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:36 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
[..]
Oh meneer denkt dat hij meer te vertellen heeft dan DE Hoofdcommissaris?Als jij niet in de bajes wilt slapen vannacht zou ik maar even heel snel je excuses aan bieden!
40 euro voor tien km te hard, t is niet al te weinig hoor in nederlandquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:34 schreef Ps2K het volgende:
[..]
140 op de teller uit zich als 132 gps snelheid. Op de snelweg heb je 3-4km correctie dus dan kijk je naar een bekeuring van hoogstens twee tientjes.
Oh ja en optie 2 is natuurlijk helemaal niet gevaarlijk of aso.... ?!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:17 schreef Ps2K het volgende:
1) Rechts inhalen
2) Bumperkleven
Aangezien optie 1 gevaarlijk en asociaal is besloot ik voor optie 2 te gaan.
Jij kan het wetenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
40 euro voor tien km te hard, t is niet al te weinig hoor in nederland
preciesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij kan het weten![]()
zielige mensen in nijmegen met een kutbaan
En vergeet de administratiekosten niet...
MIjn advies :quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:17 schreef Ps2K het volgende:
Ik had vanmiddag een afspraak in Nijmegen. Om Half vier stap ik weer in de auto en ik vervloek dit vieze warme kutweer. Anyways de airco aan, de tomtom ingesteld en een peuk opgestoken kon ik eindelijk vertrekken richting mijn geliefde Zwollywood.
Nu was het redelijk druk op de weg dus ik kon niet lekker doorrijden, beetje 130-140 rijden, ik had toch geen ghaast. Nu kwam ik op de A50 op een mooi stukje snelweg en vrijwel geen verkeer, dus TS trapt het gas van zijn Grande Punto wat verder in, en wat ziet mijn oog?
Een VW Fox die op de linkerbaan rijdt terwijl de rechterbaan voor de komende kilometers leeg is. Opzich is dit geen probleem aangezien ervaren bestuurders niet alleen voor zich kijken maar ook in de achteruitkijk spiegel kijken voor verkeer dat sneller is.
En die vieze kankerlijer in z'n koekblikje blijft mooi links rijden... Op zo'n moment heb je eigenlijk maar twee keuzes:
1) Rechts inhalen
2) Bumperkleven
Aangezien optie 1 gevaarlijk en asociaal is besloot ik voor optie 2 te gaan. Ik minderde vaart om afstand te creeren tussen mij en de VW Fox om daarna weer vaart te maken zodat ik dichter op hem reed. Nadat twee keer herhaald te hebben begreep de kankerlijer het en ging naar linksrechts, waardoor ik mijn vrolijke weg weer kon vervolgen.
Op dat moment was de verkeersdrukte alweer een beetje toegenomen en profesionele en oplettende autorijder die ik ben kijk ik in de achteruitkijk spiegel...
Een zwarte BMW met flitserette die op hoge snelheid achter mij aan komt... Na de eerste paniek van "FAAAAAAAAAACK!!!!!!!!" legde ik mij er al bij neer dat ik een dikke prent zou krijgen voor bumperkleven op hoge snelheid.
Ik minderde snelheid zodat de undercover auto met flitserette mij zou kunnen inhalen en het LED bordje met "Politie volgen" aan zou kunnen zetten. Het heeft geen zin om het onvermijdelijke uit te stellen.
Terwijl ik mij naar de rechter rijstrook begeef en mentale calculaties maak over de te ontvangen boete, scheurt de undercover BMW langs mij.
De hermandad negeerde me gewoon... na deze zeer asociale overtreding van mijn kant!
Klacht: kut politie die je geen bekeuringen geeft als je ze dik verdient hebt
Dit is niet de eerste keer... tijdens die politie staking ben ik van de weg afgehaald omdat ik 170 reed. Ik kreeg geen bekeuring vanwege de polite acties, ze zouden alleen de zware overtredingen bekeuren. Toen zei ik natuurlijk met mijn domme kop: "Is 50km te hard dan geen zware overtreding?"quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:46 schreef prupke het volgende:
[..]
MIjn advies :
Loop maandag met je calculator en beurs ( portefeuille ook wel genoemd ) met inhoud naar het politiebureau
Leg uit dat je een boete had verdiend maar dat je die niet gekregen hebt...
gooi wat foute rekensommetjes op enz en kijk of ze je dan wel een boete geven
Willen ze dat niet , kan je nog altijd hard roepen : Maar het staat op viedeoooo.!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |