Nee, sorryquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar je vond het er vast vreselijk. Toch??
Op zaterdagmiddag tijdens de uitverkoop!! Nee, dat maakt het inderdaad vééel beter!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, sorry![]()
Ter verontschuldiging: het was uitverkoop
Ja, het was een ware hel, maar heb wel leuke kleding bemachtigd, en ach, het doel heiligt de middelen nietwaar?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Op zaterdagmiddag tijdens de uitverkoop!! Nee, dat maakt het inderdaad vééel beter!![]()
Maar goed, je komt niet krankjorum over, dus deze filosofe schaaft haar mening een klein beetje bij.........![]()
Klinkt alsof je een veldslag geleverd hebt, daarquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het was een ware hel, maar heb wel leuke kleding bemachtigd, en ach, het doel heiligt de middelen nietwaar?![]()
Zou TS nog reageren?
Was het ook, als blikken konden doden had ik dat ene jurkje niet in mijn bezit nuquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een veldslag geleverd hebt, daar
Ik denk dat hij ons nu te dom vindt om mee te praten..
Ja het nieuws niet volgen is idd DE reden om je relatie te beëindigen LOLquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:55 schreef MindVision het volgende:
Get rid of her, been there.
Had een relatie met een meisje die ZO lief en mooi was. Echt niet te geloven. Sex was the best ever, met alles hield ze rekening met me en ze was adembenemend mooi. Dat zeg ik niet snel.
Maar het niveauverschil, ik werd er gek van. Ze deed MBO en ik uni. Ik voel me echt niet elitair o.i.d. maar kon gewoon geen gesprek met haar beginnen zonder dat het oppervlakkig werd. Ze volgde het nieuws niet etc. Vond ik gewoon storend.
Hoezo?quote:
Newsflash: kutkarakters heb je in alle lagen van de bevolking.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:37 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Hoezo?Hij heeft daar wel een punt, je kunt nou niet echt van karakter spreken bij veel mooie vrouwen. Doorgaans zijn met name die pitchpoezen en modelletjes helaas te oppervlakkig ingesteld. Komt ook omdat ze teveel door mannen worden omringd en benaderd die maar 1 ding willen. Iemand die niet gelijk bijbedoelingen heeft die durven zo'n mooie vrouw toch niet aan te spreken omdat ze al een bepaalde koelheid uitstralen, en afstandig ogen. Juist die houding maakt dat karakter dus waardeloos. "ik ben mooi, en wie me niet mooi vind kan de boom in". Dat zet geen zoden aan de dijk of wel dan?
En wees eens eerlijk, andersom is het net zo. Neuken die mannen, want mooie mannen zijn dan aantrekkelijk, maar enig karakter hebben ze meestal niet. En het loopt vaak op een teleurstelling uit. Het blijven macho klootzakken die mooie mannen. En zo'n vrouw wil gewoon graag bedrogen worden door zo'n vent.
Plaatje compleet. Want het gaat toch nooit veranderen, gewoon accepteren
Ik vraag me af hoe vaak jij met 'mooie' mensen omgaat, en in welke mate jij jouw definitie hiervan laat bepalen door wat anderen (de media) zeggen.quote:
Met als toevoeging: Net als mooie mensen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Newsflash: kutkarakters heb je in alle lagen van de bevolking.
ik ook, gistere met men vriend!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
O shit, dan ben ik krankjorum. Ben er laatst nog op een zaterdagmiddag geweest
Ik kan in zoverre met je meegaan dat vrouwen in een discussie bv. vaak iets emotioneler lijken te reageren dan mannen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:34 schreef Winner_Taco het volgende:
Ik blijf die opmerking over het Emotioneel Quotiënt vs het Intelligentie Quotiënt de meest zinvolle opmerking in dit topic vinden!
Ah, en hoeveel "pitspoezen" en "modelletjes" ken jij precies? Ik neem aan een paar honderd, zodat je een goed beeld heb van de gemiddelde intelligentie van deze personen, en dus niet afgaat op wat je in de media ziet?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:37 schreef RobbieRivera het volgende:
Hoezo?Hij heeft daar wel een punt, je kunt nou niet echt van karakter spreken bij veel mooie vrouwen. Doorgaans zijn met name die pitchpoezen en modelletjes helaas te oppervlakkig ingesteld.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:22 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Soms kom je toch van die pareltjes van uitspraken tegen op Fok!
Misschien ken je een paar moeilijke woorden TS, maar niveau heb je beslist niet als je geen tijd hebt om te praten met je nieuwe vriendin.
Wat een bullshit. Ik heb het genoegen om met veel mooie vrouwen om te gaan, en ze zijn allemaal superleuk. Ze zijn bitchy, inderdaad, omdat er elke dag een stortvloed van kansloze nice-guys op ze af komen stappen. Snel en koel reageren werkt dan het beste, het zogenoemde Bitch-Shield. Maar als je daar doorheen bent zijn ze echt schatjes, allemaal.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:37 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Hoezo?Hij heeft daar wel een punt, je kunt nou niet echt van karakter spreken bij veel mooie vrouwen. Doorgaans zijn met name die pitchpoezen en modelletjes helaas te oppervlakkig ingesteld. Komt ook omdat ze teveel door mannen worden omringd en benaderd die maar 1 ding willen. Iemand die niet gelijk bijbedoelingen heeft die durven zo'n mooie vrouw toch niet aan te spreken omdat ze al een bepaalde koelheid uitstralen, en afstandig ogen. Juist die houding maakt dat karakter dus waardeloos. "ik ben mooi, en wie me niet mooi vind kan de boom in". Dat zet geen zoden aan de dijk of wel dan?
En wees eens eerlijk, andersom is het net zo. Neuken die mannen, want mooie mannen zijn dan aantrekkelijk, maar enig karakter hebben ze meestal niet. En het loopt vaak op een teleurstelling uit. Het blijven macho klootzakken die mooie mannen. En zo'n vrouw wil gewoon graag bedrogen worden door zo'n vent.
Plaatje compleet. Want het gaat toch nooit veranderen, gewoon accepteren
Euh.... EQ in de zin van: In staat zijn om meer overzicht te houden in sociale processen , gevoelskwesties en een luisterend oor bieden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik kan in zoverre met je meegaan dat vrouwen in een discussie bv. vaak iets emotioneler lijken te reageren dan mannen.
Maar dan hebben we het over een verschil in functioneren, niet zozeer over een verschil in intelligentie.
Breaking news: poepen doen ze in alle lagen van de bevolking.... (oftewel, daar gaat het niet om).quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Newsflash: kutkarakters heb je in alle lagen van de bevolking.
Oh, ja eerlijk, ik laat het allemaal door wat anderen zeggen bepalen en door de mediaquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:10 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe vaak jij met 'mooie' mensen omgaat, en in welke mate jij jouw definitie hiervan laat bepalen door wat anderen (de media) zeggen.
Als je een verfporum 'mooi' vindt, dan pleit dat inderdaad niet voor het karakter. Maar als jij een verfporum 'mooi' durft te noemen, dan zegt dat ook wel wat over jou.
Zolang jij ze voor jou de benen spreiden zeker, patsertjequote:Op zondag 16 augustus 2009 16:04 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ik heb het genoegen om met veel mooie vrouwen om te gaan, en ze zijn allemaal superleuk. Ze zijn bitchy, inderdaad, omdat er elke dag een stortvloed van kansloze nice-guys op ze af komen stappen. Snel en koel reageren werkt dan het beste, het zogenoemde Bitch-Shield. Maar als je daar doorheen bent zijn ze echt schatjes, allemaal.
Er zullen altijd uitzonderingen bijzitten. Maar over het algemeen zijn het gewoon domme snollen die gaan voor een snelle wip. En ze nou zelf, ook jij profiteert hiervan. Zogenoemd 'hoog opgeleid', je giet er wat drank in en daar ga je dan.quote:Daarbij zijn het vrijwel allemaal universitaire studenten. Een scharrel van 'n tijdje terug was zelfs honour-student in A'dam in biomedische wetenschappen en tegelijkertijd fotomodel. Er klinkt louter frustratie van jou kant, zoals de meeste nice-guys die niet snappen dat meisjes alles al duizend keer gehoord hebben. Stop met "the next guy" zijn, en je zult zien dat ze je leuk gaan vinden.
Ik moet zeggen dat jij ook aardig snel je waardeoordeel over anderen vormt zeg . Kun je niet gewoon proberen mensen die er een andere visie op na houden aangaande relatie-toestanden respecteren zonder meteen op je feministische teentjes getrapt te zijn?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:31 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dan moet je maar een dagboek aanschaffen, of zo'n 'hulplijn' bellen waar men slechts luistert zonder te oordelen.
..... en.....zijn te vervangen!quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:15 schreef RobbieRivera het volgende:
En Hans Teeuwen zei het al eerder: alle vrouwen zijn gewoon.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |