In principe wel ja. H2H moet je vijf categorieen winnen om een wedstrijd te winnen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:11 schreef dennis00 het volgende:
Als je PTS, REB, AST, de meest waardevolle stats laat gaan en alleen speelt met slechte spelers die samen een hoog FG%, FT%, 3PAM, ST, BLO en laag TO hebben, dan eindig je toch vet goed?
Kijk eens op je team pagina.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:55 schreef Dunckie het volgende:
bah ik kon er onverwacht niet bij zijn. Wat nu?
The Clippers curse....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:19 schreef Dunckie het volgende:
Griffin geblesseerd, minstens 6 weken maar ik denk wel langer, gebroken knieschijf...
Jezus, pijnlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:19 schreef Dunckie het volgende:
Griffin geblesseerd, minstens 6 weken maar ik denk wel langer, gebroken knieschijf...
Geweldig block idd. Maar wat een naief eikeltje om daar rustig te gaan dunken terwijl James daar rond loopt.quote:
Ze hebben zeker een goed team wanneer iedereen fit en gemotiveerd(Baron Davis) is.. Alleen slechte coaching en management.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:00 schreef dennis00 het volgende:
8 weken zeg, ik had Blake Griffin echt willen zien spelen. De LA Clippers hebben echt een GOED team. Maar de pessimist die zegt dat de Clippers het verneuken, heeft ook altijd gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |