Volgens mij wel toch? Volgens mij hebben ze zn contract afgekocht...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:09 schreef Colplay het volgende:
Goede zet van de Pistons. Maar dit betekent toch niet dat hij van de boeken van de Suns verdwijnt?
quote:
Puur bankzitter en voor 1 miljoen kan het nooit fout gaan. Pistons hebben een erg jong en aanvallend team dit jaar dus wat routine in de verdediging is juist een prima zet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:14 schreef no-look het volgende:
Ben moet lekker met pensioen gaan en jonge talenten verdedigend gaan ontwikkelen ofzo. Wel leuk om hem terug bij Rip en Tayshaun te zien maar ik denk niet dat hij veel speelt.
Ja dat klopt, maar daardoor blijft het contract toch wel meetellen voor de salary cap en luxury tax toch? Ben benieuwd wat Big Ben nog heeft, verwacht niet veel, maar stond ook bij dat hij als vijfde forward gebruikt zal worden, dus zal veel meer met coachen te maken hebben dan met zijn prestaties op het veld.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:17 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Volgens mij wel toch? Volgens mij hebben ze zn contract afgekocht...
Weet iemand wat het laagste aantal assists door een team in een seizoen is? Lijkt me mooi om dat eens in de gaten te gaan houden voor Memphis...quote:Op donderdag 10 september 2009 01:25 schreef D-Wade het volgende:
AI voor een jaar naar de Grizzlies. Benieuwd hoe dat gaat uitpakken daar.
Iverson, Mayo, Gay en Randolph. Ben benieuwd haha.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:25 schreef D-Wade het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:25 schreef D-Wade het volgende:
ik vind het off season bij de MLB altijd erger. Dat duurt altijd zo'n eindquote:Op maandag 14 september 2009 15:48 schreef Dunckie het volgende:
Wat duurt dat offseason altijd lang. Ben je allang weer begonnen met de dagelijkse sleur en dan heb je niet eens een beetje nba om afleiding in te zoeken.
Dat moet ik zien!!quote:Op woensdag 16 september 2009 15:01 schreef jmac het volgende:
http://www.nu.nl/sport/20(...)gends-nederland.html
Nets waren toch van Jay-Z?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:19 schreef TheClown1 het volgende:
[NBA] Prochorov wil de Nets kopen
De rijkste man van Rusland, Michail Prochorov, heeft een bod gedaan op de New Jersey Nets. Volgens zijn eigen blog zou hij gisteravond een bod hebben gedaan aan de aandeelhouders van het NBA-team
Voor een klein deel maar...quote:
http://www.hoopsvibe.com/(...)ey_nets-ar21812.htmlquote:Jay-Z Is A Part-Owner Of New Jersey Nets
12.8.2004 - Updated on 03.28.2005
The NBA Board of Governors unanimously approved the sale of the New Jersey Nets to an ownership group that includes the rapper Jay-Z. The group of investors, led by developer Bruce Ratner, had its $300 million offer accepted by the New Jersey Nets.
Volgens mij werkt dat niet zo? Elke NBA rookie moet beginnen met een rookie contract?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:40 schreef Colplay het volgende:
Las van de week een verhaal dat hij waarschijnlijk zelfs drie jaar zal wachten voor hij komt. Hij valt na drie jaar namelijk niet meer onder de rookie scale en kan dan tekenen voor elk bedrag, in plaats van voor 16 miljoen voor vier jaar. Kan hij dat bedrag mooi in een jaar verdienen. Dus zal nog wel een jaartje of drie wachten worden op de Spaanse sensatie. Wel jammer, want had hem graag al in de NBA gezien.
Ja klopt viel me ook op inderdaad..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:04 schreef popolon het volgende:
Hmmm, Ben Wallace zit er fit uit zeg. Tijden geleden dat 'ie er zo uit zag.
Zit preseason te kijken, MIA@DET
Ja hij is goed bezig...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |