*meldt*quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:37 schreef ScudRaket het volgende:
Je kent het wel: Mensen (met name van het vrouwelijk geslacht) die bij de kleinste spin al een sprint trekken waar Usain Bolt nog een puntje aan kan zuigen.
Contradictio in terminis.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:37 schreef ScudRaket het volgende:
Mensen (met name van het vrouwelijk geslacht)
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:37 schreef ScudRaket het volgende:
Je kent het wel: Mensen (met name van het vrouwelijk geslacht) die bij de kleinste spin al een sprint trekken waar Usain Bolt nog een puntje aan kan zuigen. En bij de vraag waarom ze nauwelijks een goed antwoord kunnen produceren.
Voor eens en voor altijd. Spinnen zijn cool. Ze eten muggen. Mits ze niet in de weg zitten mogen ze van mij in hun webje blijven zitten
spinnen zijn liefquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:14 schreef Natalie het volgende:
Kom ze liever ook niet tegen. Toegegeven.
Vroeger sloeg ik ze ook omdat ik niet beter wist, maar nu sla ik ze nooit van mijn leven dood.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:37 schreef ScudRaket het volgende:
Je kent het wel: Mensen (met name van het vrouwelijk geslacht) die bij de kleinste spin al een sprint trekken waar Usain Bolt nog een puntje aan kan zuigen. En bij de vraag waarom ze nauwelijks een goed antwoord kunnen produceren.
Voor eens en voor altijd. Spinnen zijn cool. Ze eten muggen. Mits ze niet in de weg zitten mogen ze van mij in hun webje blijven zitten
Jij eet er iedere nacht 1? Daardoor is het gemiddelde misschien zo hoog.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:45 schreef Tism het volgende:
[..]
Verklaard waarom ik s'ochtens nooit geen honger heb!..
Wat voor een heb je?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:23 schreef RuntimeError het volgende:
[..]
spinnen zijn lief![]()
*RuntimeError knuffelt zijn spin"
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:23 schreef RuntimeError het volgende:
[..]
spinnen zijn lief![]()
*RuntimeError knuffelt zijn spin"
Misschien moet Sonja Bakker maar eens met ze praten dan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:57 schreef WhAzAaA het volgende:
ik vind ze er wel vet uitzien eigenlijk
en dan zijn die poten in ene wegquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:38 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik moet dit soort topics ook niet bekijken natuurlijk maar eeeeeew!
(vooral die foto met die poten die onder de klok vandaan komen)
Ik vind ze vreselijk, heb liever 20 muggen op mn kamer dan 1 spin!
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:53 schreef WhAzAaA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:41 schreef Muzz_ het volgende:
Iedereen eet gemiddeld 5 spinnen per jaar in zijn slaap.
Eet smakelijk.
Spiderpigquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:53 schreef WhAzAaA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:46 schreef nuldertien.net het volgende:
KutbeestenKrijg al de rillingen van dit topic.
Moeten angsten verklaarbaar zijn dan? Waarom zijn mensen bang voor hoogte (zelfs wanneer ze omringd zijn door muren etc) of bang voor het donker of bang voor muizen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:37 schreef ScudRaket het volgende:
Mensen die dat nog steeds gelovenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:41 schreef Muzz_ het volgende:
Iedereen eet gemiddeld 5 spinnen per jaar in zijn slaap.
Eet smakelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |