Zo jammer weer hequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nou wow 600 eurovan de week nog iets ter waarde van 3000 euro. Aangetekend en verzekerd tot 5000 euro verzonden. Kost je gewoon een tientje hoor
en dat het 23 kilo is boooehooeee
![]()
Dus jij erop stampenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:28 schreef Gamesua het volgende:
ik heb je moeder besteld voor 50 cent
Wat moet 50 Cent met z'n moeder?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:28 schreef Gamesua het volgende:
ik heb je moeder besteld voor 50 cent
Ik bied 1 gulden.quote:
Kom mij maar halen.quote:
Ok, waar?quote:
Okayquote:
grote markt bredaquote:
Check nou eens de eigenschappen van de fotoquote:
Nee schat, Groningen.quote:
das te ver wegquote:
quote:
De meisjes jaquote:
Jij doelt op die Arische meisjes?quote:
Nee hoor, alle Groningsche meiskes.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:44 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Jij doelt op die Arische meisjes?
dat kan ik niet beoordelen, ik heb geen fotos van je gezienquote:
Moet je hoger dan mij biedenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:49 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Ik ben op 3 minuten afstand.. wacht je nog ff??
Ik heb drie gaten, is dat tegenwoordig niet voldoende?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat kan ik niet beoordelen, ik heb geen fotos van je gezien
Ohja.. geen foto's in fotoboek.. maar ik denk dat ik 1,10 gulden wel kan missen.quote:
voor 1,20 gulden welquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:51 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Ik heb drie gaten, is dat tegenwoordig niet voldoende?
Voor mij welquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:51 schreef Verlicht het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee hoor, alle Groningsche meiskes.
quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:54 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Mijn beeld over jouw wezen, wat doe je?
Nee, qua centrum (en stuk buitengebied) is Groningen het fijnst, veiligst (relatief weinig verpaupering). Maar, 'subjectief' enzo.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:55 schreef Schuttingbeer het volgende:
Dit topic gaat vanaf nu alleen nog maar over snel sexdaten in Groningen voor zeer weinig geld.
Mensen die pimpen met hun bestellingen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:55 schreef Schuttingbeer het volgende:
Dit topic gaat vanaf nu alleen nog maar over sneldaten in Groningen voor zeer weinig geld.
Eensch is!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:55 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Nee, qua centrum (en stuk buitengebied) is Groningen het fijnst, veiligst (relatief weinig verpaupering). Maar, 'subjectief' enzo.
Welterusten, lieve Schuttingbeer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:56 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Eensch is!
maar nu toch maar gaat slapen
En een hartslag?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:51 schreef Verlicht het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |