Vond het ten eerste aanvallend van Enoh - De Zeeuw niet geweldig. Zeker wel voldoende, maar echt goed? Nee. Bovendien ... RKC speelde zwak. Ze kregen dus ook alle ruimte.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:50 schreef Seam het volgende:
[..]
Zeegelaar verdiende wel een 6,5 vind ik, en de zeeuw-enoh zijn beide toch zeker een zeven waard deze wedstrijd (dan heb ik het de combinatie he)
Alderweireld komt er wel denk ik, als hij eenmaal een goede combi kan vormen met een degelijke CV. Over Aissati ben ik eigenlijk nog steeds niet zeker, ik denk dat het wel een speler is die het team naar een hoger niveau kan brengen zodra dat team goed draait. Een aanvaller zie ik niet meer komen, maar zou wel erg prettig zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:51 schreef Dvm86 het volgende:
Enkele conclusies:
-Drie punten zijn binnen, daar gaat het om
-Enoh + De Zeeuw is een perfecte combinatie.
-Ik houd mijn hart vast als er een aanvaller direct tegenover Stekelenburg komt te staan. Je kan Van Basten veel verwijten, maar Stekelenburg heeft echt een enorm zwak seizoen achter de rug, laten we hopen dat hij zich dit seizoen herpakken.
-De hele verdediging was zwak, ik hoop dat Jol toch nog een extra c.v. kan vinden.
-Aissati valt opnieuw door de mand. Ik ben erg weg van hem, maar ik ben bang dat hij toch tekort komt als Jol en Emanuelson en Aissati op het middenveld laat spelen, nog steeds zou ik graag een middenveld met De Zeeuw, Enoh en eventueel R. Elm of Honda willen zien.
-Laten we hopen dat Enoh en De Zeeuw niet veel geblesseerd zullen zijn, want zonder hun valt dit kaartenhuis met zo'n verdediging gegarandeerd in elkaar.
-Cvitanich was vanavond teleurstellen, maar wie weet komt er nog iemand uit de hoge hoed van Jol.
Je moet niet vergeten dat Sulejmani en Zeegelaar veel meer ruimte kregen omdat RKC met 10 man voetbalde.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:54 schreef DJWeisz het volgende:
De Zeeuw en Enoh weer goed duo idd, verder waren Sulejmani en Zeegelaar zeer goed ingevallen en vond ik URby en Aissati een beetje tegenvallen, ben bang voor Alderweireld dat als Atouba een basisplaats krijgt Verthongen centraal zal gaan spelen.
Somszie je bij Toby dat hij nog geen ervaring heeft.
True true...maar dan alsnog moet je een mannetje passerenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat Sulejmani en Zeegelaar veel meer ruimte kregen omdat RKC met 10 man voetbalde.
Als je nu eens begint met meneer debiel, daar wordt het al beter op!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als je 3x scoort heb je gewoon goed gespeeld, debiel.
Overigens speelde VdW ook ruim voldoende en Sulejmani viel prima in.
Alleen Vertonghen, Alderweireld en Urby (na een half uur ofzo) vielen echt tegen. Verder heeft Ajax in totaal tig kansen gemist.
Aanvallend was het prima, verdedigend kut zonder Enoh naast De Zeeuw. Is wel duidelijk dat die 2 moeten blijven staan.
Vertonghenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:54 schreef DJWeisz het volgende:
De Zeeuw en Enoh weer goed duo idd, verder waren Sulejmani en Zeegelaar zeer goed ingevallen en vond ik URby en Aissati een beetje tegenvallen, ben bang voor Alderweireld dat als Atouba een basisplaats krijgt Verthongen centraal zal gaan spelen.
Somszie je bij Toby dat hij nog geen ervaring heeft.
Inderdaad! Goed voetbal en een goed aantal doelpunten. Het enige wat niet goed was, was dat ze veel meer hadden kunnen/moeten scoren en wat foutjes van de verdediging. Prima wedstrijd. Hopelijk kan Atouba snel laten zien dat hij daar hoort te staan. Emanuelson moet weg. Zeer goede wissels van Jol.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Prima dus.
Wat verwacht je nou? Dat we gelijk de sterren van de hemel spelen? Het is pas de tweede wedstrijd en we hebben nog geen puntverlies. PRIMA!
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat Sulejmani en Zeegelaar veel meer ruimte kregen omdat RKC met 10 man voetbalde.
met wel 2 schoten op doel van RKC vind ik dat bijzonder knap.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:45 schreef Barca het volgende:
[..]
Echt niet!
[..]
Als RKC alle kansen had benut was het 13 - 13 geworden!
Ze hadden wel 13 kansen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:00 schreef Harlon het volgende:
[..]
met wel 2 schoten op doel van RKC vind ik dat bijzonder knap.
tuurlijk. je hebt altijd gewoon gelijk.quote:
Een kans hoeft geen schot te zijn. Een kans kan verspeeld worden voor er een schot komt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:02 schreef Harlon het volgende:
[..]
tuurlijk. je hebt altijd gewoon gelijk.
Hm ... doe maarquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:03 schreef vdHoek het volgende:
Ik vraag me af hoeveel kansen die Emanuelson nog krijgt, misschien eens proberen wat Harlon zegt inderdaad of anders maar met Zeegelaar gaan spelen op linkshalf.
Zo denk ik er nou ook over.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:01 schreef Harlon het volgende:
Ik denk dat je aissati lekker op de plek van urby moet zetten en niet zozeer op een 10 positie. Daar moet hij ook mee uit de voeten kunnen
Alle beetjes helpen tochquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:08 schreef Barca het volgende:
Chivu is zeker welkom! Maar alleen Chivu is niet voldoende.
Een héél klein beetje!quote:
Jan-Ariequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:03 schreef vdHoek het volgende:
Ik vraag me af hoeveel kansen die Emanuelson nog krijgt, misschien eens proberen wat Harlon zegt inderdaad of anders maar met Zeegelaar gaan spelen op linkshalf.
Heb je gelijk in, maar je ziet ook vaak genoeg dat spelers niet met een man meer-situatie weten om te gaan. Zeegelaar en ook Sulejmani lukten gelukkig dat wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Omdat je achterin sufgenaaide verdedigers hebt, die iemand inspelen die geen ogen in zijn rug heeft.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:11 schreef Nashje het volgende:
Waarom kunnen wij tegen deze kutploegen niet de nul houden?
Zo toen ik zei dat Urby kut was in de voorbereiding, kreeg ik gelijk de wind van voren van je maar nu zie ik je er niks over zeggen.quote:
Erger nog: 4 - 2 achterin en dan nog alle duels verliezen!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:13 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Omdat je achterin sufgenaaide verdedigers hebt, die iemand inspelen die geen ogen in zijn rug heeft.
Maar dan nog 1 op 1 achterin en dan scoren
Ze zullen het nooit leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |