Nooit goed gevonden en nooit geweestquote:
Ach, als er wat meer kansen in waren gegaan had je er echt overheen kunnen walsen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
vorige week hielden we nog rekening met een nederlaag, vandaag een gala voorstelling. het kan verkeren
Won't happenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:26 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Nooit goed gevonden en nooit geweestAjax had 'm ALLANG al weg moeten doen. Je kunt ook niet zeggen dat ie erin zit omdat hij de corners en vrije trappen neemt want die zijn echt om te huilen. Op de bank ermee.
Had hij wel meer uit kunnen halen hoor, maar ik ben al blij dat hij driftig meedoet in het spel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
De Zeeuw speelt echt alsof ie al jaren bij Ajax speelt, eindelijk weer eens een aankoop die er meteen staat..
Ajax verprutst kans nr. zoveel. Wel een mooie actie van Sulejmani.
Thuis tegen 10 RKC'ers mag dat ook welquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:29 schreef versteegrob het volgende:
Ajax speelt eindelijk een beetje normaal
Nou ja, eerste helft liep Ajax ook echt over RKC heen in het begin. Pas na de 1-1 stortte het in.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Thuis tegen 10 RKC'ers mag dat ook wel
Niks prima, gewoon zoals je een wedstrijd hoort uit te spelen als je een man meer hebt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:37 schreef Saekerhett het volgende:
Prima laatste half uur. Alleen er hadden nog veel meer goals bijgekund.
Prima dus.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Niks prima, gewoon zoals je een wedstrijd hoort uit te spelen als je een man meer hebt.
Ik heb anders een uur lang gevreesd voor een gelijkspel. Tegen een club die net gepromoveerd is. Het spel was bedroevend en we hadden geluk dat de verdediging van RKC zo imbeciel handelde dat een speler een rode kaart kreeg.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Prima dus.
Wat verwacht je nou? Dat we gelijk de sterren van de hemel spelen? Het is pas de tweede wedstrijd en we hebben nog geen puntverlies. PRIMA!
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:41 schreef Barca het volgende:
Enoh - De Zeeuw met AIssati ervoor? Dat kan, maar dan zullen Enoh en De Zeeuw minder voor aanvoer zorgen dan ze nu deden. Of dat de ploeg ten goede komt ...
Urby inderdaad niet opstellen. Zet daar Anita maar neer! En aan de andere kant Donald i.p.v. Rommedahl.
Resultaat is goed, maar het spel ... Dat we veel kansen missen is nog tot daar aan toe. Steeds met 1 - 0 winnen in blessuretijd is ook goed. Maar ... de kwetsbaarheid in defensief opzicht is echt zorgwekkend!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Prima dus.
Wat verwacht je nou? Dat we gelijk de sterren van de hemel spelen? Het is pas de tweede wedstrijd en we hebben nog geen puntverlies. PRIMA!
Die was het eerste half uur de beste man van het veld.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:29 schreef Barca het volgende:
Emanuelson was vanavond weer slecht!
Ik niet, ik had geen moment het gevoel dat 1-1 zou blijven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik heb anders een uur lang gevreesd voor een gelijkspel. Tegen een club die net gepromoveerd is. Het spel was bedroevend en we hadden geluk dat de verdediging van RKC zo imbeciel handelde dat een speler een rode kaart kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |