Had vorig jaar mn uitkaart verkloot dus kon dit jaar geen nemen. Volgend jaar maar weer, ik zat het lijstje met thuiswedstrijden te bekijken, daar wordt je niet meer warm van. Zelfs Feyenoord is bijna geen ruk meer aan zonder dat tuig in het hok.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Gelukkig was dit net nadat ik al had afgerekend. Kaarten voor PSV-uit en Slovan-thuis in de pocket. Weer 60 EUR armer.
Verkoop loopt niet zo hard, dat had ik wel verwacht.
Ik denk dat ze een variant gaan spelen en dat de buitenkanten vrij gelaten worden voor opkomende middenvelders. Aangezien RKC helemaal op eigen helft gaat spelen waarschijnlijk denk ik ook niet dat rommedahl mee gaat doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ook dat ja.
Ik denk trouwens dat we vandaag 433 spelen met Zeegelaar op linksbuiten, met 442 in een ruit ga je compleet door het midden in een trechter lopen bij RKC.
Wie dan op rechts half?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een variant gaan spelen en dat de buitenkanten vrij gelaten worden voor opkomende middenvelders. Aangezien RKC helemaal op eigen helft gaat spelen waarschijnlijk denk ik ook niet dat rommedahl mee gaat doen.
Ik kan er helamaal naast zitten hoor, ik hoop het in ieder geval.. maar die indrukquote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:37 schreef DJWeisz het volgende:
Eerste thuiswedstrijd tegen RKC dus helemaal uitverkocht, beloofd wat voor de andere wedstrijden dan.
Zullen gnoeg lege plekken zijn van mensen die op vakantie zijn denk ik.
Ja, daar ben ik inderdaad ook benieuwd naar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:18 schreef jna het volgende:
benieuwd of Atouba nog gaat invallen vandaag.
In de basis?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:58 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik inderdaad ook benieuwd naar.
Hij heeft wel al meegedaan met de Beloften, maar hij zal niet in de basis staan denk ik. Misschien komt 'ie er de tweede helft in.quote:
Hij staat niet alleen in het Paroolquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:39 schreef Roi het volgende:
Kansloos interview met Van der Wiel in het Parool van vandaag.
Wie dan als linksback? Anita, met Urby als linkshalf? Of een meer behoudende variant: Vertonghen linksback en Anita linkshalf?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:16 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Hij heeft wel al meegedaan met de Beloften, maar hij zal niet in de basis staan denk ik. Misschien komt 'ie er de tweede helft in.
AIssati zou denk ik wel acties kunnen maken aan de zijkant. De Zeeuw centraal, en twee creatieve middenvelders links en rechts van hem zou kunnen werken. Maar dan geen verkapte aanvallers. Dus niet Rommedahl en Sulejmani.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:38 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Die speelt niet echt als opkomende buitenspeler dan. Kan je geen acties van verwachten.
Aanvallende middenvelder of Rommedahl maar als RKC op eigen helft gaat spelen heb je heel erg weinig aan hem. Hij is alleen erg goed als er een gapend gat in de rug van de verdediging zit. Anyway denk dat Jol wel wat verzint.quote:
Inderdaad.quote:
Aissati rechtshalf! Kan een actie maken, kan steekpasses geven, kan combineren. Heeft geen grote ruimte achter de verdediging nodig omdat hij het spel juist kan opbouwen en de gaten centraal weet te benutten. (Suarez of Cvitanich in stelling brengen!)quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aanvallende middenvelder of Rommedahl maar als RKC op eigen helft gaat spelen heb je heel erg weinig aan hem. Hij is alleen erg goed als er een gapend gat in de rug van de verdediging zit. Anyway denk dat Jol wel wat verzint.
3 punten zijn heilig
Sulejmani heeft een actie in huis die moet je gewoon laten spelen. En als hij in vorm raakt heb je voorin een wereld duo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:47 schreef Barca het volgende:
Sulejmani zou nog kunnen in een twee spitsen-systeem met Suárez, maar denk dat Cvitanich een betere keuze is. Lijkt me balvaster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |