Neuk je wel eens ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:11 schreef wyccie het volgende:
Hij is niet echt knap; kleine oogjes, grote neus, mager scharminkel. Maar ik vind 'm wel iets hebben.
Deze foto vond ik wel apart, omdat hij daar zo gespierd is.
Wyccie is verliefdquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Hij is niet echt knap; kleine oogjes, grote neus, mager scharminkel. Maar ik vind 'm wel iets hebben.
Deze foto vond ik wel apart, omdat hij daar zo gespierd is.
Ik vrees dat Wyccie Postal gaat zo meteen.....quote:
Oh, ik dacht dat het Brendan Fraser was, maar nu ik in de link zie dat het Wilde Mossels is, moet het Fedja van Huet zijn.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het Brendan Fraser was, maar nu ik in de link zie dat het Wilde Mossels is, moet het Fedja van Huet zijn.![]()
Wat is Postal?
Waar komt dat vandaan? Ik ben niet zo thuis in de Engelse slang.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
![]()
Dat je een woedeaanval krijgt.......
Going Postal komt van het feit dat in Amerika nog al eens een postbeambte door het lint ging en mensen dood schoot.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan? Ik ben niet zo thuis in de Engelse slang.
Postbodes in de USA hebben/hadden nogal eens de neiging hun klanten en collega's op het postkantoor uit te moorden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan? Ik ben niet zo thuis in de Engelse slang.
De werkdruk is hoger in Amerika, de voorwaarden minder goed en de behandling onvriendelijker.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:35 schreef wyccie het volgende:
Daar had ik nog nooit van gehoord.
Ik ken postbodes alleen maar als fluitende postbezorgers. Zo verschrikkelijk is het werk toch niet?![]()
Ik wist helemaal niet wat slappen was, en gisteravond heb ik dus door jouw linkje (lekker funky!) wat slapfilmpjes bekeken op YouTube. Echt leuk.quote:
Volgens mij heeft het ook met uitzichtloosheid te maken. Je hebt niet echt carrière-perspectief als postbode, dat kan sommige mensen opbreken na een jaar of 10, laat staan 20.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De werkdruk is hoger in Amerika, de voorwaarden minder goed en de behandling onvriendelijker.
Dan ben je deze meneer ook wel tegengekomen, denk ikquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet wat slappen was, en gisteravond heb ik dus door jouw linkje (lekker funky!) wat slapfilmpjes bekeken op YouTube. Echt leuk.
ja dat ook maar vooral de hondse behandeling van de meeste mensen en hun superieuren doen mensen meestal snappen..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het ook met uitzichtloosheid te maken. Je hebt niet echt carrière-perspectief als postbode, dat kan sommige mensen opbreken na een jaar of 10, laat staan 20.
Die zullen inderdaad de druppel wel zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ja dat ook maar vooral de hondse behandeling van de meeste mensen en hun superieuren doen mensen meestal snappen..
Maar dat weet je van te voren ook wel. Zoek er dan gewoon een leuke hobby bij.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij heeft het ook met uitzichtloosheid te maken. Je hebt niet echt carrière-perspectief als postbode, dat kan sommige mensen opbreken na een jaar of 10, laat staan 20.
Die hebben ze gevonden... superieuren en asociale mensen doodschieten....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dat weet je van te voren ook wel. Zoek er dan gewoon een leuke hobby bij.
Nee, hij is van een generatie eerder.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:50 schreef wyccie het volgende:
Ik ben wel een Victor Wooten tegengekomen. Is dat hem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |