Dat gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit toernooitje gaat lekker snel. Na een uur spelen zijn er nog maar 53 spelers over en ik ben 9e.
180. Startaantal chips 1500, heb er nu iets meer dan 8000quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
met hoeveel ben je het toernooi begonnen?
Ach ja crisis he. En dan ook nog dat rookverbod..... dan krijg je dat.....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat gaat de goede kant op![]()
![]()
Ik ga even krieltjes halen, zijn we vergeten, althans de groenteboer waar we dat altijd kochten, blijkt de winkel te hebben gesloten.
Hij was al aan het pokeren toen ik nog thuis was..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Peaceman is ook gauw stiekem gaan pokeren nu Diaan even de deur uit is
Hij speelt tight as a baby's bottomquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij was al aan het pokeren toen ik nog thuis was..maar ben weer terug, met krieltjes dit keer.
Hoe weet jij nu hoe ik speel?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij speelt tight as a baby's bottom
Speel jij mee dan?quote:
Nee, ik kijk mee. Je maakte een riskante klapper met een straight 9 tot K. Verder heb je je nog niet gek laten maken.quote:
zo heel riskant was die nu ook weer niet. je moest heer aas hebben om mij te overtreffen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik kijk mee. Je maakte een riskante klapper met een straight 9 tot K. Verder heb je je nog niet gek laten maken.
Er waren er volgens mij 5 mee. Ik had wel verwacht dat-ie zou vallen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo heel riskant was die nu ook weer niet. je moest heer aas hebben om mij te overtreffen.
zowel aas als heer?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er waren er volgens mij 5 mee. Ik had wel verwacht dat-ie zou vallen.
Bij mij zit ook zo'n Rus aan tafel. Die speelt zo slecht dat-ie gevaarlijk is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:29 schreef peaceman het volgende:
Overigens zijn er daar gekken genoeg die met een 2 en een 7 gewoon all-in gaan....zonder dat de flop geweest is.
Onberekenbaar he?!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij mij zit ook zo'n Rus aan tafel. Die speelt zo slecht dat-ie gevaarlijk is.
Spelers die vaak met niks meegaan zijn onberekenbaar. Dat maakt ze gevaarlijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is geen poker, dat is Bingo.
en.. is het gelukt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Na 2 uur sta ik 7e van nog 20 spelers. Nog 2 weg en ik heb 8,64 gewonnen
Thank you. Het werd ook wel tijd, ik begon trek te krijgen.quote:
Al voor gezorgd, het was ineens in een pokerchattopic veranderd geloof ik....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:49 schreef tong80 het volgende:
Hoi mijn vriend.
Valt er nog iets te raden ?
Redelijk.... van 1996 tot 2005 hebben ze opgetreden. Daarna gestopt maar inmiddels weer bijelkaar.quote:
Nee, meer Rock.... erg populair onder snowboarders.....quote:
quote:
[TV-TIP] Najib Amhali nu op NED-1quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je naar Najib Ahmali gekeken, tong?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Die lelekerd van een Adrien Brody
Jij valt wel op aparte types geloof ik.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Hij is niet echt knap; kleine oogjes, grote neus, mager scharminkel. Maar ik vind 'm wel iets hebben.
Deze foto vond ik wel apart, omdat hij daar zo gespierd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |