Dan kom ik niet......quote:
Jawel. Vanmorgen nog 4 dollar of zoquote:
Dan komen we wel naar jou toequote:
Ook goed. Als het maar past in mijn huis.......quote:
Nope. Wel een Nederlandse naam.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ken al die namen niet. Bas?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:04 schreef Diaan73 het volgende:
Bij ons mag ook gerookt worden als Lennon in bed ligt.
Mooi, we hebben dus keuze.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Ook goed. Als het maar past in mijn huis.......
"Nieuws"? Ik kom nooit op de FP en nu weet ik waarom.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Nieuws"? Ik kom nooit op de FP en nu weet ik waarom.
Maarreh... is het Jeroen Nieuwenhuize?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten Andy
Wat heerlijk dat iedereen zo vroeg gaat slapen, ik maak het ook niet zo laat en dan mis ik niks
Af en toe lees ik op mijn werk een stukje mee, maar daar heb ik lang niet altijd tijd voor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:37 schreef Diaan73 het volgende:Jij hebt natuurlijk 's avonds altijd van een hele dag bij te lezen of niet?
Pokerquote:Scrut is om onverklaarbare redenen zomaar ineens verdwenen.
Als ik het druk heb, lukt het me ook niet... maar nu nog eventjes vakantie. Na de vakantie wordt het wel druk op mn werk. Maar ik werk maar 3 dagen per week, dus nog wel tijd om dan te posten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Af en toe lees ik op mijn werk een stukje mee, maar daar heb ik lang niet altijd tijd voor.
[..]
Zou het??quote:Poker![]()
quote:![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten Andy
Wat heerlijk dat iedereen zo vroeg gaat slapen, ik maak het ook niet zo laat en dan mis ik niks
1,50 of zoquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:39 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag![]()
Vroeg naar bed? Het was voor mij hartstikke laat....
Nog wat gewonnen?
Ik doe nu weer een toernooitje met 180 deelnemers voor 4,40. Als je die wint krijg je 216 dollar.quote:
Dat zijn de leuke bedragenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik doe nu weer een toernooitje met 180 deelnemers voor 4,40. Als je die wint krijg je 216 dollar.
Nope. Dat is de inleg. De 18 hoogste plaatsen leveren geld op. 9-18 heel weinig, daarna loopt het aardig opquote:
Okay, wel leuk. Duurt zeker wel lang dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope. Dat is de inleg. De 18 hoogste plaatsen leveren geld op. 9-18 heel weinig, daarna loopt het aardig op
Na 2 uur zit je meestal wel in de betaalde plaatsen. Winnen kost meestal ongeveer 3 tot 3,5 uur.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, wel leuk. Duurt zeker wel lang dan?
Pfff wat verschrikkelijk lang zeg. NIets voor mij.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Na 2 uur zit je meestal wel in de betaalde plaatsen. Winnen kost meestal ongeveer 3 tot 3,5 uur.
Ik lees ondertussen de krant en zoquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pfff wat verschrikkelijk lang zeg. NIets voor mij.
dus nu heeft Lennon geen moeder meer?quote:Ik heb OUD gedag gezegd trouwens.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik lees ondertussen de krant en zo
[..]
Jawel hoor, juist wel!! Ik kom jullie nu (nog) meer lastig vallen.quote:dus nu heeft Lennon geen moeder meer?
met hoeveel ben je het toernooi begonnen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gister 2000 oefenchips verloren, dus ik moet wel
Ik heb er nu nog maar 79.000 of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |