Met opa en Storm (?).quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:36 schreef Diaan73 het volgende:
Dank jullie wel... als toegift nog eentje waar Peace ook op staat:
[ afbeelding ]
Dat kan natuurlijk niet, hij moet thuis blijven voor de opvoeding van de kinderen. Hij is al 5 dagen per week naar zn werk overdag.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pfff internetpoker..... pokeren hoort in een rokerige kelder......
Eens, maar om daar nou in mijn eentje te gaan zitten roken met wat fiches voor me...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pfff internetpoker..... pokeren hoort in een rokerige kelder......
geeft niet hoor, was maar een grapjequote:
En vooral weten wanneer je verslagen bent, hoeveel chips je ook al in de pot hebt liggen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Je moet er vooral heel veel geduld voor hebben.
het schijnt leuk te zijn...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is dat toch met mannen en poker. Te veel westerns gezien waar de held altijd wint?
Storm is dan ook al behoorlijk gegroeid zo te zien.quote:
Misschien eens een RJP-poker toernooi houden?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eens, maar om daar nou in mijn eentje te gaan zitten roken met wat fiches voor me...
Misschien... misschien ook omdat ik niet gelukkig ben in de liefde maar wel in het spel.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is dat toch met mannen en poker. Te veel westerns gezien waar de held altijd wint?
That could be nice... ik doe mijn zonnebril vast op...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien eens een RJP-poker toernooi houden?
Goed planquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Misschien eens een RJP-poker toernooi houden?
Ja, hij is alweer 3 geweest. Even een leuke van Storm met Twan dan:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Storm is dan ook al behoorlijk gegroeid zo te zien.
Scrut deed een poging maar noemde alleen een personage van meneer.quote:
Moeten we wel een locatie hebben enzo.......quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
That could be nice... ik doe mijn zonnebril vast op...
Tony Robinson bedoel je?quote:
Ik zit al aan tafelquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
That could be nice... ik doe mijn zonnebril vast op...
Ah ik zie je... succes!quote:
Ik ben de kaarten al aan het schudden.quote:
Dat is mijn neefje, de oudste zoon van mn broertje. Kick is zijn broertje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Scrut deed een poging maar noemde alleen een personage van meneer.
Wie is Storm?
Pssst Brother, ze zitten zaten op dat poker internet...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben de kaarten al aan het schudden.
Wie deelt de stacks uit?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee man, ik heb helemaal geen zin
net 2000 verloren?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee man, ik heb helemaal geen zin
Maar daar is toch niets aan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:50 schreef Diaan73 het volgende:
Pssst Brother, ze zitten zaten op dat poker internet...
Tis beter dan in je eentje, rokend, in de kelder zitten met wat fiches voor je...quote:
Jullie hebben ten minste een kelder.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:53 schreef peaceman het volgende:
Tis beter dan in je eentje, rokend, in de kelder zitten met wat fiches voor je...
Oefengeld. Dat kan ik niet serieus nemen. Ik speel meestal voor 4,40 een toernooitje met 180 spelers of sit&go voor 1,5 of 10 dollar met 27 deelnemers.quote:
Handig voor als ik eens een anne en eefje tegen kom...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jullie hebben ten minste een kelder.
In september een pokermeet bij Brother!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar daar is toch niets aan?
En ik maar wachten tot de deurbel gaat....![]()
En al eens wat gewonnen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oefengeld. Dat kan ik niet serieus nemen. Ik speel meestal voor 4,40 een toernooitje met 180 spelers of sit&go voor 1,5 of 10 dollar met 27 deelnemers.
Don't count me inquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In september een pokermeet bij Brother!
Zet ik heel jaren '70 een glaasje op tafel. Wyccie is er toch niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:55 schreef Diaan73 het volgende:
Iemand een blokje kaas? Tast toe:
[ afbeelding ]
Hmm, dat is wel een optie. Hoewel ik het die maand behoorlijk druk heb.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
In september een pokermeet bij Brother!
Ik heb nog een doos coronasigaren.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:57 schreef peaceman het volgende:
Ik heb wel een pokerset met schudmachine en deeldinges
die mag je dan buiten oproken...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb nog een doos coronasigaren.....
Alles is hier op zich wel aanwezig, goede kaarten met peekindex, fiches en een redelijke tabletop.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:57 schreef peaceman het volgende:
Ik heb wel een pokerset met schudmachine en deeldinges
quote:
Ik rook niet, dus ik pas.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zet ik heel jaren '70 een glaasje op tafel. Wyccie is er toch niet.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |