abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71711221
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:20 schreef servus_universitas het volgende:

In de tijd dat er nog geen hakken waren, waren vrouwen toen minder vrouwelijk? En is vrouwelijkheid dan niet slechts een relatief begrip?
Wat zit jij nou weer psuedo-wijs te doen, terwijl jouw hele leven en levensstijl (al dan niet onbewust) door de televisie wordt gedicteerd.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_71711256
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat een gelul weer.
De idiootste reactie van dit topic? Oh, je hebt je post gewijzigd. Maar leg eens uit waarom het gelul is?

Edit:
Oh, weer een wijziging. Mijn leven wordt door de televisie gedicteerd? Ik kijk zelden televisie.
pi_71711311
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:20 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Dat je hakken mooi vindt, dat je het prettig vindt om op te lopen... begrijpelijk en terecht dat je er dan op loopt. Maar het kan toch niet zo zijn dat jouw gevoel van vrouwelijkheid er van afhangt?
Het is onderdeel van me vrouw voelen, ja.
quote:
In de tijd dat er nog geen hakken waren, waren vrouwen toen minder vrouwelijk? En is vrouwelijkheid dan niet slechts een relatief begrip?
In die tijd waren er andere uiterlijkheden of gedragingen die het vrouwzijn definieërden en had ik me binnen die context ook navenant gekleed, vermoed ik.
Vrouwelijkheid zit imo wel degelijk voor een deel in uiterlijk.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_71711323
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:36 schreef servus_universitas het volgende:

[..]
ik kijk zelden televisie.
Internet is televisie 2.0
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_71711357
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:39 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Internet is televisie 2.0
Ah, op die manier. Maar vertel eens waarom je zo gepikeerd reageert. Ik stel gewoon een vraag uit interesse, zonder enige waarde-oordeel.
pi_71711399
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:41 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ah, op die manier. Maar vertel eens waarom je zo gepikeerd reageert. Ik stel gewoon een vraag uit interesse, zonder enige waarde-oordeel.
Omdat iedereen zo'n vraag aan zich zelf kan stellen.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:44:42 #132
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71711419
JohnDope, wat is jouw standpunt eigenlijk? Je post hier een hoop, heb echter nog geen echte inhoudelijke reactie van je mogen aanschouwen. Oké, ik post aardig wat, dat hoeft echter niet relevant te zijn.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_71711447
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:44 schreef BansheeBoy het volgende:
JohnDope, wat is jouw standpunt eigenlijk? Je post hier een hoop, heb echter nog geen echte inhoudelijke reactie van je mogen aanschouwen. Oké, ik post aardig wat, dat hoeft echter niet relevant te zijn.

²
Vrouwen moeten gewoon zelf weten hoe hoog hun hakken zijn.
pi_71711460
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mijn antwoord is inderdaad van een hoog onzin gehalte, bewust. Want je begint er nu allerlei offtopic onderwerpen bij te halen.
[..]

Vind ik ook niet zedelijk. Mijn definitie van zedelijk is: dat vrouwen zich niet aantrekkelijk moeten kleden/gedragen voor (andere) mannen. Dat is mijn definitie, als we elkaar ergens in het midden tegenkomen ben ik ook tevreden. Maar wat je tegenwoordig ziet, op de werkvloer notabene (!), vrouwen met extreem strakke kledij, zichtbare string, make up alsof ze zsm een slaapkamer gaat opzoeken.

Waarom? Eerlijk antwoord van de vrouwen! Ik denk nl. dat er onzekerheid aan ten grondslag ligt.

²
Waar klaag je toch over? Hardstikke leuk toch, dat je tijdens je werk mooie vrouwen ziet, die nog sexy gekleed zijn ook
pi_71711464
Banshee Boy, mag ik je wat vragen?
Wat vind jij geschikte kleding voor een vrouw?
En voor een man?
pi_71711472
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:39 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Het is onderdeel van me vrouw voelen, ja.
[..]

In die tijd waren er andere uiterlijkheden of gedragingen die het vrouwzijn definieërden en had ik me binnen die context ook navenant gekleed, vermoed ik.
Vrouwelijkheid zit imo wel degelijk voor een deel in uiterlijk.
Dat ben ik met je eens, dat het voor een deel in het uiterlijk zit. En ik denk dat dat deel ook behoorlijk groot is, aangezien mensen in eerste instantie voornamelijk visueel ingesteld zijn. Maar los van het eigenlijke lichaam is het mogelijk dus zo dat vrouwelijkheid in zekere mate een relatief begrip is, afhankelijk van de tijdgeest.

Maar even voor de duidelijkheid, aangezien JohnDope zo overdreven reageert, aan mijn post hangt geen waarde-oordeel hoor. Ik vind hakken ook wel mooi, maar voor mij accentueren ze niet per definitie de vrouwelijkheid.
pi_71711484
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Waar klaag je toch over? Hardstikke leuk toch, dat je tijdens je werk mooie vrouwen ziet, die nog sexy gekleed zijn ook
pi_71711494
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:43 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Omdat iedereen zo'n vraag aan zich zelf kan stellen.
Ik ben een man en draag geen hakken, dus daar zie ik al een probleem.
pi_71711504
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:48 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ik ben een man en draag geen hakken, dus daar zie ik al een probleem.
Nee maar je doet of draagt vast wel andere dingen die jou door de media zijn gedicteerd.
pi_71711535
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:48 schreef servus_universitas het volgende:

Maar even voor de duidelijkheid, aangezien JohnDope zo overdreven reageert, aan mijn post hangt geen waarde-oordeel hoor. Ik vind hakken ook wel mooi, maar voor mij accentueren ze niet per definitie de vrouwelijkheid.
So noted.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_71711565
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:48 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Op je werk moet je een professionele beroepshouding hebben.
Je kan toch prima werken met sexy kleding? Ik zie het graag, en heb er geen probleem mee..
pi_71711573
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:49 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nee maar je doet of draagt vast wel andere dingen die jou door de media zijn gedicteerd.
Ik draag in de eerste plaats wat ik mooi vind en fijn vind zitten. En ja, natuurlijk, het kan zijn dat ik in die context tot specifieke keuzes kom die (onbewust) zijn ingegeven door bijvoorbeeld een reclamespot. Maar dat je dan zo heftig reageert, ik snap dat gewoon niet.
pi_71711584
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je kan toch prima werken met sexy kleding? Ik zie het graag, en heb er geen probleem mee..
Jij hebt er geen problemen mee, maar er zijn genoeg bazen die wel problemen hebben als je op je slippers, krotebroek e.d. naar je werk komt.
pi_71711598
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:54 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ik draag in de eerste plaats wat ik mooi vind en fijn vind zitten. En ja, natuurlijk, het kan zijn dat ik in die context tot specifieke keuzes kom die (onbewust) zijn ingegeven door bijvoorbeeld een reclamespot. Maar dat je dan zo heftig reageert, ik snap dat gewoon niet.
Heftig is kennelijk een ruimbegrip
pi_71711647
Ik zag laatst een moslimdame lopen. Strakke spijkerbroek met een string die onder haar broek vandaag kwam. Ze had een zwart truitje aan met colbert waar haar prontige borsten mooi naar voren staken. Ze had ook geile dikke lippen. Ze had alleen wel een hoofddoek op, maar ondanks die hoofddoek werd ik er wel heel opgewonden van.

Het argument dat een hoofddoek is om de vrouwen tegen de mannen te beschermen is flauwekul.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_71711660
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Heftig is kennelijk een ruimbegrip
Nou goed, zand erover, laten we het houden op een miscommunicatie.
pi_71711751
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:58 schreef teknomist het volgende:
Ik zag laatst een moslimdame lopen. Strakke spijkerbroek met een string die onder haar broek vandaag kwam. Ze had een zwart truitje aan met colbert waar haar prontige borsten mooi naar voren staken. Ze had ook geile dikke lippen. Ze had alleen wel een hoofddoek op, maar ondanks die hoofddoek werd ik er wel heel opgewonden van.

Het argument dat een hoofddoek is om de vrouwen tegen de mannen te beschermen is flauwekul.
Ja, dat is inderdaad tegenstrijdig met het geloof lijkt mij. Als je er zo uitdagend bij gaat lopen zegt die hoofddoek niet zoveel.
pi_71711787
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:54 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Jij hebt er geen problemen mee, maar er zijn genoeg bazen die wel problemen hebben als je op je slippers, krotebroek e.d. naar je werk komt.
Ik heb het ook niet over extremen.. Maar dat had niemand hier, dacht ik..
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:07:24 #149
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71711807
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:58 schreef teknomist het volgende:
Jawel hoor, maar uiteraard moet het totaalplaatje wel kloppen. Boven Afghanistan onder Amerika, dat werkt niet. Sterker nog, sommige vrouwen worden daardoor nog aantrekkelijker gevonden.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:29:44 #150
78918 SeLang
Black swans matter
pi_71712199
Komt er eens een keer een vrouw melden dat ze vrouwelijke jurkjes draagt en hakken, wordt ze hier gelijk afgebrand
Wat wil je dan? EEN PITTIG KORT KAPSEL?

Ga zo door Shmoopy !
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')