Je bent 16, het is 4 uur 's ochtends, komt terug van clubben met nog genoeg energie en je zet MTV aan. Blast from the past!quote:
Daphne en Sylvana volgens mij ook wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik had altijd alleen van isabelle het idee dat ook daadwerkelijk iets met muziek had
Ik vond fabienne altijd zo giebelig, en idd van de heren was het ook wel duidelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:19 schreef rubbereend het volgende:
Fabienne had ook veel met muziek en wist er ook veel van. De VJ's deden sowieso zelf veel redactie werk. En van Ruud de Wild en Wessel van Diepe kun je ook niet zeggen dat ze er niets van wisten
daphne lijkt me ook geen muziekvrouw maar kan aan mij liggen, en sylvana vond ik een glijerige smaak hebben maar ze was idd wel consequentquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:21 schreef female81 het volgende:
[..]
Daphne en Sylvana volgens mij ook wel.
Maar bij Bridget, Sonja en die Kris en Renee die er wat later bij kwamen leek enige interesse in muziek heel ver te zoeken, óf ze hebben het heel goed verborgen weten te houden. Bridget vond ik voor de rest dan nog wel leuk, maar Renee vond ik echt een non-talent.
Haar verschijning liet me bijna met dingen naar de televisie gooien...
ik had meer zo'n beeld dat ze samen met daniël de kippen ging voeren ... (in haar tmf tijd dan hè)quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:28 schreef female81 het volgende:
Daphne leek me zo'n typetje dat in haar vrije tijd allerhande festivals afstroopte, en dat zich voor TMF wat meer mainstream voordeed dan wat ze was. Die uitstraling had ze, op de een of andere manier.
Renee heeft daarna eigenlijk ook nooit meer iets fatsoenlijks op TV gedaan toch?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:21 schreef female81 het volgende:
[..]
Daphne en Sylvana volgens mij ook wel.
Maar bij Bridget, Sonja en die Kris en Renee die er wat later bij kwamen leek enige interesse in muziek heel ver te zoeken, óf ze hebben het heel goed verborgen weten te houden. Bridget vond ik voor de rest dan nog wel leuk, maar Renee vond ik echt een non-talent.
Haar verschijning liet me bijna met dingen naar de televisie gooien...
dat blad heb ik ook nog gehadquote:Op zondag 26 februari 2012 08:49 schreef female81 het volgende:
*kickje*
Nog liefhebbers voor wat materiaal uit More Magazine (voorjaar '99)?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ja!quote:
Van Fabienne kon ik het wel hebben want die was gewoon "lekker".quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vond fabienne altijd zo giebelig, en idd van de heren was het ook wel duidelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |