Geklungel, viel wel mee toch...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat geklungel van Renee had z'n charme!
En Movie facts, waarom is er geen alternatief inderdaad.
Zak staat er niet tussen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:24 schreef Remzz het volgende:
Op Wikipedia staat de hele lijst met Vj's:
[..]
En dan nog gewoon aan komen zetten met wat opgekochte ex-Jetix en Nickelodeon series.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:50 schreef rubbereend het volgende:
ze zenden nu zelfs tekenfilms uit 's ochtends
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:52 schreef 907 het volgende:
Goffertedorie!Fabienne
En verder: hakkuhhhhh!
Jep, Basten Zwart ofzo..quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:34 schreef Treezz het volgende:
Jeroen post deed met zo'n andere kerel een programm en dat heette toch het Dream team ??was wel geinig
Tooske, Isabelle, Fabienne, Jeroenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:08 schreef rubbereend het volgende:
Coen en Sander zijn bezig alle vj's uit de begin jaren weer bij elkaar te krijgen
Tooske is echt van de tweede generatiequote:Op zaterdag 25 september 2010 12:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tooske, Isabelle, Fabienne, Jeroen
Heb je gelijk aan, maar ik vond juist Tooske en Daphne altijd zo leuk Fabienne en Isabelle vond ik eigneiljk niets om nog maar te zwijgen over Silvana Simonsquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tooske is echt van de tweede generatie
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Heb je gelijk aan, maar ik vond juist Tooske en Daphne altijd zo leuk Fabienne en Isabelle vond ik eigneiljk niets om nog maar te zwijgen over Silvana Simons
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |