Ik ook. Gelukkig hadden we een tweede tvquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:01 schreef WheeleE het volgende:
wat een nostalgie. In het geelzwarte tijdperk heb ik nog bijna elke avond de Dag Top 5 zitten kijken. Moest perse, m'n ouders moesten maar gewoon meekijken
.
dat was misschien wel de slechtste presentatrice van TMF ooit!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:12 schreef Q.E.D. het volgende:
[ afbeelding ]
Wel te behappen.
Made in Holland bedoel je?
Met die windmolen...
Ik vond Movie Facts echt GEWELDIG. Keek ik elke zaterdag. Dat mis ik het meest... Ik heb nu echt geen idee meer wat voor films er worden gemaakt of uitkomen...
Geklungel, viel wel mee toch...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat geklungel van Renee had z'n charme!
En Movie facts, waarom is er geen alternatief inderdaad.
Zak staat er niet tussen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:24 schreef Remzz het volgende:
Op Wikipedia staat de hele lijst met Vj's:
[..]
En dan nog gewoon aan komen zetten met wat opgekochte ex-Jetix en Nickelodeon series.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:50 schreef rubbereend het volgende:
ze zenden nu zelfs tekenfilms uit 's ochtends
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:52 schreef 907 het volgende:
Goffertedorie!Fabienne
En verder: hakkuhhhhh!
Jep, Basten Zwart ofzo..quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:34 schreef Treezz het volgende:
Jeroen post deed met zo'n andere kerel een programm en dat heette toch het Dream team ??was wel geinig
Tooske, Isabelle, Fabienne, Jeroenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:08 schreef rubbereend het volgende:
Coen en Sander zijn bezig alle vj's uit de begin jaren weer bij elkaar te krijgen
Tooske is echt van de tweede generatiequote:Op zaterdag 25 september 2010 12:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tooske, Isabelle, Fabienne, Jeroen
Heb je gelijk aan, maar ik vond juist Tooske en Daphne altijd zo leuk Fabienne en Isabelle vond ik eigneiljk niets om nog maar te zwijgen over Silvana Simonsquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tooske is echt van de tweede generatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |