Glazequote:* The Pitch
Een programma specifiek gericht op hiphop. Glaze presenteerde dit programma samen met René (bekend van 2 Brothers on the 4th Floor)tussen 1996 en 1998. Zowel bekende nationale als internationale rappers kwamen langs in dit programma. (o.a. Warren G, Notorious B.I.G. en Postmen). Murth the Man-o-Script heeft dit programma ook nog gepresenteerd tussen 1999-2000.
Vond ik juist het enige toffe.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ow ja, die bedoelde ik.Wat een kut-programma was dat.
Alto's keken naar Alter8, rappers naar The Pitch, R'n'B'ers naar Sylvana's Soul, piratenliefhebbers naar NL Made in Holland en metalgasten naar Wet and Wild.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:19 schreef Ritmo het volgende:
The Pitch, dat was toch voor alto-pubers?
Dat heb ik geweten toen ik naar regio Rotterdam verhuisdequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Al was The Box toffer, want dat was regiogebonden, en kon je zo met je vrienden voor vijf gulden de man de hele nacht de televisie vervuilen met jullie kutsmaak.
Ik hoorde juist dat veel Metalfans het juist een erg goed programma vondenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:54 schreef Ps2K het volgende:
TMF heb ik altijd gehaat. Met hun neppe metal programma wet and wild. Als een al qaeda lid mij ooit eens vraagt wat er kapot moet in Nederland...
Vergeleken met MTV's headbangers ball was het een lachertje. Natuurlijk iedereen het zijne maar iedere week weer the gathering, gorefest, sepultura, biohazzard en madball... Ik luisterde indertijd veel naar de oude punk en deathmetal en daar werd gewoon nooit aandacht aan besteed.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik hoorde juist dat veel Metalfans het juist een erg goed programma vonden![]()
Maar jij bent natuurlijk een "echte"
Ik trollde maar. Vond het ook altijd een kutprogramma plus ik heb de ballen verstand van metal. Uiteraard is metal wel een stuk vetter dan de meeste andere muziek soorten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:07 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Vergeleken met MTV's headbangers ball was het een lachertje. Natuurlijk iedereen het zijne maar iedere week weer the gathering, gorefest, sepultura, biohazzard en madball... Ik luisterde indertijd veel naar de oude punk en deathmetal en daar werd gewoon nooit aandacht aan besteed.
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit op wet and wild bands zoals the great kat of deicide heb gezien...
Metal is net als whisky; Wat de een lekker vind vind de ander smerig, De een drinkt het met cola en de ander puur. Maar uiteindelijk gaat het er om dat je het drinktquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik trollde maar. Vond het ook altijd een kutprogramma plus ik heb de ballen verstand van metal. Uiteraard is metal wel een stuk vetter dan de meeste andere muziek soorten.
Vooral metalfans zijn vaak goeie gasten
Nah ik had niet zoveel met Grunge. TMF was een vrij redelijke teleurstelling, MTV ging van de kabel toen ik het net wist te waarderen. Zig and Zag showquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:14 schreef cerror het volgende:
altern8 met de broertjes de wale (soulwax)
Nee, ik heb pas relatief laat het licht gezien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:00 schreef Ritmo het volgende:
Dat was gewoon Miss TMF.Schokkend dat jij ooit TMF keek trouwens, ik had verwacht dat jij op je 12e met een boek van Reve op schoot en een LP van Bach op jezelf zat te verwonderen over de domheid die je TV-scherm uitkwam.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:00 schreef Ritmo het volgende:
Helaas Servus, troll mislukt want rechts zie je geloof ik het intro-filmpje van haar programma Made In Holland, dat was geloof ik vooral Jan Smit enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |