abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:27:24 #26
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_71699549
quote:
* The Pitch

Een programma specifiek gericht op hiphop. Glaze presenteerde dit programma samen met René (bekend van 2 Brothers on the 4th Floor)tussen 1996 en 1998. Zowel bekende nationale als internationale rappers kwamen langs in dit programma. (o.a. Warren G, Notorious B.I.G. en Postmen). Murth the Man-o-Script heeft dit programma ook nog gepresenteerd tussen 1999-2000.
Glaze
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_71699812
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ow ja, die bedoelde ik. Wat een kut-programma was dat.
Vond ik juist het enige toffe.
pi_71699914
Hehe dan hadden we duidelijk een andere smaak.
-
pi_71700892
Waar is Fabienne eigenlijk gebleven? Nooit meer iets van gehoord..

In den beginne was Bridgit er volgens nog helemaal niet bij.. volgens mij bestond de allereerste crew uit Fabienne , Michael P. , Ruud de Wild en Isabelle....Maar ik kan het mis hebben..is alweer een tijdje geleden.
pi_71700961
Hakkeehh!
Fabienne (toen)
  Redactie Frontpage zaterdag 8 augustus 2009 @ 01:40:27 #31
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_71701012
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:19 schreef Ritmo het volgende:
The Pitch, dat was toch voor alto-pubers?
Alto's keken naar Alter8, rappers naar The Pitch, R'n'B'ers naar Sylvana's Soul, piratenliefhebbers naar NL Made in Holland en metalgasten naar Wet and Wild.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_71701191
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:01 schreef Nosh het volgende:

[..]

Al was The Box toffer, want dat was regiogebonden, en kon je zo met je vrienden voor vijf gulden de man de hele nacht de televisie vervuilen met jullie kutsmaak.
Dat heb ik geweten toen ik naar regio Rotterdam verhuisde

De hele dag door de nieuwe Wu Tang clip op tv. Vette clip en vet nummer, maar niet 2 maanden lang 5 keer per uur
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 01:54:21 #33
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_71701212
TMF heb ik altijd gehaat. Met hun neppe metal programma wet and wild. Als een al qaeda lid mij ooit eens vraagt wat er kapot moet in Nederland...
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_71701313
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 01:54 schreef Ps2K het volgende:
TMF heb ik altijd gehaat. Met hun neppe metal programma wet and wild. Als een al qaeda lid mij ooit eens vraagt wat er kapot moet in Nederland...
Ik hoorde juist dat veel Metalfans het juist een erg goed programma vonden

Maar jij bent natuurlijk een "echte"
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 02:07:30 #35
94617 Ps2K
pi_71701366
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 02:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik hoorde juist dat veel Metalfans het juist een erg goed programma vonden

Maar jij bent natuurlijk een "echte"
Vergeleken met MTV's headbangers ball was het een lachertje. Natuurlijk iedereen het zijne maar iedere week weer the gathering, gorefest, sepultura, biohazzard en madball... Ik luisterde indertijd veel naar de oude punk en deathmetal en daar werd gewoon nooit aandacht aan besteed.
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit op wet and wild bands zoals the great kat of deicide heb gezien...
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_71701396
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 02:07 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Vergeleken met MTV's headbangers ball was het een lachertje. Natuurlijk iedereen het zijne maar iedere week weer the gathering, gorefest, sepultura, biohazzard en madball... Ik luisterde indertijd veel naar de oude punk en deathmetal en daar werd gewoon nooit aandacht aan besteed.
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit op wet and wild bands zoals the great kat of deicide heb gezien...
Ik trollde maar. Vond het ook altijd een kutprogramma plus ik heb de ballen verstand van metal. Uiteraard is metal wel een stuk vetter dan de meeste andere muziek soorten.

Vooral metalfans zijn vaak goeie gasten
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 02:13:19 #37
94617 Ps2K
pi_71701423
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 02:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik trollde maar. Vond het ook altijd een kutprogramma plus ik heb de ballen verstand van metal. Uiteraard is metal wel een stuk vetter dan de meeste andere muziek soorten.

Vooral metalfans zijn vaak goeie gasten
Metal is net als whisky; Wat de een lekker vind vind de ander smerig, De een drinkt het met cola en de ander puur. Maar uiteindelijk gaat het er om dat je het drinkt
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 02:14:50 #38
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_71701438
altern8 met de broertjes de wale (soulwax)
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_71701452
Dag top 5
Hakkuh
Wet & Wild

one day I fly awaaaaaaay
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 02:17:21 #40
94617 Ps2K
pi_71701461
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 02:14 schreef cerror het volgende:
altern8 met de broertjes de wale (soulwax)
Nah ik had niet zoveel met Grunge. TMF was een vrij redelijke teleurstelling, MTV ging van de kabel toen ik het net wist te waarderen. Zig and Zag show En we kregen er TMF voor in de plaats...
Op een of andere manier deed TMF me nooit zoveel... behalve tiet fabiene
pi_71701465
Ach, MTV vroeger
one day I fly awaaaaaaay
pi_71701478
one day I fly awaaaaaaay
pi_71702766
En toen kwamen die verschikkelijke sms balken
pi_71704478
Haha, ja, TMF vroeger, met fabienne. Dat was nog wel leuk. Daarna werd het per jaar minder. Toen vond ik de VJ's ook meer uitstraling hebben en was er minder reclame op tmf. Nu zie je overal balken door verschijnen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_71704625
Alter8 en Wet and Wild

Ik zal wel een oude zeikerd zijn, maar volgens mij was het muziekaanbod sowieso veel gevarieerder in de begintijd.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 11:50:37 #46
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_71704914
nee herken ik niet ik was toen nog niet geboren
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 11:56:19 #47
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71705005
Ja vroeger was alles beter, dus ook TMF.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_71710373
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:00 schreef Ritmo het volgende:
Dat was gewoon Miss TMF. Schokkend dat jij ooit TMF keek trouwens, ik had verwacht dat jij op je 12e met een boek van Reve op schoot en een LP van Bach op jezelf zat te verwonderen over de domheid die je TV-scherm uitkwam.
Nee, ik heb pas relatief laat het licht gezien. Op die leeftijd zapte ik voortdurend tussen TMF, MTV en The Box en keek ik naar al die populaire tienerseries zoals Saved by the Bell enzovoort. Van lezen moest ik niets hebben en volgens mij kende ik Reve en Bach helemaal niet toen.
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:00 schreef Ritmo het volgende:
Helaas Servus, troll mislukt want rechts zie je geloof ik het intro-filmpje van haar programma Made In Holland, dat was geloof ik vooral Jan Smit enzo.
pi_71717072
De Dag top 5 was echt super, keek ik elke dag weer naar uit!

TMF nu is TMF niet meer.
That's all folks!
  † In Memoriam † zondag 9 augustus 2009 @ 06:15:09 #50
187254 Giertje
lets all make believe
pi_71724638
en dan als hoogtepunt de tmf awards met wel wat grotere artiesten dan tegenwoordig
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')