Ook het eerste waar ik aan dacht.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:13 schreef Biogarde het volgende:
HAKKKKUUUUHH!! Wat een programma was dat![]()
Bezochten ze feesten en gingen ze met een camera het publiek in.quote:
Dat topje!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Op 1 mei 1995 startte TMF, langzaam kwam het overal in Nederland op de kabel. In het begin hadden ze 4 VJ's, die maakten 2 uur per dag en dat blok van 8 uur werd drie keer per dag herhaaldMaar het was prachtig. Ineens allemaal Nederlandse clips op tv
. Ik keek er uren naar.
DJ's Als Fabienne, Michael Pilarczyk, Wessel van Diepen, Ruud de Wild en Bridget. Dat waren toffe VJ's
Hoogtepunt van vroeger was natuurlijk de Dag top 5 en Toute Fabienne met de ratelende fax op de achtergrond
Kortom dat was de mooiste TMF tijd, herkennen jullie dit?
[ afbeelding ]
Darkraver was in 1991 al koning...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bezochten ze feesten en gingen ze met een camera het publiek in.
Toen was de Darkraver al een baas.
Ik vond Bridget nooit echt bijzonder. Ik vond vooral Fabienne ergquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:32 schreef boofer het volgende:
En bridget was toen nog een lekker ding (beetje vergane glorie nu)
Bridget vond ik nog wel gaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:39 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik vond Bridget nooit echt bijzonder. Ik vond vooral Fabienne erg!
Het was zeker geen lelijke tante, maar ik was toch meer van het Fabienne-kamp.quote:
Die scene herinner ik mij nog wel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:48 schreef Ritmo het volgende:
[ afbeelding ]
Al kijkt ze hier een beetje moeilijk.
Ja, die Sonja Silva was ook niet te versmaden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:48 schreef Ritmo het volgende:
En een paar jaartjes later had je Sonja Silva, alleen die ziet er nu echt niet meer uit.
Dat was gewoon Miss TMF.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:52 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Het was zeker geen lelijke tante, maar ik was toch meer van het Fabienne-kamp.
Helaas Servus, troll mislukt want rechts zie je geloof ik het intro-filmpje van haar programma Made In Holland, dat was geloof ik vooral Jan Smit enzo.quote:Die scene herinner ik mij nog wel.Dit was het moment dat ze een clip van één van de eerste commerciële dancenummers aankondigde.
![]()
Met nadruk op was.quote:Ja, die Sonja Silva was ook wel te versmaden.
Al was The Box toffer, want dat was regiogebonden, en kon je zo met je vrienden voor vijf gulden de man de hele nacht de televisie vervuilen met jullie kutsmaak.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Die cyberchoice 's nachts was ook tof. Clipjes aanvragen via de telefoon. Ik had dat menu goed door, dus liet ik rustig vijf keer per uur dezelfde kutclip langskomen.
dat was het hip hop programma met die Nederlands/Amerikaanse rapper die het presenteerdequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:19 schreef Ritmo het volgende:
The Pitch, dat was toch voor alto-pubers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |