Trusten TMquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:26 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga slapen, mn bed opzoeken hoeft niet, daar ben ik nu al
je kreeg het niet op terwijl het echt te lekker was?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en ik heb echt een sushitrauma opgelopen
Dat heb ik een half uur terug gedaan, is een aanraderquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hij ís heel verlegen en wàs een beetje verliefd. op mij
Kan aan mij liggen, maar dat is dan misschien geen heel goed idee.....? Tenzij je zeker weet dat ie niet meer verliefd op je is natuurlijk.quote:
Ik had een broodje met kaas, gekookt eitje en een lading zoutquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat heb ik een half uur terug gedaan, is een aanrader
plakje ham eronder en een plakje kaas erop
Hahaha dat dacht ik ook, maar ik wilde niet alles afwijzenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Kan aan mij liggen, maar dat is dan misschien geen heel goed idee.....? Tenzij je zeker weet dat ie niet meer verliefd op je is natuurlijk.
neuh ik vond ze gisteren echt niet lekkerquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je kreeg het niet op terwijl het echt te lekker was?
Ik had ook nog een tosti en koffiequote:Op zondag 9 augustus 2009 12:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had een broodje met kaas, gekookt eitje en een lading zout
En een croissantje en een lekkere kop cappuccinoZondagochtendontbijt
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hahaha dat dacht ik ook, maar ik wilde niet alles afwijzenIk vond het lief dat ze meedachten
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb ik een eitje gebakken, kom ik er achter dat ik helemaal geen brood heb
Maar om dan maar eens mijn zeer wijze papa aan te halen; "In tijden van de hoogste nood, eet men het beleg ook zonder brood"![]()
Wat ga je op Knox doen en hoe lang blijf je daar?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wauw, ik krijg me toch opeens trek in chocolade- of truffelperpernoten
ik ben een raar meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |