quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zie je dat Cobra? Vanavond moet je gewoon maar even op een matje gaan liggen hoor
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:59 schreef iamredleader het volgende:
Hier niet goed, gisteren iets slechts gegeten en de halve nacht aan het overgeven&diarrhee, vreselijk
ook nog eens verhoging, ben echt te beroerd om me om te draaien in bed
En? Bijna klaar met S5?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik weet nu weer hoe verslaafd zijn aan een serie voelt
Ik ben al 2 dagen House aan het kijken omdat ik van S5 heel veel nog niet gezien had
begonnen met 18 van 24, ik schiet al opquote:
Als je het maar binnen kunt houden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:50 schreef iamredleader het volgende:
Nee, geen sushi gegeten. Ben nu de hele middag bezig geweest met 1 glas sap en 1 kop soep.
Ok, morgen kun je dus aan een andere serie beginnen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
begonnen met 18 van 24, ik schiet al op
ja de serie 'TM aan het werk'quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, morgen kun je dus aan een andere serie beginnen.
The office NLquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daar moet een real life soap van te maken zijn
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:59 schreef iamredleader het volgende:
Hier niet goed, gisteren iets slechts gegeten en de halve nacht aan het overgeven&diarrhee, vreselijk
ook nog eens verhoging, ben echt te beroerd om me om te draaien in bed
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja de serie 'TM aan het werk'
seizoen zoveel uit een bijna onuitputtelijke serie
zou wel gaaf zijn, slechte grappen en bazen op z'n Nederlands.quote:
Was leuk geweest maar gaat niet lukken. Geen geld en mijn stage begint op de laatste dag van Szigetquote:
Oeh tofquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
LB had gevraagd om een reminder, dus bij deze: vanavond is de uitzending van 1 tegen 100 waaraan ik heb deelgenomen! De uitzending begint volgens tvgids.nl om 21:05. Ik zit linksonder en heb een zwart t-shirt aan
quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
LB had gevraagd om een reminder, dus bij deze: vanavond is de uitzending van 1 tegen 100 waaraan ik heb deelgenomen! De uitzending begint volgens tvgids.nl om 21:05. Ik zit linksonder en heb een zwart t-shirt aan
Goed lezenquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh tofhoe laat? Ga ik proberen te kijken
Geen spoilers s.v.p., ik wil zelf meemaken of Joris knaken mee naar huis neemt of niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb mijn veldbed maar gepakt. Tenminste nog een beetje op gelijke hoogte slapen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zie je dat Cobra? Vanavond moet je gewoon maar even op een matje gaan liggen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |