Ik ben 16 en heb 't nooit gehadquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:35 schreef Karasta het volgende:
Het gebeurt toch alleen als je aan het puberen bent? Ik heb het sinds mijn 13e of zo nooit meer gehad.
wat?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:37 schreef Joe-Momma het volgende:
TS wordt net wakker en merkt dat ze bonner zit vast geyohgurt aan ze jockey...
Ken kloppen, ben 17.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:36 schreef ImMaxa het volgende:
De natte droom... Typisch voor 12-16 jarigen... Schattig.
Hahaha ok ts wordt net wakker met een stijve LUL die vastgeplakt zit van de SPERMA aan zijn BOXERSHORT..quote:
Laatste 1.5 jaar geleden, ergste was op een logeerpartij, ik had geen extra onderbroeken mee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:37 schreef Joe-Momma het volgende:
TS wordt net wakker en merkt dat ze bonner zit vast geyohgurt aan ze jockey...
Mooi verhaal... Wat is langgeleden??
Net???
of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:43 schreef Rosbief het volgende:
Pas maar op met dat soort ongein, als het in je anus sijpelt krijg je aids.
Van wie moest dat, van papa? Wat een viespeukquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:45 schreef Penisbaard het volgende:
Ik moest laatst poepen in bed toen ik diarree had, dat is pas vervelend.
Boxerquote:
Ja, en het sijpelde ook nog in mijn anus. Nu heb ik herpesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:47 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Van wie moest dat, van papa? Wat een viespeuk
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Heb je dit dan zo vaak, TS? Ben je een beetje seksueel gefrustreerd of zo?
Strontvervelend.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:45 schreef Penisbaard het volgende:
En toen liet je een krachtige scheet, en taadaaa....... een grote bruine vlek in je nest!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:45 schreef Penisbaard het volgende:
Whuahahahahah nokken nou!! Hahahaahquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:47 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Van wie moest dat, van papa? Wat een viespeuk
ik moest ook laatst poepen in je bed toen ik diarree hadquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:45 schreef Penisbaard het volgende:
Sorry.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:53 schreef Het_hupt het volgende:
Da's niet zo erg als wakker worden naast een vies, vet vadsig wijf
was jij toch nietquote:
je mag hopen van wel, of heb je recent wellicht nietsvermoedend een castratie ondergaan? voel nog maar eens goed of ze er nog wel in zitten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:35 schreef Karasta het volgende:
Het gebeurt toch alleen als je aan het puberen bent? Ik heb het sinds mijn 13e of zo nooit meer gehad.
Ik moest laatst in je diarree toen ik in je bed poepte.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik moest ook laatst poepen in je bed toen ik diarree had
maak ons nou niet deelgenoot van jouw eigen lot.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:53 schreef Het_hupt het volgende:
Da's niet zo erg als wakker worden naast een vies, vet vadsig wijf
En van wie moest jij dat?? van mama?? Of van ome arie??quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik moest ook laatst poepen in je bed toen ik diarree had
ahaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:56 schreef appelsjap het volgende:
dit heb ik dus echt nog nooit gehad he.
Eh, was n fout, geef ik toequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:56 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
maak ons nou niet deelgenoot van jouw eigen lot.
in moest laatst in je poepen toen ik in je bed diarreequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik moest laatst in je diarree toen ik in je bed poepte.
Thank god, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
was jij toch niet
of weeg jij ook 110 kilo?
niks mis met een beetje cushing for the pushingquote:
voelde me natijd ook zo vies en plakkerigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
niks mis met een beetje cushing for the pushing
Minder bier drinken helpt ook.quote:
Nee, want overdag lukt t wel.quote:
Nou, dat dus...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |