Ik ben 16 en heb 't nooit gehadquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:35 schreef Karasta het volgende:
Het gebeurt toch alleen als je aan het puberen bent? Ik heb het sinds mijn 13e of zo nooit meer gehad.
wat?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:37 schreef Joe-Momma het volgende:
TS wordt net wakker en merkt dat ze bonner zit vast geyohgurt aan ze jockey...
Ken kloppen, ben 17.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:36 schreef ImMaxa het volgende:
De natte droom... Typisch voor 12-16 jarigen... Schattig.
Hahaha ok ts wordt net wakker met een stijve LUL die vastgeplakt zit van de SPERMA aan zijn BOXERSHORT..quote:
Laatste 1.5 jaar geleden, ergste was op een logeerpartij, ik had geen extra onderbroeken mee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:37 schreef Joe-Momma het volgende:
TS wordt net wakker en merkt dat ze bonner zit vast geyohgurt aan ze jockey...
Mooi verhaal... Wat is langgeleden??
Net???
of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:43 schreef Rosbief het volgende:
Pas maar op met dat soort ongein, als het in je anus sijpelt krijg je aids.
Van wie moest dat, van papa? Wat een viespeukquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:45 schreef Penisbaard het volgende:
Ik moest laatst poepen in bed toen ik diarree had, dat is pas vervelend.
Boxerquote:
Ja, en het sijpelde ook nog in mijn anus. Nu heb ik herpesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:47 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Van wie moest dat, van papa? Wat een viespeuk
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Heb je dit dan zo vaak, TS? Ben je een beetje seksueel gefrustreerd of zo?
Strontvervelend.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:45 schreef Penisbaard het volgende:
En toen liet je een krachtige scheet, en taadaaa....... een grote bruine vlek in je nest!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:45 schreef Penisbaard het volgende:
Whuahahahahah nokken nou!! Hahahaahquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:47 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Van wie moest dat, van papa? Wat een viespeuk
ik moest ook laatst poepen in je bed toen ik diarree hadquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:45 schreef Penisbaard het volgende:
Sorry.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:53 schreef Het_hupt het volgende:
Da's niet zo erg als wakker worden naast een vies, vet vadsig wijf
was jij toch nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |