Dat vind ik minder storend dan die R die ik bedoel. Bedoel ik de rollende R? Iemand die weet hoe de R, die ik bedoel, heet?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:35 schreef blckbb het volgende:
Of mensen die de r als een g uitspreken
Hoogrg je da!?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bertquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:51 schreef Rosbief het volgende:
Bert doet het goed, daarna komen de faalhazen eeewwwwwwwwrr zeggen![]()
Ernie![]()
Bert![]()
Lamezakken die geen R kunnen uitspreken![]()
Hoe moet het dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:52 schreef damsco het volgende:
[..]
BertWat een faalhaas, dat die zo de R uitspreekt. Mijn jeugdheld moet zich schamen
Niet zo iggquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:53 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hoe moet het dan?
Net zoals Engelsen?![]()
Dit kak-R van Bert altijdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:51 schreef Rosbief het volgende:
Bert doet het goed, daarna komen de faalhazen eeewwwwwwwwrr zeggen![]()
Ernie![]()
Bert![]()
Lamezakken die geen R kunnen uitspreken![]()
Vriendin van mijn broer heeft dat ook. Ik kan echt niet naar haar luisteren. Please, doe er wat aan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
*ernstig rollende r heeft*![]()
Grappig dat mensen zich daaraan (daarrrrrrrrrraan) zo kunnen storen
Wehehehe ik vind dit nummer geinigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:28 schreef Magere_Gein het volgende:
Wat je moet doen met zulke figuren:
of natuurlijk dat stukje uit 'Origineel Amsterdams' van Osdorp: ' zonder bekakte 'r' maar ouderwets normaal.'
Amsterdams is een gaaf taaltje, goochemerd!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:39 schreef CasB het volgende:
Gaan zeiken op een R terwijl het hele Amsterdamse accent niet om aan te horen is.
Bedoel je een Kakkur R?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:28 schreef Magere_Gein het volgende:
Wat je moet doen met zulke figuren:
of natuurlijk dat stukje uit 'Origineel Amsterdams' van Osdorp: ' zonder bekakte 'r' maar ouderwets normaal.'
dit...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:35 schreef StefanoSanders het volgende:
Moet je in Rotterdam wonen.
bizarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
je bent zelf de TS......?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:35 schreef damsco het volgende:
Ik ben het eens met de TS. Klacht gegrond
hahahahAHAHahhAha een bij heeft geen handen man hihihihih WEIneiZNeiZNeinZ!!!!!!!1!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:40 schreef bijdehand het volgende:
De kankerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr-r
Zo, die ga ik mogen lekker uit mijn mobieltje laten pompenquote:
Een kankewr usewr die met een kankewr ewr spwreektquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:54 schreef DurumDoner het volgende:
Zwaar irritant idd. Merk je vooral veel bij die nieuwe studentjes in hun H&M blousjes.
Bewijs?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:56 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Een kankewr usewr die met een kankewr ewr spwreekt
Heeft hij van Youtube gehaald helaas..quote:
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:17 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Heeft hij van Youtube gehaald helaas..
Andere filmpje was veel ergerquote:
Niemand de moeite genomen om die op zijn harde schijf te zetten en op zijn eigen youtube-account te uploaden, bewerend dat ik veel moeite doe door een sarcastisch filmpje te maken?quote:
Een Amsterdamse accent bij vrouwen kan botergeil of heel vies zijn, het hangt er van af hoe de dame in kwestie er uit ziet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:34 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind het vooral gaar hoe ze zegt: "De trommel is het nieuwe laatje". Die r in trommel. Terechte klacht.
mensen die "damsco" zeggen wat voor wigger faggot ben je dan?quote:
Je moederquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
mensen die "damsco" zeggen wat voor wigger faggot ben je dan?
voorderest terechte klacht.
Zoiezo Nederrrrrlanders
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Zoiezo
Prrrroperrrre Overrrrrnachtingsadrrrrrressen!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:34 schreef Lamon het volgende:
De mooiste r is trouwens de cabaretier r, de rollende r, die woorden extra kracht bijzet.
Youp van 't Hek was daar altijd goed in.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:34 schreef damsco het volgende:
Ah ik kan er echt niet tegen. Mensen die de R op zo'n verschrikkelijke manier uitspreken dat al mijn haren overeind gaan staan, zelfs die op mijn zak.
Een duidelijker voorbeeld dan de Ariel reclame is er niet. Kan niet zo snel de commercial op YouTube vinden, maar hij staat op de Ariel site ook (http://www.ariel.nl/ >> commercials en dan de eerste).
Marjon de Hond kan er ook wat van, kan ook nooit haar weerberichten aanhoren.
Klacht: mensen die de R op een VERSCHRIKKELIJKE manier uitspreken
Subklacht: erachter komen dat de Nederlandse Ariel reclame gewoon gejat is uit een engelse commercial met een goedkope tiefus voice-over
Ga je schamen. Leer 'ns een keer goed ABN te sprekenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:16 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb soms een gooische r
Ik ook.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Help!! Ik vind hem eng
Echt waarjjjjj?
Iedereen zegt posten als Engels/Amerikaanse uitspraak, gek.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:22 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ik ook.
Plus hij zegt 'poosten'. Ipv posten.
Comment of reply ook zoiets. Ik dump het altijd. Net zoals afval.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Iedereen zegt posten als Engels/Amerikaanse uitspraak, gek.
Het is geen brief...
Haarrrrr hele accent is verrrvelend.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:51 schreef Rosbief het volgende:
Dit is ook verschrikkelijk, hoe dat wijf de R uitspreekt
Iddquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:09 schreef CasB het volgende:
[..]
Haarrrrr hele accent is verrrvelend.
Verschrikkelijk. Dat is niet de R die ik wil spreken. Het klinkt kanker irritant, en mijn haren gaan echt overeind daar van staan. Ik ben blij dat bijna niemand zo de R uitspreekt; want ik zou geen eens een conversatie met zo iemand kunnen voeren. Echtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:39 schreef stroopdoosch het volgende:
klacht is goed, maar eigelijk ook weer niet...
ik erger me ook aan mensen met een verschrikkelijke R uitspraak, zoals kakkers
maar dat mens in de arrrriel rrrreclame spreekt hem juist goed uitzoals het hoort, harrd en rrollend
![]()
Bekakt, maar ik kan er wel naar luisteren. Mijn haren gaan er in ieder geval niet van overeind staan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:51 schreef Rosbief het volgende:
Dit is ook verschrikkelijk, hoe dat wijf de R uitspreekt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |