abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:26:43 #1
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_71696072
Ik was dus bij zo'n vriend op bezoek, en die vriend heeft ook 2 irritante broertjes van een jaar of 6 oud. Ouders zijn op vakantie en ze dumpen die 2 kut-kinders bij hem
Wij, die vriend en ik, zaten zo ranja te drinken, met een rietje en een parasolletje, toen hij opkeek op zijn reusachtige koekoeksklok en tot de conclusie kwam dat die mormels eten moesten hebben. Hij roepen en roepen maar ze kwamen niet, het hele huis afgezocht, de tuin, de hele regio, maar ze waren spoorloos. Ik besloot om maar eventjes een bruine trui te breien alvorens verder te zoeken. Dus ik leg me daar een hoop neer, spoel die wc door, en hoor ineens allemaal gekuch, geroggel, gekokhals, en geluiden van mensen die half verdrinken. Dus ik zo vragen van Hallo, Wie Roggelt Daar ? En dan 2 van die stemmen zo van Jah Wij Zijn Het ! Ik herken de stemmen van die kut-broertjes en vraag zo van Hey, Hans En Huub ! Waar Zitten Jullie Nou ? We Hebben De Hele Tijd Staan Zoeken ! Hun zo van Wij Zitten Hier, Onder De Grond !
En ik denk zo van dat kan toch niet.. dus ik haal die vriend van mij tevoorschijn en vertel hem dat zijn broertjes onder de wc zitten, dus hij haalt zo'n drilboor en maait die wc aan de kant. Vervolgens kruipen zijn broertjes uit die wc-leiding, drijfnat en met mijn vers gebakken bruine tulband nog over hun hoofd, en Onur mag weten hoe ze daar terecht gekomen zijn

Samenvatting::
Broertjes van een vriend zijn op onverklaarbare wijze in rioolbuis onder de wc terecht gekomen

Hoofd-klacht:: Broertjes van vriend zaten in rioolbuis
Meevallert:: Lekker gescheten
Nog een meevallert:: Irritante broertjes van vriend gepwnt met mijn verse bruine splinter.

[Dit is echt, dit is geen lemming van dat andere topic verdulleme ]
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_71696115
Je hebt wel fantasie.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:28:43 #3
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_71696145
En dit is een klacht omdat?
Lang leve mij! *O*
pi_71696146
mevallers mogen achterwege blijven
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_71696164
t hele topic trouwens, dit kan beter in je dagboek
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')