Mwah, het kan vanalles zijn.. best toegankelijk dingen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:08 schreef TNA het volgende:
Nog nooit meegemaakt. Je moet wel over de meest alledaagse, saaie dingen praten met je gesprekspartner.
Aha, hier hebben we er één.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:10 schreef Samsonneke het volgende:
Wat een nonklacht zegZolang ze je niet onderbreken, zie ik het probleem niet.
TS snakt niet naar nóg meer vrienden en is kieskeurig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:16 schreef swarmahoer het volgende:
ts is mensenschuw of? alhoewel t idd storend kan zijn
idd boo-fucking-hoo voor TSquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wát een klacht
Stel je voor inderdaad, dat mensen jouw...JOUW gespreksonderwerp overnemen!!!
Serieus, sommige mensen kunnen echt van álles een probleem maken zeg.
Zeker omdat ze ineens zaadvragend aan het watertanden waren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:10 schreef xyz147 het volgende:
Nu ben ik wel heel benieuwd over welk onderwerp je het dan had
WTFquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet ook wel eens lachen om mensen hun (telefoon)gesprekken hoormaar die praten dan gewoon luid.
Maar het is wel een beetje wanhopig als die mensen zelf geen gespreksonderwerp kunnen bedenken.
Jawel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
WTF
Begrijp ík het gewoon niet ofzo? Als je ergens iets opvangt en je wil het daar met iemand over hebben, dan zegt dat toch niets over dat je zelf niks kunt verzinnen?
Ja natuurlijk, ik hoor ook wel eens iemand ergens over praten en dan denk ik héé dit en dat wilde ik ook nog zeggen. Maar om naar anderen te gaan kijken van: 'Betrek me bij je gesprek, ahh toeee, ah toe ah toe ah toehoeeeeequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
WTF
Begrijp ík het gewoon niet ofzo? Als je ergens iets opvangt en je wil het daar met iemand over hebben, dan zegt dat toch niets over dat je zelf niks kunt verzinnen?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jawel.
Dan ben je sad. Een sad sad little girl, die al geen goed gesprek had en op deze wanhopige manier er nog iets van wil maken.
Ach, natuurlijk niet. Mensen zitten uren achter elkaar om een terrasje, wtf boeit het nou als je iets opvangt en daardoor herinnerd wordt aan een eigen anekdote. TS klaagt om het klagen en het gaat echt nergens over.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
WTF
Maar dat bedoelt-ie toch niet? Of begrijp ik het niet?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik hoor ook wel eens iemand ergens over praten en dan denk ik héé dit en dat wilde ik ook nog zeggen. Maar om naar anderen te gaan kijken van: 'Betrek me bij je gesprek, ahh toeee, ah toe ah toe ah toehoeeeee' is toch wel desperate?
Gelukkig, ik dacht al bijna dat ik zo wereldvreemd wasquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:27 schreef TNA het volgende:
[..]
Ach, natuurlijk niet. Mensen zitten uren achter elkaar om een terrasje, wtf boeit het nou als je iets opvangt en daardoor herinnerd wordt aan een eigen anekdote. TS klaagt om het klagen en het gaat echt nergens over.
TS verbeeldt zich dat anderen willen participeren in zijn oh zo interessante gesprekkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:28 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Maar dat bedoelt-ie toch niet? Of begrijp ik het niet?
Ik dacht: hij zit op een terras met zijn vrienden. Hij heeft het over de mexicaanse griep. Naast hem begint een andere vriendengroep ook over de mexicaanse griep, mogelijk omdat iemand dat woord heeft opgevangen. Dus ze mengen zich niet in in het gesprek van TS.
Ik heb wel wat zinnigs en leuks te melden over alle onderwerpen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:26 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dat maak jij er zélf van, dat iemand geen goed gesprek had en er iets van wil maken. Ik zou dan gewoon denken dat iemand daar zelf ook iets over te melden heeft, over dat onderwerp. En niet dat iemand "wanhopig een gesprek op gang probeert te houden". Over invullen gesproken zeg.
Echt héquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:29 schreef TNA het volgende:
[..]
TS verbeeldt zich dat anderen willen participeren in zijn oh zo interessante gesprekken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |