abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71695390
Dan zit je met iemand in een openbare gelegenheid (terrasje bv) te praten over vanalles en nog wat, en je hebt een heel leuk, amusant, levendig gesprek. Om je heen is het behoorlijk rustig.

Terwijl jij met je gesprekspartner(s) het b.v. over restaurants of vakantieplaatsen hebt, hoor je de mensen naast je plots ook over dat onderwerp praten. Vervolgens kijk je een beetje verbaasd naar hen, en dan kijken ze je zo schapig blij aan met een zaadvragende blik of je hen ook bij jullie gesprek wilt betrekken.
Wat uiteraard niet gebeurt.

Het gebeurt echt zo enorm vaak.
Dat er kansloze mensen met je gesprekken (aan de telefoon of met iemand tegenover je) meeluisteren, was me bekend. Dat ze bij een grappig moment ook stilletjes gniffelen, was me ook bekend.
Maar deze laatste ontwikkeling is toch wel heel treurig. Gespeeld spontaan willen inhaken op een gesprek.

kutmensen, jullie mogen niet participeren aan mijn gesprekken.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:05:57 #2
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_71695416
Ik wou het hier eens hebben over het overnemen van .......
Laat maar. Hele slechte post
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:08:40 #3
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71695507
Nog nooit meegemaakt. Je moet wel over de meest alledaagse, saaie dingen praten met je gesprekspartner.
pi_71695554
Nu ben ik wel heel benieuwd over welk onderwerp je het dan had
pi_71695555
En daarom zit je op vrijdag avond op FOK!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:10:17 #6
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_71695556
Wat een nonklacht zeg Zolang ze je niet onderbreken, zie ik het probleem niet.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:13:01 #7
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_71695638
Mogen we wel ontopic reageren of ervaar je dat ook als storend?
Lang leve mij! *O*
pi_71695653
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:08 schreef TNA het volgende:
Nog nooit meegemaakt. Je moet wel over de meest alledaagse, saaie dingen praten met je gesprekspartner.
Mwah, het kan vanalles zijn.. best toegankelijk dingen.
Of heb jij het alleen over programmeren en WoW met je vriendjes, heb je non e-vriendjes?
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:10 schreef Samsonneke het volgende:
Wat een nonklacht zeg Zolang ze je niet onderbreken, zie ik het probleem niet.
Aha, hier hebben we er één.
Het is gewoon treurig, en geeft aan hoe "leuk" die personen het samen hebben.
pi_71695725
ts is mensenschuw of ? alhoewel t idd storend kan zijn
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_71695788
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:16 schreef swarmahoer het volgende:
ts is mensenschuw of ? alhoewel t idd storend kan zijn
TS snakt niet naar nóg meer vrienden en is kieskeurig.
pi_71695847
Wát een klacht

Stel je voor inderdaad, dat mensen jouw...JOUW gespreksonderwerp overnemen!!!

Serieus, sommige mensen kunnen echt van álles een probleem maken zeg.
pi_71695930
Ik moet ook wel eens lachen om mensen hun (telefoon)gesprekken hoor maar die praten dan gewoon luid.

Maar het is wel een beetje wanhopig als die mensen zelf geen gespreksonderwerp kunnen bedenken.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:23:08 #13
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71695943
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wát een klacht

Stel je voor inderdaad, dat mensen jouw...JOUW gespreksonderwerp overnemen!!!

Serieus, sommige mensen kunnen echt van álles een probleem maken zeg.
idd boo-fucking-hoo voor TS
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:23:20 #14
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_71695951
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:10 schreef xyz147 het volgende:
Nu ben ik wel heel benieuwd over welk onderwerp je het dan had
Zeker omdat ze ineens zaadvragend aan het watertanden waren.
pi_71695969
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet ook wel eens lachen om mensen hun (telefoon)gesprekken hoor maar die praten dan gewoon luid.

Maar het is wel een beetje wanhopig als die mensen zelf geen gespreksonderwerp kunnen bedenken.
WTF

Begrijp ík het gewoon niet ofzo? Als je ergens iets opvangt en je wil het daar met iemand over hebben, dan zegt dat toch niets over dat je zelf niks kunt verzinnen?
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:24:27 #16
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71695987
Onherkenbaar, ik ken het fenomeen alleen als lemmings op fok maar dat bedoel je waarschijnlijk niet.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_71696020
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

WTF

Begrijp ík het gewoon niet ofzo? Als je ergens iets opvangt en je wil het daar met iemand over hebben, dan zegt dat toch niets over dat je zelf niks kunt verzinnen?
Jawel.
Dan ben je sad. Een sad sad little girl, die al geen goed gesprek had en op deze wanhopige manier er nog iets van wil maken.
pi_71696059
quote:

[..]

WTF

Ja natuurlijk, ik hoor ook wel eens iemand ergens over praten en dan denk ik héé dit en dat wilde ik ook nog zeggen. Maar om naar anderen te gaan kijken van: 'Betrek me bij je gesprek, ahh toeee, ah toe ah toe ah toehoeeeee ' is toch wel desperate?
pi_71696073
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:25 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Jawel.
Dan ben je sad. Een sad sad little girl, die al geen goed gesprek had en op deze wanhopige manier er nog iets van wil maken.

Dat maak jij er zélf van, dat iemand geen goed gesprek had en er iets van wil maken. Ik zou dan gewoon denken dat iemand daar zelf ook iets over te melden heeft, over dat onderwerp. En niet dat iemand "wanhopig een gesprek op gang probeert te houden". Over invullen gesproken zeg.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:27:08 #20
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71696084
quote:

[..]

WTF

Ach, natuurlijk niet. Mensen zitten uren achter elkaar om een terrasje, wtf boeit het nou als je iets opvangt en daardoor herinnerd wordt aan een eigen anekdote. TS klaagt om het klagen en het gaat echt nergens over.
pi_71696127
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:26 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, ik hoor ook wel eens iemand ergens over praten en dan denk ik héé dit en dat wilde ik ook nog zeggen. Maar om naar anderen te gaan kijken van: 'Betrek me bij je gesprek, ahh toeee, ah toe ah toe ah toehoeeeee ' is toch wel desperate?
Maar dat bedoelt-ie toch niet? Of begrijp ik het niet?

Ik dacht: hij zit op een terras met zijn vrienden. Hij heeft het over de mexicaanse griep. Naast hem begint een andere vriendengroep ook over de mexicaanse griep, mogelijk omdat iemand dat woord heeft opgevangen. Dus ze mengen zich niet in in het gesprek van TS.
pi_71696149
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:27 schreef TNA het volgende:

[..]

Ach, natuurlijk niet. Mensen zitten uren achter elkaar om een terrasje, wtf boeit het nou als je iets opvangt en daardoor herinnerd wordt aan een eigen anekdote. TS klaagt om het klagen en het gaat echt nergens over.
Gelukkig, ik dacht al bijna dat ik zo wereldvreemd was

Wat een zuur gelul hier ook af en toe zeg.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:29:25 #23
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71696174
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:28 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Maar dat bedoelt-ie toch niet? Of begrijp ik het niet?

Ik dacht: hij zit op een terras met zijn vrienden. Hij heeft het over de mexicaanse griep. Naast hem begint een andere vriendengroep ook over de mexicaanse griep, mogelijk omdat iemand dat woord heeft opgevangen. Dus ze mengen zich niet in in het gesprek van TS.
TS verbeeldt zich dat anderen willen participeren in zijn oh zo interessante gesprekken
pi_71696241
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:26 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Dat maak jij er zélf van, dat iemand geen goed gesprek had en er iets van wil maken. Ik zou dan gewoon denken dat iemand daar zelf ook iets over te melden heeft, over dat onderwerp. En niet dat iemand "wanhopig een gesprek op gang probeert te houden". Over invullen gesproken zeg.
Ik heb wel wat zinnigs en leuks te melden over alle onderwerpen.
Maar ik hoef dan ook niet snel iemands onderwerp over te nemen, ondanks dat best een vermakelijk onderwerp is.

Daar sta ik boven. Jullie niet. Jullie staan onderaan de sociale ladder.
pi_71696246
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:29 schreef TNA het volgende:

[..]

TS verbeeldt zich dat anderen willen participeren in zijn oh zo interessante gesprekken
Echt hé

Ik zie al helemaal voor me dat hij, met het stoom uit zijn oren, naar huis loopt om dit topic te kunnen openen. Onbegrepen, onmachtig de situatie de baas te blijven...

...en de overige mensen op het terras hebben wel een leuke avond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')