Ik ben een berekenende psychopaat dus ik zal niet boos worden....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zeker wel, daar val ik tenminste niet bij in slaap, Darth daarin tegen weer wel...
By the way, zoek niet op google op ali the dead terrorist![]()
Je word steeds interresanterquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb star wars nog nooit gezien...
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mooie ondertitel voor je: Not the lady but the tramp of FMT....
Episode 3, dat hele lightsaber gevecht bij het lava (of wat het mocht zijn), niks van gezien... werd elke keer wakker als er andere scenes tussen door kwamenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben een berekenende psychopaat dus ik zal niet boos worden....
Van Darth Vader in slaap vallen........![]()
Grapje hoor!quote:
Ach jij hebt weer iets met die steroidenmalloten uit de WWF. Daar vind ik weer niks an. Ieder zijn smaak!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Episode 3, dat hele lightsaber gevecht bij het lava (of wat het mocht zijn), niks van gezien... werd elke keer wakker als er andere scenes tussen door kwamen
Hahah, ja sorry. Je hebt mijn zwak gevonden. Het heerlijke, in scene gezette toneelspel dat showworstellen heet. Zo leuk om te kijken terwijl alles nep isquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach jij hebt weer iets met die steroidenmalloten uit de WWF. Daar vind ik weer niks an. Ieder zijn smaak!
hij is op zich ook wel leuk, maar niet als hij over mij gaat...quote:
Ach, zo negatief was het toch nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij is op zich ook wel leuk, maar niet als hij over mij gaat...
Ik kijk graag naar de UFC, PRIDE, Cage Rage en K1maar aan die neppe show beleef ik geen lol. Ik vond The wrestler wel weer een hele mooie film...... Dat is wel gek....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hahah, ja sorry. Je hebt mijn zwak gevonden. Het heerlijke, in scene gezette toneelspel dat showworstellen heet. Zo leuk om te kijken terwijl alles nep is
Ach zelfspot is ook leuk toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij is op zich ook wel leuk, maar niet als hij over mij gaat...
Het enige dat ik kijk zijn wedstrijden van Bobby Lashley, maar dat is alleen omdat ie bij het WWE heeft gezeten. Maar als ik het goed heb is die nou alweer gestopt bij dat MMA gebeuren en zit ie weer in het worstelen, bij een andere showquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar de UFC, PRIDE, Cage Rage en K1maar aan die neppe show beleef ik geen lol. Ik vond The wrestler wel weer een hele mooie film...... Dat is wel gek....
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach, zo negatief was het toch niet
ja, als ik m zelf verzonnen had, had ik hem zeker als ondertitel gebruikt...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach zelfspot is ook leuk toch?
Sh*t, nou ben ik niet lief tegen je... Sorry... MR. A, hoe kun je nou zoiets zeggen over Tomboquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
the tramp, dat vind je niet negatief???
mmmmmmmmmm... net op tijd...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sh*t, nou ben ik niet lief tegen je... Sorry... MR. A, hoe kun je nou zoiets zeggen over Tombo
Zo beter![]()
Deze leuker dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, als ik m zelf verzonnen had, had ik hem zeker als ondertitel gebruikt...
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Deze leuker dan?
You may call me a slut but I call myself available
Ik vind em wel grappigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Deze leuker dan?
You may call me a slut but I call myself available
Nee, mijn lolbroek!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
jij hebt je grapjas aan zeker...
mmmmmmm, niet degene die je 4 posts geleden was in elk geval...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind em wel grappig, maar wie ben ik
Volgens mij kun jij heeeel vervelend zijnquote:
Hoezoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmmmmm, niet degene die je 4 posts geleden was in elk geval...
Ja en in combo met mijn beste vriend wil het wel eens gebeuren dat we hele kroegen over de zeik krijgen....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij heeeel vervelend zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |