Ach de regel is: If the trailers rockin' don't come knockin' toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
Oeh... zit er wel een slot op zo'n trailer?
Maar goed dat ze nou niet mee leestquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach de regel is: If the trailers rockin' don't come knockin' toch?
Gelukkig is ze bang voor mij.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar goed dat ze nou niet mee leest
Maar voor mij (nog) nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig is ze bang voor mij.....
Ach daarom passen jullie misschien bij elkaar?quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar goed dat ze nou niet mee leest
hoe kom je daar nou weer bij!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig is ze bang voor mij.....
Ik ben Mr A.... de keiharde vechtmachine.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel eens van nalezen gehoord???
[..]
hoe kom je daar nou weer bij!![]()
ik ben voor niemand bang!!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben Mr A.... de keiharde vechtmachine.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]daarom juist! En ik ben toch de opvliegende vechtende tombolafan, dus!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja en dat is je fout dus.... je bent te opvliegerig...... Ik ben de berekenende, kille psychopaat......quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
daarom juist! En ik ben toch de opvliegende vechtende tombolafan, dus!!!
Teruglezen? Wat is dat?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
daarom juist! En ik ben toch de opvliegende vechtende tombolafan, dus!!!
Ja dat is jouw vrouwtje.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Teruglezen? Wat is dat?
Opvliegende vechtmachine... leuk...
quote:
quote:
Imago? Hebben mensen hier imago's?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:11 schreef tombolafan het volgende:
dit gaat een beetje de verkeerde kant op he... eerst ga ik trouwen met mr_a, dan spreek ik af met patch en ten slotte ben ik het "vrouwtje" van dyonvbaal...
en dat alles in 2 weken... lekker voor mn imago hier...
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
[ [[/url] ]
SILENCE! I KILLLLL U!!!!!!!
Ey we gaan Darth Vader toch niet vergelijken met Achmed?quote:
Mooie ondertitel voor je: Not the lady but the tramp of FMT....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:11 schreef tombolafan het volgende:
dit gaat een beetje de verkeerde kant op he... eerst ga ik trouwen met mr_a, dan spreek ik af met patch en ten slotte ben ik het "vrouwtje" van dyonvbaal...
en dat alles in 2 weken... lekker voor mn imago hier...
Zeker wel, daar val ik tenminste niet bij in slaap, Darth daarin tegen weer wel...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ey we gaan Darth Vader toch niet vergelijken met Achmed?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ey we gaan Darth Vader toch niet vergelijken met Achmed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |