abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71711604
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat wordt de volgende mediahype?
Waarschijnlijk iets met Al "Liar" Gore en z'n volgelingen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_71712086
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:32 schreef Disana het volgende:
In dit geval durf ik zelfs van de farmaceuten niet te zeggen dat ze louter uit winstbejag de boel aangejaagd hebben.
Het winstbejag is er, dus waarom zouden ze dan de boel niet aanjagen als ze de kans krijgen? Het zijn gewoon bedrijven, die laten echt geen geld liggen. Ze zullen altijd aan die kant van het verhaal staan die betekent dat er veel verkocht gaat worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_71718603
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:15 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Weet je wat ik vreemd vind.

Toen Lambiekje dit allemaal zei verklaarde zowat heel fok hem voor gek.
Nu struikelen we zowat allemaal over elkaar heen om maar zo hard mogelijk te schreeuwen dat we het eigenlijk wel wisten
Ik heb het al vanaf het begin geroepen. Lambiekje strooit zijn complottheorien over VAN ALLES rond. Niet zo gek dat men hem dan ook kritisch bekijkt.

Maar Lambiek heeft in dit geval gelijk en dat ook laten zien. Klasse van hem.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_71720282
De crisis is ook al verzonnen, want er is geen crisis waar Dries is
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_71720374
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:05 schreef bijdehand het volgende:
De crisis is ook al verzonnen, want er is geen crisis waar Dries is
De crisis is niet verzonnen, maar wel enorm opgeklopt. Zeker door politici die angst willen zaaien. Precies het verkeerde signaal, want economie (en dus ook economisch herstel) is allemaal gebaseerd op vertrouwen.

En dat met 2 cum laude afgestudeerde economen in de ministerstop.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_71724793
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:58 schreef El_Matador het volgende:
Eindelijk deze hype voorbij. Na de ongelooflijke terreurdreiging, de opgeklopte "crisis", de totaal onbewezen klimaatverandering en ziektes door mobiel bellen, ben ik benieuwd wat de volgende onzinhype gaat worden.

State of Fear.
Liever van te voren serieus met een eventuele dreiging omgaan dan achteraf de zaak onderschat te hebben.
pi_71726941
Je kunt de farmaceutische industrie en de media allemaal de schuld geven van al de opgeklopte hypes als de terreurdreiging, de crisis, broeikaseffect en de Mexicaans griep, maar er is maar 1 iemand die dat kan stoppen en dat ben je zelf. Door niet overal direct in te trappen en in mee te gaan. Met andere woorden: geen paniek, relax
pi_71726961
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 08:07 schreef vanhal het volgende:

[..]

Liever van te voren serieus met een eventuele dreiging omgaan dan achteraf de zaak onderschat te hebben.
Oneens.
  Redactie Frontpage zondag 9 augustus 2009 @ 12:40:34 #59
4530 crew  Crazy Harry
pi_71728074
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:15 schreef Refragmental het volgende:
Toen Lambiekje dit allemaal zei verklaarde zowat heel fok hem voor gek.
Nu struikelen we zowat allemaal over elkaar heen om maar zo hard mogelijk te schreeuwen dat we het eigenlijk wel wisten
Daar staat ook weer tegenover dat wanneer je hem niet voor gek verklaard maar wel om geloofwaardige bronnen vraagt dan krijg je van hem daar ook geen reactie op terug.
Hij zegt veel dat, wanneer het echt zo is, met betrouwbaar bronmateriaal te ondersteunen is (octrooien bijvoorbeeld worden namelijk gewoon gepubliceerd). Maar dat bronmateriaal komt er nooit.
Dat wat hij roept blijft dan dus ook onbetrouwbaar. Juist omdat het zo simpel te verifiëren valt.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_71728835
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:40 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]

Daar staat ook weer tegenover dat wanneer je hem niet voor gek verklaard maar wel om geloofwaardige bronnen vraagt dan krijg je van hem daar ook geen reactie op terug.
Hij zegt veel dat, wanneer het echt zo is, met betrouwbaar bronmateriaal te ondersteunen is (octrooien bijvoorbeeld worden namelijk gewoon gepubliceerd). Maar dat bronmateriaal komt er nooit.
Dat wat hij roept blijft dan dus ook onbetrouwbaar. Juist omdat het zo simpel te verifiëren valt.
Wat hebben octrooien met hoge verkoopcijfers dankzij opgeklopte berichtgeving te maken?
pleased to meet you
  Redactie Frontpage zondag 9 augustus 2009 @ 13:09:33 #61
4530 crew  Crazy Harry
pi_71728879
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:07 schreef moussie het volgende:

[..]

Wat hebben octrooien met hoge verkoopcijfers dankzij opgeklopte berichtgeving te maken?
Via lambiekjes verhalen, veel
Zonder lambiekjes verhalen trouwens ook
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_71728943
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 11:52 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Oneens.
Je hebt liever miljoenen doden in de leeftijd van 15 tot 24, onder zwangeren en hele jonge kinderen?
pleased to meet you
pi_71728988
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:09 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]

Via lambiekjes verhalen, veel
Zonder lambiekjes verhalen trouwens ook
Je kan aan een octrooi zien of de berichtgeving over het gevaar van een nieuw griepvirus wel of niet klopt?
pleased to meet you
pi_71729050
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 11:52 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Oneens.
Inderdaad. Ook net alsof het een keuze tussen 2 is.

Liever gewoon niet dat domme gehype over van alles en nog wat. Zelfs als je de TV de deur uitdoet, zoals ik doe, word je nog doodgegooid (no pun intended) met allerlei ingebeelde epidemien en crises.

pi_71729097
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:11 schreef moussie het volgende:

[..]

Je hebt liever miljoenen doden in de leeftijd van 15 tot 24, onder zwangeren en hele jonge kinderen?
De enige doden zijn mensen die al extreem verzwakt zijn door andere terminale ziektes (de Nederlandse dode) of vrouwen in het kraambed.

Normale gezonde mensen gaan niet dood aan een griepje, of die nou van varkens komt of niet.

Je laat je bangmaken, Wildersfan.

Redactie Frontpage zondag 9 augustus 2009 @ 13:25:37 #66
4530 crew  Crazy Harry
pi_71729319
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:13 schreef moussie het volgende:

[..]

Je kan aan een octrooi zien of de berichtgeving over het gevaar van een nieuw griepvirus wel of niet klopt?
Wel als Lambiekje als bron een artikel geeft, waarin wordt verteld over toegekende octrooien.
Maar goed, ik bedoelde het vooral algemeen als reactie op dat lambiekje nu gelijk zou hebben.
pi_71731387
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De enige doden zijn mensen die al extreem verzwakt zijn door andere terminale ziektes (de Nederlandse dode) of vrouwen in het kraambed.

Normale gezonde mensen gaan niet dood aan een griepje, of die nou van varkens komt of niet.
En dat weet je van te voren, dat het allemaal mensen zijn die al iets onder hun leden hadden?

Even recapituleren .. 2 maanden na het aflopen van het griepseizoen krijg je te maken met een gemuteerd virus dat in korte tijd voor veel besmettingen en tientallen doden zorgt en daarnaast ook nog eens buiten de normale risico-groep huis houdt, het treft hoofdzakelijk jonge mensen ..

Je kan dan, al na de eerste doden, gaan concluderen dat dat te maken heeft met de slechte lichamelijke conditie van de zieken/doden dus het is belachelijk/voorbarig om actie op te ondernemen?
quote:
Je laat je bangmaken, Wildersfan.
Ik ben me van de tijdelijkheid van mijn bestaan bewust, dus mij krijg je niet zo snel bang.
Daarnaast, is de kans op een wereldwijde pandemie imaginair of is het een reële mogelijkheid waarmee een overheid rekening dient te houden? De snelle verspreiding van dit, gelukkig relatief ongevaarlijke, virus heeft dat wel even duidelijk gemaakt, het is een reële mogelijkheid.

En dan ben ik nog niet eens begonnen met nadenken over de wereld na zo'n pandemie, de jongere generatie tot 25 jaar en een boel vruchtbare vrouwen heftig uitgedund, wat is er over van economie en wereldhandel etc etc, geen leuke perspectieven dat .. en gezien het feit dat het kan gebeuren toch wel iets waar je als overheid de verantwoordelijkheid hebt je best te doen het te voorkomen.

Dat het in dit geval, tot nu toe, met een sisser blijkt af te lopen is doodordinaire mazzel, maar wat als gebleken was dat dit geen 'onschuldig' griepje is en de overheid was met haar armen over elkaar blijven zitten, eerst even afwachten of het wel echt zo erg is, wat zou je dan zeggen .. is het dan ineens wel 'better safe than sorry', waarom hebben die eikels niets gedaan?
pleased to meet you
pi_71731413
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:25 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]

Wel als Lambiekje als bron een artikel geeft, waarin wordt verteld over toegekende octrooien.
Maar goed, ik bedoelde het vooral algemeen als reactie op dat lambiekje nu gelijk zou hebben.
ooh, die fiets .. ké
pleased to meet you
  zondag 9 augustus 2009 @ 14:54:59 #69
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_71732361
quote:
'Mexicaanse griep niet gevaarlijker dan gewone griep'

BERLIJN - De farmaceutische industrie voedt de angst voor de Mexicaanse griep. De Mexicaanse griep is niet gevaarlijker dan de gewone griep. Integendeel: het aantal gevallen is 'belachelijk' klein vergeleken met andere griepgolven.

© ANPDat zegt de longarts en SPD-parlementariër Wolfgang Wodarg volgens Duitse media vrijdag.

''Dit is big business voor de farmaceutische industrie'', aldus Wodarg. Volgens hem heeft de lobby van de farmaceutische industrie zijn belangen weten door te drukken in de politiek.

Normaal is nooit van tevoren bekend hoeveel griepvaccins verkocht kunnen worden. ''Nieuw is nu dat de regering de farmaceutische industrie een verkoopgarantie geeft'', aldus Wodarg.

Grote zorgen

Tevens maakt de arts zich grote zorgen over het griepvaccin dat momenteel in Duitsland wordt getest. Dat wordt gekweekt op kankercellen van dieren. Volgens Wodarg zou er een kankerrisico voor gevaccineerden kunnen zijn.

Dat wordt echter pas jaren na de voorgenomen massale inentingen duidelijk. Volgens Wodarg worden de Duitsers massaal als cavia gebruikt.
Bron

Klinkt erg lekker de Duitsers worden voor een griep massaal als proefdier gebruikt.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_71734424
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:54 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Bron

Klinkt erg lekker de Duitsers worden voor een griep massaal als proefdier gebruikt.
Nu zijn de rollen dus omgedraaid
pi_71736605
wauw alsof we niet wisten dat het een griepje was die shit was gewoon opgeblazen door de media
soms schop je de bal,en soms schopt de bal jou
pi_71740606
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:17 schreef Butcherlars het volgende:
wauw alsof we niet wisten dat het een griepje was die shit was gewoon opgeblazen door de media
Nee, dat wisten we niet .. een nieuw virus, buiten het 'seizoen' en met een hoog aantal besmettingen en doden buiten de 'normale' groep is wel degelijk iets om je zorgen over te maken .. wijsheid achteraf is altijd makkelijk
pleased to meet you
pi_71740810
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:17 schreef Butcherlars het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')