Dan moet ze wel eerst uitgekeken zijn op hem, anders zit het er niet inquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:57 schreef Allure_ het volgende:
Over 5 jaar wil hij zijn 'prijs' halen. Maar ik zei dat ie toen iets met jou had. Dus vandaar dat het toen een trio werd.
Nee joh, Allure mag er van mij altijd bijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan moet ze wel eerst uitgekeken zijn op hem, anders zit het er niet in
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee joh, Allure mag er van mij altijd bij. En dat rijmt.
Whehe nee inderdaadquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:00 schreef Allure_ het volgende:
Bovendien denk ik dat IQM nooit aan onze verwachtingen kan voldoen. 2 veeleisende vrouwen in 1x..
Oquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan moet ze wel eerst uitgekeken zijn op hem, anders zit het er niet in
Dat is waar. Dat wordt de tijd van z'n levenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe nee inderdaadmaar ook 2 goddelijke vrouwen om van te genieten..
Dat suggereerde zij, ik neem aan dat het dan ook voor d'r zelf geldtquote:
Als jullie alleen jullie bh's hebben uitgedaan komt hij al klaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:00 schreef Allure_ het volgende:
Bovendien denk ik dat IQM nooit aan onze verwachtingen kan voldoen. 2 veeleisende vrouwen in 1x..
Wtf.quote:
Oja, dat sma'tjes nummerquote:
Dat snapte ik welquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat suggereerde zij, ik neem aan dat het dan ook voor d'r zelf geldt
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
# Beginnen aan de serie 'Oz'
OMG , DO IT.
Te laat, ik heb nu al gefapt en Ober gekeken.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
IQM stuurde me een fotoboek bericht: 'Maak je niet dik, joh.'
Waarop ik als een hysterische heks meteen iets terugstuurde. Toen mijn bericht verstuurd was, zag ik boven mijn eigen bericht dit staan;
[ afbeelding ]
En toen was het gedaan.
Die chick op dat karretje, ik kwam niet meer bij.quote:
Eh voor zover ik weet niet, dat album is pas uit. Maar kan best dat dit nummer al eerder dit jaar als single is uitgekomen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oja, dat sma'tjes nummer. Die's al best oud, tok?
Het is nooit te laat voor Oz!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:13 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Te laat, ik heb nu al gefapt en Ober gekeken.
Geloof me, over vijf jaar ben je nog beter.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
IQM, over 5 jaar ben ik echt stok oud. Wil je me niet liever nu? Nu ben ik nog jong ende kuis.
True, komt binnenkort ook wel. Heb er ook wel zin in, ben namelijk best fan geworden van het gevangenis-genre na Prison Break.quote:
Over 5 jaar ben jij al over je top heen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Geloof me, over vijf jaar ben je nog beter.
True, dat is typisch mannen, hè.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Over 5 jaar ben jij al over je top heen.
Ik zat net nog even je foto's te bekijken, maar ik heb er nu al zin in, zegquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:32 schreef IQM het volgende:
[..]
True, dat is typisch mannen, hè.
Maar ik zal er alles aan doen om over vijf jaar nog beter te zijn.
Da's maar hoe je het bekijkt. True dat knaapjes van 20 pieken qua drift, maar dan is het echt drift wat piekt. De hele dag met een boner rondlopen en alleen maar zoveel en zo snel mogelijk willen neuken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Over 5 jaar ben jij al over je top heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |