Ofyles2 +1quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Drs. P
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:01 schreef lubje25 het volgende:
charlotte church
Zo ik ben weg voor een lang vrijgezellenweekendquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:26 schreef lubje25 het volgende:
Heeft een van de gaafste kerstnummers, ook bekend door een lied met een meisjesnaam en een nummer over het strand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
wat isquote:Deis een actieve vulkaan in Indonesiė, in de straat Soenda tussen Java en Sumatra. De vulkaan is vooral bekend door de ongekend zware uitbarsting in 1883.
wordtvan gezegd dat ie sumatra en java van elkaar gescheiden heeft... krachtig dingetjequote:
Jazeker! Neleos +1quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:41 schreef Yankee het volgende:
leger des heils
oh die moet ik weten! is nu weer in het nieuws... FF denken..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:47 schreef Yankee het volgende:
Dewas een overval op 8 augustus 1963 op de posttrein tussen Londen en Glasgow in Groot-Brittanniė. Deze roof werd gepleegd door een goed georganiseerde bende van vijftien mannen. Bij deze grootste treinroof uit de geschiedenis maakten de rovers 2,6 miljoen Britse ponden buit. De mannen gingen nauwgezet en vrijwel zonder geweld te werk, alleen de machinist van de trein raakte gewond.
?
quote:
die welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |