Mais oui, Séquentiel couleur avec mémoirequote:
Slaveloos +1quote:
absoluut, prachtige ietwat trage filmquote:
zebaz +1quote:
NBC?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:02 schreef zebaz het volgende:
Welke Amerikaanse tv-zender (network) verzorgt nog steeds grotendeels de tv-uitzendingen uit vanuit het Rockefeller Center in New York?
Met 5 post(lengtes) verschilquote:
Inderdaad met stip de malloterigste zomerhit.......quote:
Peulvrucht?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat voor vrucht is een Norfolk Biffin?
Een groene pruimquote:
een peer?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat voor vrucht is een Norfolk Biffin?
excuus ik was slapeloos inderdaad, maar mijn dochtertje ook helaas sorryquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Slaveloos is kennelijk niet slapeloos......![]()
Ik weet dat ik het goeie antwoord heb gegeven dus:
In welke film wordt het lied: Bella Notte gezongen?
Nee, geen Italiaanse film....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:20 schreef dyonvbaal het volgende:
La vita et bella (ben niet zo goed in italiaans)
Geeft niet. Maar ik dacht ineens wat duurt het lang.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:21 schreef slaveloos het volgende:
[..]
excuus ik was slapeloos inderdaad, maar mijn dochtertje ook helaas sorry
lady en de vagebond (lady and the tramp)quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Slaveloos is kennelijk niet slapeloos......![]()
Ik weet dat ik het goeie antwoord heb gegeven dus:
In welke film wordt het lied: Bella Notte gezongen?
dat dacht ik ook, ze hield niet op met huilen...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geeft niet. Maar ik dacht ineens wat duurt het lang.
Tombolafan +1quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
lady en de vagebond (lady and the tramp)
inderdaad erg makkelijk, maar deze wist ik sowieso!
sorry, was bezig met het zoeken naar een vraag met een beetje niveau, en had niet opgemerkt dat het hier binnen 10 minuten moet (FMT is binnen een uur...)quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:52 schreef erkel het volgende:
Nieuwe vraag dan maar.
Hoe wordt een bestuurlijke regio/provincie in Rusland genoemd?
Goed. Wtf hoe weet je wojwodschapquote:
Liefst binnen 10 min inderdaad. Dit is toch meer een snelheidsquiz, dan de quiz in Film. Ik zal je punt weer terugplaatsenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sorry, was bezig met het zoeken naar een vraag met een beetje niveau, en had niet opgemerkt dat het hier binnen 10 minuten moet (FMT is binnen een uur...)
zal volgende keer sneller zijn...
dank je wel. ik zal alvast vragen gaan verzinnen voor stel dat ik ooit nog iets goed heb...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:16 schreef erkel het volgende:
[..]
Liefst binnen 10 min inderdaad. Dit is toch meer een snelheidsquiz, dan de quiz in Film. Ik zal je punt weer terugplaatsen.
Goed bezig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dank je wel. ik zal alvast vragen gaan verzinnen voor stel dat ik ooit nog iets goed heb...
Een soort Poolse graafschap.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Goed. Wtf hoe weet je wojwodschapOfyles +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |