Het is gewoon een gedachtefout. Op de familiecamping != kamperen. Dat zijn twee verschillende dingen. Wederom is duidelijk dat mensen compleet achterlijk zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:29 schreef Athmozz het volgende:
het is gewoon een stereotyp beeld van een typische familie flodder in de caravan. Relatief vaak klopt dat beeld ook wel, andere keren niet.
Ik heb ook vrienden die met een caravan half europa rond reizen, maar die langs de andere kant makkelijk voor 25.000¤ aan camera's / laptops / whatever in hun caravan liggen hebben, en die met nettolonen zitten waar de gemiddelde burger maar van kan dromen.
kamperen =
Geniaal.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:30 schreef spijkerbroek het volgende:
http://www.gizmag.com/go/5963/picture/25582/
In ieder geval iemand die helder is...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:32 schreef waht het volgende:
Eens met TS in dat er over smaak niet te twisten valt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:31 schreef Jimbo het volgende:
kamperen
geef mij maar een luxe hotellekker bed, zwembadje ect
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:38 schreef Athmozz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoek maar een hotel waar je buitenkomt en zo'n beeld te zien krijgt... Je vindt ze gewoon niet.
Wat is er zo spectaculair aan een naaldbosbos met een meertje?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:38 schreef Athmozz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoek maar een hotel waar je buitenkomt en zo'n beeld te zien krijgt... Je vindt ze gewoon niet.
dat het er rustig is, dat er daar in de omtrek van 20km niemand te vinden is, dat je daar zelfs niet met je auto heen kan (vandaar ook de kano)... Dat is niet direct hetzelfde meertje dat je hier in België / nederland vind waar je 2km verder nog een rookpluim van een fabriek ziet hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat is er zo spectaculair aan een naaldbosbos met een meertje?
Als je dat zoekt, wil ik je Algonquin Park aanraden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:46 schreef Athmozz het volgende:
[..]
dat het er rustig is, dat er daar in de omtrek van 20km niemand te vinden is, dat je daar zelfs niet met je auto heen kan (vandaar ook de kano)... Dat is niet direct hetzelfde meertje dat je hier in België / nederland vind waar je 2km verder nog een rookpluim van een fabriek ziet hoor
Dit is tofquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:38 schreef Athmozz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
canada is me te ver. Als je ziet hoe mooi het in de scandinavische landen is, dan heb ik gewoon geen zin in een peperduur vliegticket + 12u lang op een vliegtuig zitten. Gewoon je gerief in de auto gooien, ff naar Zweden / Noorwegen rijden (sta je sneller dan dat je met je vliegtuig in JFK staat) en je kan er ook rustig genietenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:48 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Als je dat zoekt, wil ik je Algonquin Park aanraden.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:26 schreef Uro het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom mensen naar het buitenland gaan en daar vervolgens in een hotel te gaan zitten en de hele dag op het strand gaan liggen verkankeren.
Oke, het is niet voor niet een tipquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:51 schreef Athmozz het volgende:
[..]
canada is me te ver. Als je ziet hoe mooi het in de scandinavische landen is, dan heb ik gewoon geen zin in een peperduur vliegticket + 12u lang op een vliegtuig zitten. Gewoon je gerief in de auto gooien, ff naar Zweden / Noorwegen rijden (sta je sneller dan dat je met je vliegtuig in JFK staat) en je kan er ook rustig genieten
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:50 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Ik snap goed dat mensen kamperen niks aan vinden! Zelf vind ik het wel leuk, alleen kamperen in luxe dan. Dus via Vacansoleil of Easycamp een opgezette tent huren op een grote familie camping in Spanje en dan de hele dag biertjes drinken en bbq'en met iedereen![]()
ik zou het wel nog willen doen hoor, maar ik ben nog student. Ticketjes van 3000¤ (x2 voor de vriendin) behoren nog niet tot de mogelijkheden; in Zweden sta ik met 100¤ diesel en evenveel tijd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:52 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Oke, het is niet voor niet een tip. Ik heb er leuke herinneringen aan
.
3000,- voor twee tickets? Misschien als je naar Calgary vliegt. Ik was met twee vrienden daar en wij hebben iets van 700 betaald voor een retourvlucht met Martinair. Voordat geld sta je wel in Toronto, niet in de Rocky's.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:52 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Familie flodder
en dan verbazen mensen zich over het beeld dat Belgen hebben van Hollanders op een camping
[..]
ik zou het wel nog willen doen hoor, maar ik ben nog student. Ticketjes van 3000¤ (x2 voor de vriendin) behoren nog niet tot de mogelijkheden; in Zweden sta ik met 100¤ diesel en evenveel tijd.
dat kan thuis ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:31 schreef Jimbo het volgende:
kamperen
geef mij maar een luxe hotellekker bed, zwembadje ect
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:09 schreef AryaMehr het volgende:
Heb nooit de Nederlanders begrepen met hun obsessie voor kamperen. Sowieso wil ik als ik op vakantie gaan zo min mogelijk zelf werk verrichten en ook nog een beetje luxe om mij heen.
Tuseen 1000 Nederlanders? Waar dan? Ik ben in mijn hele leven volgens mij een paar Nederlanders tegen gekomen op vakantie, en dan heb ik het niet over badplaatsen als Salou of Lloret. Nee, luxe en prachtig natuur gaan prima samen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen in elke vakantie tussen 1000 andere Nederlanders lui z'n geld wil opzuipen. Op de wereld zijn teveel mooie plekken die vaak niet gepaard gaan met luxe.
Je bent gewoon een sloeber.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:17 schreef Salvad0R het volgende:
Alleen ademende consumeer-tumoren willen niet in een tent slapen.
Gewoon schijt aan, hun belachelijke bestaan komt snel genoeg ten einde.
Aardappelen en pindakaas gaan toch gewoon van thuis mee?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:20 schreef Fortitudo het volgende:
mensen die denken dat camperen goedkoop is![]()
op een beetje camping betaal je al gauw 60 euro per dag en dan moet je nog boodschappen, eten en vervoer betalen.
Ray Mears?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:22 schreef Lord_Cardigan het volgende:
TS is die dikke padvinder van discovery channel![]()
Hoe heet-ie nou ook alweer?
Zoals op de camping in Frankrijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen in elke vakantie tussen 1000 andere Nederlanders lui z'n geld wil opzuipen. Op de wereld zijn teveel mooie plekken die vaak niet gepaard gaan met luxe.
en bij voorkeur elk jaar naar dezelfde camping, zodat ze dezelfde "vrienden" hebben die ook hun aardappeltjes, worteltjes & bakjes aldi bier mee hebbenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bent gewoon een sloeber.
Prachtig altijd hoe de meeste Nederlanders in de vakantie met hun caravan weer richting Frankrijk vertrekken. Stelletje gierige sloebers zijn het, maar goed de meeste Nederlanders hebben dan ook geen klasse.
Maar hij is wel een baas.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:25 schreef Athmozz het volgende:
[..]
en bij voorkeur elk jaar naar dezelfde camping, zodat ze dezelfde "vrienden" hebben die ook hun aardappeltjes, worteltjes & bakjes aldi bier mee hebben
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:25 schreef Athmozz het volgende:
[..]
en bij voorkeur elk jaar naar dezelfde camping, zodat ze dezelfde "vrienden" hebben die ook hun aardappeltjes, worteltjes & bakjes aldi bier mee hebben
Ik zie het verschil niet zo met de Nederlanders die in een appartement/hotel zitten bij een trieste stad die ze eigenlijk totaal niet boeit maar hier toch even op de culturele toer gaat. Waarschijnlijk nog musea en dergelijke bezoeken terwijl ze dat in Nederland nooit zouden doen. Desalniettemin denk ik niet dat de TS op dit soort mensen doelt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bent gewoon een sloeber.
Prachtig altijd hoe de meeste Nederlanders in de vakantie met hun caravan weer richting Frankrijk vertrekken. Stelletje gierige sloebers zijn het, maar goed de meeste Nederlanders hebben dan ook geen klasse.
Nou ben ik wel benieuwd waar jij heengaat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Tuseen 1000 Nederlanders? Waar dan? Ik ben in mijn hele leven volgens mij een paar Nederlanders tegen gekomen op vakantie, en dan heb ik het niet over badplaatsen als Salou of Lloret. Nee, luxe en prachtig natuur gaan prima samen.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:38 schreef Athmozz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echt wel, jij kan ze alleen niet betalen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:38 schreef Athmozz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt zo vreemd dat sommige mensen de pracht van de natuur niet kunnen zien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
echt wel, jij kan ze alleen niet betalen.
Je wil toch slapen in een fantsoenlijk bed en aan het einde van de dag een bad kunnen nemen.
ontspannen in een tent![]()
![]()
Uitzicht op een bouwput. Wie wil dat nou niet zien?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zie ik toch liever dat waar ik in een hästings geslapen heb ipv op zn kanker matje waardoor je rugpijn heb en geen fatsoenlijke douche , plee of wat dan ook
Helemaal mee eens. Elk jaar huren we een auto en crossen we in het rond. Zo'n tent is gewoon niet voor mij weggelegd, krijg altijd een tyfus zere rug van die kutmatrasjesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:52 schreef Perico het volgende:
[..]Erg stereotiep beeld van vakantie in een hotel. Ik maak vanuit een hotel genoeg uitstapjes en excursies.. naast dat ik lekker aan het strand verkanker. Goeie wisselwerking!
ga je aan de andere kant zitten , zie je zee en strandquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:20 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Uitzicht op een bouwput. Wie wil dat nou niet zien?
kamperen is erg relaxed totdat je naar de wc moet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:26 schreef Uro het volgende:
Naar aanleiding van het topic "onweer als je in je tentje op vakantie ligt" wil toch even mijn klacht deponeren...
Als ik op vakantie ga ga ik het liefste in een tentje ergens in het bos bivakkeren. Dat doe ik omdat het voor mij gewoon een manier is om tot rust te komen in deze hectische maatschappij. Als het even kan wil ik dan zo min mogelijk mensen of dingen om mij heen hebben...Nee ik ben geen autist of WOW'er.
Ik heb nooit begrepen waarom mensen naar het buitenland gaan en daar vervolgens in een hotel te gaan zitten en de hele dag op het strand gaan liggen verkankeren. Echter interesseert het me niet dat mensen vrijwillig lui zijn op vakantie, als dat voor hen dé enige manier is om te ontspannen, dan is dat nou eenmaal zo. (Ik vind het wel een beetje sneu, als je luxe nodig hebt om te rust te komen.)
Nou ja genoeg geouwehoerd:
Klacht: Mensen die vinden dat kamperen voor sloebers is;
Klacht: Mensen die anderen beoordelen over het feit dat ze kamperen;
Klacht: Mensen die kinderachtig doen en naar aanleiding van de topic gaan reageren: "TS is een sloeber".
ja, lekker naar dubai op vakantiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zie ik toch liever dat waar ik in een hästings geslapen heb ipv op zn kanker matje waardoor je rugpijn heb en geen fatsoenlijke douche , plee of wat dan ook
Nee, want voor de architectuurliefhebbers is er in Dubai níks interessants te vindenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:32 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
ja, lekker naar dubai op vakantiewat voor hersendode mongool moet je dan zijn.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:32 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
De skyline van Dubai is pure baggerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, want voor de architectuurliefhebbers is er in Dubai níks interessants te vinden. En kamperen in woestijnen, valleien en aan het strand is natuurlijk voor hersendode mongolen in tegenstelling tot met z'n allen op de camping zitten niksen
.
Vergis je niet, Dubai lijkt me erg vet. Maar dan wel als de stad wat verder ontwikkeld is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ga je aan de andere kant zitten , zie je zee en strand
nog nooit geweest maar t lijkt me zo super tof daarquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:32 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja, lekker in een woestijn kamperen. Zoveel te zien daar ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, want voor de architectuurliefhebbers is er in Dubai níks interessants te vinden. En kamperen in woestijnen, valleien en aan het strand is natuurlijk voor hersendode mongolen in tegenstelling tot met z'n allen op de camping zitten niksen
.
quote:
op de foto alleen zie je al een massa huizen staan, dus vanuit dat hotel ook... Daarbij; daar kan je niet eens gaan slapen voor minder dan 500¤ per nachtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, geitewollensokkken in de sandalen, geen witte.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:10 schreef Maikuuul het volgende:
Naar musea gaan als je op vakantie bent
Zeker ook het type met een heuptasje, korte beige broek, sandalen met witte sokken, en zo'n bril met een touwtje eraan zodat hij niet van je rotkop afflikkerd als je die oh zo interressante gids leest
Owja, vergeet je polo niet in die beige broek te stoppen en de riem keihard aan te trekken zodat je er al helemaal bijloopt als een randdebiel
Hmmm
Heb eens respect voor oude mensen Maikuuulquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:10 schreef Maikuuul het volgende:
Naar musea gaan als je op vakantie bent
Zeker ook het type met een heuptasje, korte beige broek, sandalen met witte sokken, en zo'n bril met een touwtje eraan zodat hij niet van je rotkop afflikkerd als je die oh zo interressante gids leest
Owja, vergeet je polo niet in die beige broek te stoppen en de riem keihard aan te trekken zodat je er al helemaal bijloopt als een randdebiel
Hmmm
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:17 schreef Salvad0R het volgende:
Alleen ademende consumeer-tumoren willen niet in een tent slapen.
Gewoon schijt aan, hun belachelijke bestaan komt snel genoeg ten einde.
Dat is geen kamperen dat is op de camping zitten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:20 schreef Ad_rem het volgende:
Mensen die die het godganse jaar werken om vervolgens een paar weken in een tentje of caravan te 'verkankeren'. En dan opeens doen alsof je tot rust komt op je 4 bij 4 stukje camping omringd door mensen die 's ochtends. "Mooorrgggguhhh buurman" zeggen.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:58 schreef PV het volgende:
Laat iedereen toch lekker doen wat ie leuk vindtben zelf al negen jaar niet meer op vakantie geweest. Geen zin in al dat geregel en gedoe
Ja en nee. Als je gaat kamperen moet je dingen zoals internet gewoon thuis laten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:23 schreef hipy123 het volgende:
geniaal![]()
Kamperen is gewoon tering chil, back to nature or what ever.
maar meeste mensen die zeggen het is voor sloebers hebben het zelf nog nooit gedaan.
Ter info dat ik nu in de voortent van de caravan zit te fokken
gewoon watjes die alleen maar een matras gewend zijn
Dan ben je niet echt 'back to the nature'...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:31 schreef hipy123 het volgende:
ik neem mijn laptop mee voor foto's ( mijn hobby ) alleen bleek er ook internet dus kon het ff niet laten :p
Enigszins. Ik snap het wel. Fotograferen is best een leuke hobby.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan ben je niet echt 'back to the nature'...
Tijdens mijn vakantie heb ik waarschijnlijk zo'n uitzicht vanuit een van m'n hotels:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:38 schreef Athmozz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Kijkt jaloers...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:57 schreef Eutow het volgende:
[..]
Tijdens mijn vakantie heb ik waarschijnlijk zo'n uitzicht vanuit een van m'n hotels:
[ afbeelding ]
Maar op zo'n manier kamperen lijkt me inderdaad ook leuk.
Yangshuo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:57 schreef Eutow het volgende:
[..]
Tijdens mijn vakantie heb ik waarschijnlijk zo'n uitzicht vanuit een van m'n hotels:
[ afbeelding ]
Maar op zo'n manier kamperen lijkt me inderdaad ook leuk.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hotel waar het warm is en waar je van alles kunt doen
dat is inderdaad best jammer. Die mensen snappen doorgaans ook niet dat er een verschil zit tussen vermaakt worden en jezelf vermaken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:38 schreef Uro het volgende:
[..]Mensen die vermaakt willen worden op vakantie.
Ik zie het verschil niet?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:50 schreef OldJeller het volgende:
Je hebt geen geld en wilt op vakantie.
Lopend / fietsend ergens heen.. zet je tent op.
Voor sloebers. Sloebervakantie. Geen normale accomodatie kunnen betalen of een gierige pauper zijn en dat niet willen. De hele dag met met een krat bier voor je tent zitten terwijl je een kansloze pet draagt en naar je kinderen schreeuwt. Rood, lelijk verbranden dat je je rol als sloeber nog eens benadrukt en als een kreeft terugkomen in Nederland. Tegen je evenzo kansloze buurman, die ook met een krat bier voor de tent zit de gehele vakantie, over voetbal praten en een beetje lopen kaarten. Met een WC-rol onder je arm naar de toiletten lopen via een drassig, modderig veld. Schurft onder je voeten krijgen, omdat je in openbare douches moet douches. AIDS aan je kont krijgen, omdat je op gedeelde toiletten moet zitten. Je kleren met de hand wassen of in zo'n gore jaren '70 wasmachine die iedereen voor z'n strontluiers en spermavlekken gebruikt, stoppen. Elke dag patat eten, omdat op je pauperbestemming niets beters is te krijgen en omdat je met je verbrande, rooie bavianenreet niet op wil staan en naar een plaats wil gaan waar fatsoenlijk eten is te krijgen. De hele vakantie op een laf park zitten en daar tevreden mee zijn.
Maar ja, verschil moet er zijn hè.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:50 schreef OldJeller het volgende:
Voor sloebers. Sloebervakantie. Geen normale accomodatie kunnen betalen of een gierige pauper zijn en dat niet willen. De hele dag met met een krat bier voor je tent zitten terwijl je een kansloze pet draagt en naar je kinderen schreeuwt. Rood, lelijk verbranden dat je je rol als sloeber nog eens benadrukt en als een kreeft terugkomen in Nederland. Tegen je evenzo kansloze buurman, die ook met een krat bier voor de tent zit de gehele vakantie, over voetbal praten en een beetje lopen kaarten. Met een WC-rol onder je arm naar de toiletten lopen via een drassig, modderig veld. Schurft onder je voeten krijgen, omdat je in openbare douches moet douches. AIDS aan je kont krijgen, omdat je op gedeelde toiletten moet zitten. Je kleren met de hand wassen of in zo'n gore jaren '70 wasmachine die iedereen voor z'n strontluiers en spermavlekken gebruikt, stoppen. Elke dag patat eten, omdat op je pauperbestemming niets beters is te krijgen en omdat je met je verbrande, rooie bavianenreet niet op wil staan en naar een plaats wil gaan waar fatsoenlijk eten is te krijgen. De hele vakantie op een laf park zitten en daar tevreden mee zijn.
dit lijkt wel een tekst van Steen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:42 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
In een hotel je kamer delen met 7 vrienden zodat de prijs lekker gedeeld kan worden. De hele dag met een krat bier op je mini balkonnetje zitten en schreeuwen naar lekkere wijvuhh. Rood, lelijk verbranden terwijl je op het strand met je mattie om de haverklap perongeluk je volleybal bij een groep meisjes gooit. Met je buurmannen die ook op het balkon zitten met een kratje bier lekker samen naar lekkere wijvuhh roepen. Lekker in de schijt van je vrienden zitten omdat ze niet doortrekken "want we zijn toch lekker op vakantie, dikke schijt". AIDS aan je kont krijgen omdat je in een dronken bui lekker met je matties gaat kontneuken. Alle andere soa's verkrijgen van alle sletjes die je neukt zonder condoom omdat dat stoer is. Elke dag patat, pizza eten omdat je niet kan koken en omdat je geen normaal restaurant kan betalen. De hele vakantie lang in hetzelfde hotelkamertje zitten en lekker de boel onderkotsen.
Klopt, want het beeld wat je nu schetst is van 16 t/m pakweg 20-jarigen die hun hele leven met hun ouders (zie illustrerende post boven) op de camping hebben gestaan, en nu voor het eerst in hun leven in een hotelkamer / appartement zitten in Lloret waarvan drie vrienden op hun luchtbed slapen, omdat ze een vierpersoons kamer hebben gehuurd, want dat is goedkoper.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:42 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet?
In een hotel je kamer delen met 7 vrienden zodat de prijs lekker gedeeld kan worden. De hele dag met een krat bier op je mini balkonnetje zitten en schreeuwen naar lekkere wijvuhh. Rood, lelijk verbranden terwijl je op het strand met je mattie om de haverklap perongeluk je volleybal bij een groep meisjes gooit. Met je buurmannen die ook op het balkon zitten met een kratje bier lekker samen naar lekkere wijvuhh roepen. Lekker in de schijt van je vrienden zitten omdat ze niet doortrekken "want we zijn toch lekker op vakantie, dikke schijt". AIDS aan je kont krijgen omdat je in een dronken bui lekker met je matties gaat kontneuken. Alle andere soa's verkrijgen van alle sletjes die je neukt zonder condoom omdat dat stoer is. Elke dag patat, pizza eten omdat je niet kan koken en omdat je geen normaal restaurant kan betalen. De hele vakantie lang in hetzelfde hotelkamertje zitten en lekker de boel onderkotsen.
Ik voel me niet aangesproken, want zo ben ik absoluut niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:50 schreef OldJeller het volgende:
Als ik kijk naar mijn vriendenkring, heb je nog gelijk ookquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:55 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk belanden ze toch wel weer op de camping.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |