Het is gewoon een gedachtefout. Op de familiecamping != kamperen. Dat zijn twee verschillende dingen. Wederom is duidelijk dat mensen compleet achterlijk zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:29 schreef Athmozz het volgende:
het is gewoon een stereotyp beeld van een typische familie flodder in de caravan. Relatief vaak klopt dat beeld ook wel, andere keren niet.
Ik heb ook vrienden die met een caravan half europa rond reizen, maar die langs de andere kant makkelijk voor 25.000¤ aan camera's / laptops / whatever in hun caravan liggen hebben, en die met nettolonen zitten waar de gemiddelde burger maar van kan dromen.
kamperen =
Geniaal.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:30 schreef spijkerbroek het volgende:
http://www.gizmag.com/go/5963/picture/25582/
In ieder geval iemand die helder is...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:32 schreef waht het volgende:
Eens met TS in dat er over smaak niet te twisten valt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:31 schreef Jimbo het volgende:
kamperen
geef mij maar een luxe hotellekker bed, zwembadje ect
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:38 schreef Athmozz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoek maar een hotel waar je buitenkomt en zo'n beeld te zien krijgt... Je vindt ze gewoon niet.
Wat is er zo spectaculair aan een naaldbosbos met een meertje?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:38 schreef Athmozz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoek maar een hotel waar je buitenkomt en zo'n beeld te zien krijgt... Je vindt ze gewoon niet.
dat het er rustig is, dat er daar in de omtrek van 20km niemand te vinden is, dat je daar zelfs niet met je auto heen kan (vandaar ook de kano)... Dat is niet direct hetzelfde meertje dat je hier in België / nederland vind waar je 2km verder nog een rookpluim van een fabriek ziet hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat is er zo spectaculair aan een naaldbosbos met een meertje?
Als je dat zoekt, wil ik je Algonquin Park aanraden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:46 schreef Athmozz het volgende:
[..]
dat het er rustig is, dat er daar in de omtrek van 20km niemand te vinden is, dat je daar zelfs niet met je auto heen kan (vandaar ook de kano)... Dat is niet direct hetzelfde meertje dat je hier in België / nederland vind waar je 2km verder nog een rookpluim van een fabriek ziet hoor
Dit is tofquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:38 schreef Athmozz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
canada is me te ver. Als je ziet hoe mooi het in de scandinavische landen is, dan heb ik gewoon geen zin in een peperduur vliegticket + 12u lang op een vliegtuig zitten. Gewoon je gerief in de auto gooien, ff naar Zweden / Noorwegen rijden (sta je sneller dan dat je met je vliegtuig in JFK staat) en je kan er ook rustig genietenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:48 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Als je dat zoekt, wil ik je Algonquin Park aanraden.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:26 schreef Uro het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom mensen naar het buitenland gaan en daar vervolgens in een hotel te gaan zitten en de hele dag op het strand gaan liggen verkankeren.
Oke, het is niet voor niet een tipquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:51 schreef Athmozz het volgende:
[..]
canada is me te ver. Als je ziet hoe mooi het in de scandinavische landen is, dan heb ik gewoon geen zin in een peperduur vliegticket + 12u lang op een vliegtuig zitten. Gewoon je gerief in de auto gooien, ff naar Zweden / Noorwegen rijden (sta je sneller dan dat je met je vliegtuig in JFK staat) en je kan er ook rustig genieten
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:50 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Ik snap goed dat mensen kamperen niks aan vinden! Zelf vind ik het wel leuk, alleen kamperen in luxe dan. Dus via Vacansoleil of Easycamp een opgezette tent huren op een grote familie camping in Spanje en dan de hele dag biertjes drinken en bbq'en met iedereen![]()
ik zou het wel nog willen doen hoor, maar ik ben nog student. Ticketjes van 3000¤ (x2 voor de vriendin) behoren nog niet tot de mogelijkheden; in Zweden sta ik met 100¤ diesel en evenveel tijd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:52 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Oke, het is niet voor niet een tip. Ik heb er leuke herinneringen aan
.
3000,- voor twee tickets? Misschien als je naar Calgary vliegt. Ik was met twee vrienden daar en wij hebben iets van 700 betaald voor een retourvlucht met Martinair. Voordat geld sta je wel in Toronto, niet in de Rocky's.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:52 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Familie flodder
en dan verbazen mensen zich over het beeld dat Belgen hebben van Hollanders op een camping
[..]
ik zou het wel nog willen doen hoor, maar ik ben nog student. Ticketjes van 3000¤ (x2 voor de vriendin) behoren nog niet tot de mogelijkheden; in Zweden sta ik met 100¤ diesel en evenveel tijd.
dat kan thuis ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:31 schreef Jimbo het volgende:
kamperen
geef mij maar een luxe hotellekker bed, zwembadje ect
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:09 schreef AryaMehr het volgende:
Heb nooit de Nederlanders begrepen met hun obsessie voor kamperen. Sowieso wil ik als ik op vakantie gaan zo min mogelijk zelf werk verrichten en ook nog een beetje luxe om mij heen.
Tuseen 1000 Nederlanders? Waar dan? Ik ben in mijn hele leven volgens mij een paar Nederlanders tegen gekomen op vakantie, en dan heb ik het niet over badplaatsen als Salou of Lloret. Nee, luxe en prachtig natuur gaan prima samen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen in elke vakantie tussen 1000 andere Nederlanders lui z'n geld wil opzuipen. Op de wereld zijn teveel mooie plekken die vaak niet gepaard gaan met luxe.
Je bent gewoon een sloeber.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:17 schreef Salvad0R het volgende:
Alleen ademende consumeer-tumoren willen niet in een tent slapen.
Gewoon schijt aan, hun belachelijke bestaan komt snel genoeg ten einde.
Aardappelen en pindakaas gaan toch gewoon van thuis mee?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:20 schreef Fortitudo het volgende:
mensen die denken dat camperen goedkoop is![]()
op een beetje camping betaal je al gauw 60 euro per dag en dan moet je nog boodschappen, eten en vervoer betalen.
Ray Mears?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:22 schreef Lord_Cardigan het volgende:
TS is die dikke padvinder van discovery channel![]()
Hoe heet-ie nou ook alweer?
Zoals op de camping in Frankrijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen in elke vakantie tussen 1000 andere Nederlanders lui z'n geld wil opzuipen. Op de wereld zijn teveel mooie plekken die vaak niet gepaard gaan met luxe.
en bij voorkeur elk jaar naar dezelfde camping, zodat ze dezelfde "vrienden" hebben die ook hun aardappeltjes, worteltjes & bakjes aldi bier mee hebbenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bent gewoon een sloeber.
Prachtig altijd hoe de meeste Nederlanders in de vakantie met hun caravan weer richting Frankrijk vertrekken. Stelletje gierige sloebers zijn het, maar goed de meeste Nederlanders hebben dan ook geen klasse.
Maar hij is wel een baas.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:25 schreef Athmozz het volgende:
[..]
en bij voorkeur elk jaar naar dezelfde camping, zodat ze dezelfde "vrienden" hebben die ook hun aardappeltjes, worteltjes & bakjes aldi bier mee hebben
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:25 schreef Athmozz het volgende:
[..]
en bij voorkeur elk jaar naar dezelfde camping, zodat ze dezelfde "vrienden" hebben die ook hun aardappeltjes, worteltjes & bakjes aldi bier mee hebben
Ik zie het verschil niet zo met de Nederlanders die in een appartement/hotel zitten bij een trieste stad die ze eigenlijk totaal niet boeit maar hier toch even op de culturele toer gaat. Waarschijnlijk nog musea en dergelijke bezoeken terwijl ze dat in Nederland nooit zouden doen. Desalniettemin denk ik niet dat de TS op dit soort mensen doelt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bent gewoon een sloeber.
Prachtig altijd hoe de meeste Nederlanders in de vakantie met hun caravan weer richting Frankrijk vertrekken. Stelletje gierige sloebers zijn het, maar goed de meeste Nederlanders hebben dan ook geen klasse.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |