Mooiquote:
Staat op 'de tape', remember?quote:
quote:
Hoe bedoel u? Ik vond hem aantrekkelijker dan Herman Brood. Vooral met lang haar en die oorbel...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]![]()
Hij was cooler dan cool.
Was het een woman's man ?
Vandaar deze vraag.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoe bedoel u? Ik vond hem aantrekkelijker dan Herman Brood. Vooral met lang haar en die oorbel...
Ik heb ze allebei slechts op tv gezien. Maar Willy had dan een charmante, latijnse uitstraling waar Herman een echte hollander was.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vandaar deze vraag.
Brood was even een sexsymbool.
Ik ben 175 centimeter heb ooit met hem gepraat en hij was een kop kleiner dan ik.
Willy Devil lijkt mij als man ook niet de knapste maar was wel een womanizer.
Dat zal wel niet. Misschien dat de VPRO er aandacht aan besteedt als iedereen mailt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:03 schreef cafca het volgende:
Krijgen we nu ook een avondvullende tribute-avond op TV?
Keith zie ik nog wel de 90 halen hoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:02 schreef golfer het volgende:
Hij is inderdaad beter bekend als Willy DeVille.
Zat er natuurlijk, gezien z'n drugsgebruik, nog al in dat ie niet oud zou worden.
Heb hem vaak gedraaid toen ik in een kroeg werkte, prima muziek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:17 schreef schaap001 het volgende:
R.I.P.![]()
Willy DeVille Live.... die kun je blind aanschaffen, geniaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |