Goed, een vriend van mij, is op vakantie geweest naar Callela in Spanje. Ik kon door omstandigheden niet mee.
Hij is woensdag al terug in Nederland, woont in Cuijk, en wou gisteren bij mij komen chillen. Ik kon op dat moment even niet, dus kreeg sms dat ie dan maar naar de hoeren ging

! Mij niet gezien, daar kun je een ziekte oplopen. Daarna is-ie nog flink gestapt in Eindhoven.
Vandaag moeten we nog wat halen in stadscentrum. Hij voelt zich niet lekker, maar denkt dat het vanzelf over ging. Ik dacht er verder niet zoveel bij. Anyway, paar uur voordat-ie hier is, meldt ie op z'n hyves dat ie al sinds maandag ziek is, en dat al z'n vrienden ook ziek zijn. Krabbelt een jongen op z'n hyve dat hij net ziek geworden is van de busreis samen terug. Bij mij gaan alle alarmbellen al rinkelen. Je hebt varkensgriep dude. Antwoordt-ie nochalant dat het zou kunnen, maar het wel over ging.. FUCKING ASO dat je bent, ipv thuisblijven lekker anderen mee besmetten

.
Ik wist dat de varkensgriep zich nog zou verspreiden. Maar dat het bijna voor m'n deur was, nog van een vriend ook

!
Seriously, dit is geen lemming whatever. Dit beangstigt mij wel beetje..

!!!