wat een netwerkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:06 schreef MisterO het volgende:
hahah, nou blijkt de ex van Dave van 2,5mnd terug een nieuwe vriend te hebben. En die nieuwe vriend. Is weer een kennis van mij en een vriend van CDP
Complot!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:06 schreef MisterO het volgende:
hahah, nou blijkt de ex van Dave van 2,5mnd terug een nieuwe vriend te hebben. En die nieuwe vriend. Is weer een kennis van mij en een vriend van CDP
Is het cirkeltje weer rond he, laat die dubbel date maar komen danquote:
een gangbang! ja, xie hier wel een verhaal in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Is het cirkeltje weer rond he, laat die dubbel date maar komen dan
Sorry, waar lees jij iets over een gangbang?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een gangbang! ja, xie hier wel een verhaal in.
go for it!
nergens, maar xou het me in kunnen beelden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sorry, waar lees jij iets over een gangbang?
dat is het enige waar mike aan denktquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sorry, waar lees jij iets over een gangbang?
Dat heb ik niet zo vaak gezien.. Wel dat ze het laken als een rokje omslaanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:38 schreef Yurithemaster het volgende:
trouwens in films, waarom stappen ze na een sex scene altijd met een onderbroek aan uit bed?
Kun je je scharrel toch laten komen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:24 schreef Eustace. het volgende:
Valt me ook op dat ze in films vaak wel inhaleren van een sigaret maar nooit daadwerkelijk de rook weer uitblazen.![]()
Oh, wat leuk.
Ouders: 'wij zijn morgen trouwens uit eten met Bla en Bla'
Ik: 'oh leuk, waarom?'
Ouders: 'ze hebben ons uitgenodigd, nog voor onze verjaardag enzo'
ik: 'maar ik ben toch ook jarig geweest?'
Zit ik morgen dan als princess royal sadness met me salade op de bank.
Daar zeg je me wat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je je scharrel toch laten komen?
http://bp0.blogger.com/_8(...)I/s1600-h/10_02g.jpgquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hey Andy! Hoestermee?
En meneer 4 is Michael Horta. ..
Wat fout!quote:
he bahquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
En deze is wel ooooh maar mag niet op photobucket..
Ja, dat is meestal zo. Hoewel ik ook wel eens een foto van Horta zonder z'n hand ervoor zou willen zien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:41 schreef Peter het volgende:
Ik zou hem met boxer/slip aan sensueler/opwindender vinden
het 'willen zien' is juist het spannendequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, dat is meestal zo. Hoewel ik ook wel eens een foto van Horta zonder z'n hand ervoor zou willen zien..
Dus als je het eenmaal hebt gezien is het niet spannend meer? Hmmz..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:46 schreef Peter het volgende:
[..]
het 'willen zien' is juist het spannende
^^ m'n zus komt morgen langs.. mag ze vaker doen, kom ik eens wat vaker aan het opruimenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:26 schreef Peter het volgende:
Was opgeruimd, wasrekken weg, vuilnis weg, vloer gestofzuigd, gedweild, wc schoongemaakt, stof afgenomen.. alleen de vaat staat er nog voor morgenmiddag
Tenzij het gelijk voor handen is en je er mee aan de slag kanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dus als je het eenmaal hebt gezien is het niet spannend meer? Hmmz..
Dat laat ik doen door een meneer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:48 schreef Peter het volgende:
[..]
^^ m'n zus komt morgen langs.. mag ze vaker doen, kom ik eens wat vaker aan het opruimen
dilemma: Zit ik er serieus aan te denken om mijn ramen ook morgen te lappen... nog nooit gedaan hier sinds de 2 jaar dat ik hier woon, ohja, moeders 1x in een schoonmaakbui tijdens visite. Mwah, ramen zijn hier met 3 dagen weer vies.. randstad
![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:49 schreef Peter het volgende:
[..]
Tenzij het gelijk voor handen is en je er mee aan de slag kan
Dat heb ik tenminste met een jongeman die hier ook post![]()
lekker actief ben je om 2 uur snachtsquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:48 schreef Peter het volgende:
[..]
^^ m'n zus komt morgen langs.. mag ze vaker doen, kom ik eens wat vaker aan het opruimen
dilemma: Zit ik er serieus aan te denken om mijn ramen ook morgen te lappen... nog nooit gedaan hier sinds de 2 jaar dat ik hier woon, ohja, moeders 1x in een schoonmaakbui tijdens visite. Mwah, ramen zijn hier met 3 dagen weer vies.. randstad
![]()
het regent ook wel schoonquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat laat ik doen door een meneer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |