quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:01 schreef TheZapster het volgende:
"Het beste van EkstraWeekend"Zal Feivel daar ook in zitten?
Neequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:02 schreef themauster het volgende:
is het erg dat ik zulke vakanties herken
Waarom denk je van wel?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:01 schreef TheZapster het volgende:
"Het beste van EkstraWeekend"Zal Feivel daar ook in zitten?
ik denk het laatstequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of Gerard nou echt Spaans kan of gewoon songteksten van Julio opdreunt.
Dat laatste denk ikquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of Gerard nou echt Spaans kan of gewoon songteksten van Julio opdreunt.
Iets van de Gypsy Kings kent ie ook wel, dus ik gok dat ie een heel end komt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
ze bellen toch vaak met jody bernalquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Iets van de Gypsy Kings kent ie ook wel, dus ik gok dat ie een heel end komt.
zeker bij zo'n quiz zo als bij claudia, waar ze 3fm vragen stellen. heb je het idee vaak van luister je wel is 3fmquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op zich best een probleem bij het medium radio.
"Behang" is het toverwoord. En dat spijt mij, voor Nederland.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op zich best een probleem bij het medium radio.
Jij luistert naar Claudia?!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zeker bij zo'n quiz zo als bij claudia, waar ze 3fm vragen stellen. heb je het idee vaak van luister je wel is 3fm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Henkie van Flodderquote:
Cohen en die Stadsdeelvoorzitsterquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:29 schreef Againzender het volgende:
Ahm zit hij ook bij Ai Amsterdam, wist ik niet
Dood aan stadsdeel Centrum trouwens
Aan de eerste galg Els Iepingquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:29 schreef Againzender het volgende:
Hear, hear!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:29 schreef Againzender het volgende:
Cohen valt over het algemeen wel mee, maar Iping mogen ze opknopen van mijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Cohen en die Stadsdeelvoorzitster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |