quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ok,
Allereerst een paar sorry'tjes aan iedereen dat ik TMF heb aangezet en hun marktaandeel heb verhoogd, maar ik kon gewoon niet anders. Mijn geest zei: Doorzappen, maar
van mijn vingers moest ik blijven kijken.
Wat een kutprogramma vol opgeschoten sletjes en mooibois die menen dat ze de vrouw/man zijn.
Om dan nog maar te zwijgen van die twee kabouterpresentatoren. Wat een falerts.
Hoe kan het dat dit soort mensen nog geboren wordt? Tering wat een gepeupelte. Gaan ze voor ¤700 naar Blanes of Chersonissos en doen ze net alsof ze
big spenders zijn. En lol dat ze hebben in die SOA oorden
Hopen dat ze met Mexicaanse griep terugkomen, ALLEMAAL !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Rock on.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Ben je nu echt serieus of heb je weer wat dingen verkeerd gelezen?
Klik even op die datum in de quote van boswachter.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:33 schreef griekjeee het volgende:
linkje naar deel 1?
En dan een vlag mee waar de naam van een of ander kutdorp op staat, en iedereen heeft klompen aanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:34 schreef Penisbaard het volgende:
Paupernationalisten die overal met hun Nederlandse vlag zwaaien en denken dat op vakantie gaan naar een pauperplaats vol andere faalhonden helemaal de granaat is
Sorry man. Ik had niet door wat ik aan het doen was. Vergeef me.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:33 schreef nuget het volgende:
uh ja, leuk....
als je post... post dan nuttig
Alleen op vakantie gaan naar plekken die "in" zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:38 schreef Ritmo het volgende:
Salou.Dat was 8 jaar geleden 'in', nu gaan alleen Pa en Ma Tokkie met de kinderen erheen.
Griekenland (eilanden) Bulgarije, Kroatie en Portugal it is.
Pft, ik was 2 jaar terug al op Kroatie. Stelletje laatkomers.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:38 schreef Ritmo het volgende:
Salou.Dat was 8 jaar geleden 'in', nu gaan alleen Pa en Ma Tokkie met de kinderen erheen.
Ja, want het is veel gaver om elke avond in je eentje in de disco te staan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alleen op vakantie gaan naar plekken die "in" zijn![]()
Ik zet het tussen aanhalingstekens omdat het nu over 16/17-jarigen gaat die je op TMF ziet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alleen op vakantie gaan naar plekken die "in" zijn![]()
Waarom? Werd het te duurquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:38 schreef Ritmo het volgende:
Het is toch alleen maar Ibiza, Blanes, Kos, Antalya of Salou wat ze kennen, ik moet trouwens nog de eerste puber tegenkomen die op vakantie is geweest naar Santiago De Cuba.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik zet het tussen aanhalingstekens omdat het nu over 16/17-jarigen gaat die je op TMF ziet.
Vete? Ik citeer slechts de OP en sluitpost. Dat is gebruikelijk. Over mijn vermeende oorlogsmisdadigen jegens die faalhaas heb ik al een PM gestuurd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:44 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk en aardig dat je een vervolg hebt geopend TS, maar het is niet de bedoeling dat je hier je "vete" met een andere user gaat voortzetten.
Hou het bij het onderwerp, anders gaat hij alsnog dicht.
Tnx.
Zoals ik dit jaar in Kroatiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, want het is veel gaver om elke avond in je eentje in de disco te staan.
Ja, want KLB zit zo vol van nuttige topicsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:33 schreef nuget het volgende:
uh ja, leuk....
als je post... post dan nuttig
Ibiza is niet te betalen voor pubers man.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:45 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Het is toch alleen maar Ibiza, Blanes, Kos, Antalya of Salou wat ze kennen, ik moet trouwens nog de eerste puber tegenkomen die op vakantie is geweest naar Santiago De Cuba.
Niet helemaal waar. Op je zeventiende met Pap en Mam op de camping zitten in Veenendaal is ook leuk. Zeker als je 's avonds steeds wint met het dagelijkse potje de Kolonisten van Catan!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:48 schreef Ritmo het volgende:
Neu, zoals ik al zei: op een uitzondering na ben je gewoon sociaal incompetent als je nooit geweest bent.
Helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:48 schreef Ryon het volgende:
Niet helemaal waar. Op je zeventiende met Pap en Mam op de camping zitten in Veenendaal is ook leuk. Zeker als je 's avonds steeds wint met het dagelijkse potje de Kolonisten van Catan!
Hier ook, maar dan naar ZuidFrankrijk of Tirol, toch was dat wel leuker dan de zuipvakanties die maten van me deden, mijn mening is dat zuipvakanties zonde is van je tijd (hele dag in je nest met een kater) en geld (hoewel de bareigenaar me zal tegenspreken).quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Helemaal met je eens.
Tot mijn 17e jaar in jaar uit met mijn ouders op vakantie geweest. En daar ben ik blij om als ik eerlijk ben.
Gezellige tijd gehad. Alles beter dan op je 16e ladderzat op een of ander beachmastersstrand een seropositieve inlandse hoer dekken.
Westfries dialect meegekregen van m'n ouders.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:56 schreef fathank het volgende:
Op Salou zitten? Je woont zeker ook op Urk.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:48 schreef Ryon het volgende:
Kwaliteitspost uit het andere topic:
[..]
Niet helemaal waar. Op je zeventiende met Pap en Mam op de camping zitten in Veenendaal is ook leuk. Zeker als je 's avonds steeds wint met het dagelijkse potje de Kolonisten van Catan!
Als je 'Salou' even in 'Kreta' verandert dan klopt het weer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Westfries dialect meegekregen van m'n ouders.
En dan die vlaggen van Beachmasters die je er gratis bijkrijgt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:36 schreef Biels het volgende:
"Venlo, laat je horuhhhh".
Beachmasters.
16 is ook veel te jong om alleen op vakantie te gaan, kom op zegquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Helemaal met je eens.
Tot mijn 17e jaar in jaar uit met mijn ouders op vakantie geweest. En daar ben ik blij om als ik eerlijk ben.
Gezellige tijd gehad. Alles beter dan op je 16e ladderzat op een of ander beachmastersstrand een seropositieve inlandse hoer dekken.
Waarom? Toen ging ik ook voor het eerst alleen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
16 is ook veel te jong om alleen op vakantie te gaan, kom op zeg..
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:15 schreef 3keernix het volgende:
Mensen die op hun 16e naar Salou gaan
16 te jong?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
16 is ook veel te jong om alleen op vakantie te gaan, kom op zeg..
Idd, wat BOWA zegt klopt gewoon. Stel dat je een belangrijke beslissing moet nemen [xvul hier in welke] 9 van de 10 zullen dan de verkeerde nemen. Zijn gewoon nog niet volwassenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Alsof ze dan al zelfstandig overwogen beslissingen kunnen nemen.
Kom op zeg...
Als je ziet hoe onverantwoordelijk het gedrag is van de meeste jongeren van die leeftijd..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom? Toen ging ik ook voor het eerst alleen.
Ah ja kijk dat is ook wel iets anders, Terschelling a la op je 16e of 17e ofzo.. Ik mocht van m'n ouders op m'n 16e ook alleen op vakantie maar dan binnen Nederland (dat hoefde van mij nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:24 schreef Biels het volgende:
Ik was op Terschelling superverstandig, anders.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:28 schreef TC03 het volgende:
Ik ben niet op vakantie geweest deze zomer.
Ik vind ook dat Havo'ers pas met 18 en VMBO'ers met 20 alleen op vakantie mogen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je ziet hoe onverantwoordelijk het gedrag is van de meeste jongeren van die leeftijd..
HOPPAquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:36 schreef Biels het volgende:
"Venlo, laat je horuhhhh".
Beachmasters.
Dan mocht jij toch ook niet weg op je 16e..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:32 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Havo'ers pas met 18 en VMBO'ers met 20 alleen op vakantie mogen.
Maar als je ging, ging je zeker naar Salou?quote:
Trek jij hier mijn vooropleiding in twijfel, bolle?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan mocht jij toch ook niet weg op je 16e..
Berlijn zou het geworden zijn. Met misschien even doorreizen naar Praag.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:33 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Maar als je ging, ging je zeker naar Salou?
Je bent nu in mijn aanzien gestegenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:34 schreef Biels het volgende:
[..]
Berlijn zou het geworden zijn. Met misschien even doorreizen naar Praag.
Stereotyp Fokker toch?quote:Maar intussen blijkt meer en meer dat het eigenlijk een zielige man die op z'n 40e nog vrijgezel is met geen enkele echte vriend.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohja om even op deel 1 terug te komen:
Wanneer iemand het hier voor elkaar krijgt om een printscreen te maken van dat programma op het strand van Chersonissos waar iemand met een dikke buik opstaat (pens), die krijgt van mij een +1 note (positieve).
Je ziet namelijk geen dikke mensen. Lijkt erop dat TMF een deurbeleid hanteert.
In Praag zijn wel puike striptentenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:34 schreef Biels het volgende:
[..]
Berlijn zou het geworden zijn. Met misschien even doorreizen naar Praag.
Frasier is tofquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:42 schreef Ritmo het volgende:
Veel Fokkertjes doen me altijd zo denken aan het personage Frasier Crane.![]()
In de waan leven dat hij door z'n goede opleiding hoger staat dan z'n omgeving en continu met z'n al even wereldvreemde broertje Niles 'grappen' maken over het plebs. Maar intussen blijkt meer en meer dat het eigenlijk een zielige man is die op z'n 40e nog vrijgezel is en geen enkele echte vriend heeft. Toch blijft hij zichzelf voorhouden dat 90 % van z'n omgeving achterlijk is en hij degene die 'het' snapt, puur om z'n papiertje.
Samequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:36 schreef Bananenman het volgende:
Kansloze zuipvakanties zijn top. Ik wil ook weer
Huh wat? Moet ik in elke post grappig zijn ofzo? Mag ik geen serieuze vragen meer stellen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:00 schreef Acinonyx het volgende:
Hahaha wat een leuke LAPO TS haha... huu..
Nee, want volgens mij verklap ik er dan meerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je mag altijd hardop denken.
[..]
![]()
![]()
![]()
Welke quote?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:34 schreef Biels het volgende:
[..]
Klik even op die datum in de quote van boswachter.
Jij bent anders degene die dag in dag uit op FOK! wil bewijzen hoe zo'n geweldig sociaal leven je hebt i.t.t. alle andere FOK!kersquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Weet niet wie dit is, maar hij heeft nogal enge waandenkbeelden. Obsessief bijna.
Nigger pleasequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Pft, ik was 2 jaar terug al op Kroatie. Stelletje laatkomers.
Hihi ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Trek jij hier mijn vooropleiding in twijfel, bolle?
Neen, het was een kloon van een welbekende gebande user, was sowieso de lul geweest.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:38 schreef Core2 het volgende:
Zozo, wat vermakelijke weerstand jegens Crane vakkundig uitgeroeid. Chapeau moderators!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jij bent anders degene die dag in dag uit op FOK! wil bewijzen hoe zo'n geweldig sociaal leven je hebt i.t.t. alle andere FOK!kersJe komt een beetje onzeker over Ritmo, wat is het toch met die drang jezelf te willen bewijzen op het wee wee wee?
Vertel anders nog eens hoe vaak je naar "de club" gaat
Niet zo vaak, zo te zienquote:Geregistreerd: 16-03-2009
Aantal forumposts 7.726
Aantal FP-reacties 344
Voetbal kijkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:56 schreef Ritmo het volgende:
Ja, want in het live voetbal-topic 100 reacties per wedstrijd neerzetten of nutteloos mensen afzeiken in KLB staat gelijk aan nooit uitgaan.
Hangt er vanaf wat voor wedstrijd, bij topwedstrijden zit ik idd niet achter m'n PC nee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:03 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Voetbal kijken. 100 reacties per wedstrijd
![]()
.
Voetbal kijk je, als het dan toch moet, met vrienden en een krat bier. Niet achter een computer en een TV op de achtergrond.
Ik kwam Jort eergisteren nog tegen in de Machouse Amsterdamquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:04 schreef de_boswachter het volgende:
Die vriendin van Jort Kelder had toch een nummer met ritmo erin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |